Ik sta weer huilend voor de spiegel.

06-07-2012 09:14 149 berichten
..............
Alle reacties Link kopieren
quote:missy_acy schreef op 16 juli 2012 @ 22:44:

[...]



Als je had gelezen, dan had je ook kunnen lezen dat TO al is afgevallen. En dat wat zij dus schrijft niet opgaat in dit geval.



Deze week toch? Welke dag?Kan wezen en dat is ook heel goed van TO, maar dat ze nu oa last heeft van overtollig huid komt omdat ze te ver is gegaan met aankomen. Ze heeft er zelf voor gezorgd dat ze zich nu zo lelijk voelt. Ik kan hier iig geen medelijden mee hebben.
Alle reacties Link kopieren
Dan doe je dat niet.

Dat vraagt ook niemand van jou.
quote:missy_acy schreef op 16 juli 2012 @ 22:44:

[...]



Als je had gelezen, dan had je ook kunnen lezen dat TO al is afgevallen. En dat wat zij dus schrijft niet opgaat in dit geval.



Deze week toch? Welke dag?





Donderdag, ben zo zenuwachtig maar kijk er ook naar uit om eindelijk van die hangende buik en armen af te zijn.



Ben gestopt met roken en het is heel belangrijk om het na de operatie ook 6 weken vol te houden, anders kan ik een lelijk litteken krijgen. Het geld wat ik nu bespaar met het roken spaar ik bij het geld voor mijn borsten en benen.



Moet een nachtje blijven, zal daarna verslag komen doen van hoe het is gegaan.
quote:missy_acy schreef op 16 juli 2012 @ 23:28:

Dan doe je dat niet.

Dat vraagt ook niemand van jou.Idd
Alle reacties Link kopieren
Haai! Ga jij eens even lekker slapen! Zo fit mogelijk die OK in donderdag. En niet roken, nu niet en nooit meer! Daar wordt je pas lelijk van/
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 17 juli 2012 @ 00:15:

Haai! Ga jij eens even lekker slapen! Zo fit mogelijk die OK in donderdag. En niet roken, nu niet en nooit meer! Daar wordt je pas lelijk van/ Helemaal eens! Wat goed dat je de stap hebt genomen(zowel de pc als stoppen met roken). Ik ben benieuwd naar het resultaat en vrijdag is het dan ook tijd voor een nickchange!
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Hee meid Zou je een foto willen plaatsen van hoe het is geworden wil zelf binnenkort ook een buikwandcorrectie en ben benieuwd naar resultaat. Heb je ook een voor foto. Succes donderdag.
Alle reacties Link kopieren
Veel succes Zwaantje86 ( TO ) en sterkte! Ik hoop dat je je beter gaat voelen van het eindresultaat. En volhouden hoor, dat stoppen met roken! Ik ben zelf ook gestopt en je gaat je er veel beter van voelen.
Alle reacties Link kopieren
Zwaantje86, dat is een mooie nickname voor je, TO!
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van gaan sporten en minder eten? Niemand hoeft dik te zijn.
quote:coban2 schreef op 17 juli 2012 @ 18:29:

Wat dacht je van gaan sporten en minder eten? Niemand hoeft dik te zijn.



hallo ze is helemaal niet dik meer! Ff gewoon lezen zeg.



Spannend TO donderdag sterkte en wat goed dat je toch gestopt bent met roken!
quote:Fame schreef op 17 juli 2012 @ 00:15:

Haai! Ga jij eens even lekker slapen! Zo fit mogelijk die OK in donderdag. En niet roken, nu niet en nooit meer! Daar wordt je pas lelijk van/





Haha daar heb je gelijk in, hopelijk kan ik ook voorgoed stoppen.

Slapen lukt de afgelopen dagen niet ben zooo zenuwachtig. Kan niet geloven dat het morgen echt gaat gebeuren heb hier jaren op gewacht
quote:coban2 schreef op 17 juli 2012 @ 18:29:

Wat dacht je van gaan sporten en minder eten? Niemand hoeft dik te zijn.
Bedankt allemaal en misschien idd een nieuwe nick na de operatie, wordt er helemaal verlegen van haha hoe lief iedereen doet.



@ deysie http://www.buikwandcorrectie-forum.nl/ vindt je heel veel dagboekjes met voor en na foto. Ik ga de mijne er ook opzetten na de operatie. Zal linkje hier wel neerzetten voor degene die het willen zien.
Alle reacties Link kopieren
Niemand is zo lelijk als jij jezelf in de openingspost neerzet. Tenminste, voor anderen. Zelf willen we er nog wel eens zo over denken.



Ik lees nu in de laatste postings dat je alweer een stuk positiever bent. Mooi! Houden zo! En vergeet niet dat het échte resultaat pas na een paar maanden goed te zien is he?



Sterkte! Je verdient het
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:coban2 schreef op 17 juli 2012 @ 18:29:

Wat dacht je van gaan sporten en minder eten? Niemand hoeft dik te zijn.Niemand hoeft ook kortzichtig te zijn, en toch...
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Succes morgen!
Alle reacties Link kopieren
Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent! Spannend, nog 1 dagje. Word je opgenomen voor meerdere dagen? Heel veel succes in ieder geval en ik hoop dat de uitkomst is zoals jij verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Succes!!!
Alle reacties Link kopieren
Succes morgen

Fijn voor je dat het eindelijk gaat gebeuren!
Internagelaktisch
Succes morgen!
Alle reacties Link kopieren
Begin een dankbaarheidsdagboek.

Ik deed hetzelfde als jij. Mezelf iedere dag de grond in lullen in m'n hoofd. Niet zo zeer over m'n uiterlijk, maar alles wat ik verkeerd doe, heb mislukt etc.

Door iedere dag op te schrijven waar ik dankbaar voor ben, ben ik een stuk positiever geworden.

En het kan heel simpel, dankbaar zijn dat je kunt lopen, dat de zon schijnt, dat je lekker geslapen hebt, dat je een mooi gezicht hebt, dat je moeder en zus van je houden, dat je geopereerd gaat worden etc etc

Echt, er zijn iedere dag nieuwe dingen om dankbaar voor te zijn. Een mooie vogel, een leuke film, iemand die tegen je lacht, koffie in de vroege morgen.



Door de focus te verleggen, wordt je positiever en als je blijer bent, wordt je vanzelf mooier dan je nu al bent.
Alle reacties Link kopieren
die tip ga ik onthouden, stabiloboss!
Succes morgen!!
Leuke tip stabiloboss.



Bedankt allemaal voor het succes wensen.



Ik weet dat het resultaat soms kan tegenvalling, dat je lang last van zwelling hebt enzo. Alles beter dan dat hangen daar ben ik in ieder geval van af. Ik zit nu in een goede periode weet dat ik ook na de operatie van die momenten zal hebben dat ik me lelijk voel. Verwacht niet te veel dan kan ik ook niet teleurgesteld raken.



Ben gewoon zo zenuwachtig normaal zou ik gaan roken maar dat kan nu niet..



Heb net mijn tas al ingepakt. Ga zo wat eten, een film kijken en dan vroeg proberen te slapen. Mijn zus blijft ook bij ons slapen, ze brengt me morgen.



Heb net nog foto!s gemaakt. Dan kan ik het straks vergelijken en op het buikwandforum plaatsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven