Ik voel me zo eenzaam

10-10-2014 22:27 56 berichten
Het is vrijdagavond ik zit alleen op bed in mijn kamer met de tv aan. Mijn moeder zit depressief beneden dus daar ga ik niet bij zitten.



Ik kan niemand appen of bellen want ik heb niemand in mijn leven meer. Ik heb diagnoses en therapie maar dat schiet ook allemaal niet op. Ga pas in 2015 september weer een opleiding doen. Nu ook geen werk, ben te onstabiel. Dus 3 keer per week naar de therapie met de bus is het hoogtepunt van mijn leven. Soms even na de supermarkt of wandelen met mijn ipod. Ik kan geen vrienden maken en een vriend lukt nu ook niet wie wil iemand met pschyschise problemen en geen sociaal leven.



Wou het even van me afschrijven.
Alle reacties Link kopieren
In de moeilijke tijden, zeg ik altijd tegen mijzelf; ook dit gaat voorbij. Heel veel sterkte meid. X
Dankje Elham
Alle reacties Link kopieren
Sterkte meid. Knuf!!
inderdaad. This too shall pass.

Je bent zo te lezen hard aan het werk aan jezelf (therapie, plan voor opleiding), daar mag je trots op zijn.

Lees sommige andere topics maar over hoe je vanuit een slechte basis in een nare relatie of vriendschap terecht kunt komen. Als het jouw tijd is komen er weer dingen op je pad, dat zul je zien.
Bedankt voor de lieve reacties voel me al wat beter nu.
Alle reacties Link kopieren
Knuffel voor jou!

Geef het de tijd. En gun vooral jezelf de tijd!
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Hey Coco, je hebt wel een pittige tijd achter de rug (abortus? Scheiding ouders?) dus geef jezelf ook de tijd om het een plek te geven.

Probeer te genieten van de eenvoud van je leven nu, niets hoeft nu, geen deadlines, gewoon rust!
Alle reacties Link kopieren
sterkte!



Je bent heel dapper. Ga zo door!



Ik weet niet of je zit te wachten op advies, maar misschien kan je je aansluiten bij een sport/hobbyclub of opgeven voor vrijwilligerswerk? Bijvoorbeeld via de Vrijwilligersbank. Dan kan je bijvoorbeeld iets met/voor iemand doen.



Of google eens op Maatjesproject.



Je komt er wel doorheen! Sterkte meidje.
Alle reacties Link kopieren
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Er is idd ook van alles gebeurd afgelopen tijd, kan daar in therapie gelukkig wel over praten.



Vrijwilligerswerk wil ik wel doen maar ben daar nu niet stabiel genoeg voor, hopelijk rond december.



En simone idd leuk nummer, hoop, 2 keer geluisterd
Alle reacties Link kopieren
Een dikke knuffel....!!!

Mmwwah...!!!

Heb je 'm?
quote:gewoonjudy schreef op 10 oktober 2014 @ 23:13:

Een dikke knuffel....!!!

Mmwwah...!!!

Heb je 'm? Haha dankje
Gewoon maar even een knuffel. Ik herken je situatie, je bent echt goede stappen aan het zetten . Heb je voor nu misschien een leuk boek om te lezen of film die je kan kijken? Even de aandacht op iets leukers richten. Besides.. Mensen vinden je echt wel de moeite waard, zie alleen al de reacties die je hier krijgt .
Waarom plaats je geen contact bericht op t viva forum? Er is vast wel iemand in je woonomgeving om leuke dingen mee te doen, kan je je gedachten op andere zaken focussen en even ontspannen. Hobby, sportclub kan natuurlijk ook!
Alle reacties Link kopieren
Zoek op 'maatjesproject' en jouw gemeente, wie weet kun je een maatje krijgen die af en toe langs komt/iets met je gaat ondernem.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:coco95 schreef op 10 oktober 2014 @ 23:11:



En simone idd leuk nummer, hoop, 2 keer geluisterd ja ik ook
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!
Had ik maar een motto.
Ach wat sneu! Ook vanuit hier een knuffel



Je bent al veel aan het ondernemen om jezelf te ontwikkelen, dat kost helaas tijd.

Heb je hobby's of interesses waar je wat mee kunt/wilt doen? Kijk eens op Pinterest, genoeg inspiratie te vinden.



Plaats een bericht op het prikbord of kijk wat er bij jou in de buurt aan evenementen te doen is, misschien krijg je je moeder wel mee, is zij er ook even uit.



Enneh... iedereen kan vrienden maken, alleen is het voor sommige mensen wat lastiger dan voor anderen. Maar ook JIJ kunt dat!
Hier kan je altijd komen praten, je vind hier altijd een luisterend oor.
Alle reacties Link kopieren
Lieverd, een vette knuffel voor jou
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Lieve reacties
Ik voel me zo kut! Probeer het beste ervan te maken maar dit gevoel van eenzaamheid overvalt me elke keer weer. Ik heb gewoon niemand in mijn leven behalve mijn ouders. Ik woon bij mijn moeder en die is dit weekend weg. Heb vandaag met niemand gepraat realiseer ik me net. Vroeger had ik altijd (slechte) vriendjes die mijn leegte opvullen en ergens mis ik dat nu.



Ik zit erover te denken om me aan te melden op tinder ofzo maar ik weet niet of dat iets voor mij is. Ben al zo onzeker en afwijzingen kan ik echt niet aan.
Pff herken me wel in jou, maar dan een aantal jaar terug. En echt, ookal geloofde ik het toen niet, het wordt beter. Heb het soms nog steeds moeilijk, zeker omdat ik zoveel jaar "verspild" heb. En u iedereen een eigen leven heeft. Hoe rot het nu is, geef er niet aan toe en ga morgen wat leuks doen. Niet omdat het moet of dat je zielig bent omdat je alleen moet maar gewoon omdat het kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven