Is dit een vorm van misbruik geweest?

23-03-2017 16:37 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet genoeg! Bedankt voor jullie berichten.



Topic Gesloten.



Groetjes
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-03-2017 18:06
Reden: OP verwijderd - Maatregelen zijn genomen. Mvg Moderator Viva forum
% gewijzigd
quote:plasjepal schreef op 23 maart 2017 @ 17:19:

Dus hierbij hoop ik duidelijk genoeg te zijn, met vriendelijke groeten,Ik hoop dat jouw OP staffen ook duidelijk zegt wat ik ervan denk.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 maart 2017 @ 17:24:

Jij bent de volwassen man in dit verhaal.Dat verklaart het gedoe met de leeftijd en een paar jaar geleden in de OP. Dan weet hij nu dat hij iemand jarenlang heeft verkracht.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet waarom hier nu zo moeilijk over gedaan wordt ? Nu woord ik beschuldigd als ''de man'' in het verhaal. Ik had gewoon een simpele vraag en die is wat mij betreft duidelijk beantwoord. Ik vind het niet kunnen dat sommige mensen nu een probleem gaan maken. Het was niet mijn bedoeling om mensen te irriteren of iets dergelijke. Ik wou gewoon mijn verhaal kwijt en duidelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:plasjepal schreef op 23 maart 2017 @ 17:30:

Ik begrijp niet waarom hier nu zo moeilijk over gedaan wordt ? Nu woord ik beschuldigd als ''de man'' in het verhaal. Ik had gewoon een simpele vraag en die is wat mij betreft duidelijk beantwoord. Ik vind het niet kunnen dat sommige mensen nu een probleem gaan maken. Het was niet mijn bedoeling om mensen te irriteren of iets dergelijke. Ik wou gewoon mijn verhaal kwijt en duidelijkheid.Wij stoppen moeite en tijd in een antwoord en jij verwijdert de boel. 1 Dat mag niet, 2 het is behoorlijk vervelend voor ons.
Alle reacties Link kopieren
Die nick en dan snel alles weghalen. Mij is het wel duidelijk welke rol jij in dit verhaal hebt. In ieder geval niet die van het slachtoffer die steun zoekt en die oprecht haar verhaal wil delen om ook anderen te helpen.



Ik kan mij best voorstellen dat je een beetje bang wordt. Misschien kan 1 van de mods of een andere handige tech je ip adres achterhalen en dit melden bij de politie. Misschien stop je dan met het verleiden kinderen tot seks.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:plasjepal schreef op 23 maart 2017 @ 17:30:

Ik begrijp niet waarom hier nu zo moeilijk over gedaan wordt ? Nu woord ik beschuldigd als ''de man'' in het verhaal. Ik had gewoon een simpele vraag en die is wat mij betreft duidelijk beantwoord. Ik vind het niet kunnen dat sommige mensen nu een probleem gaan maken. Het was niet mijn bedoeling om mensen te irriteren of iets dergelijke. Ik wou gewoon mijn verhaal kwijt en duidelijkheid.Mensen doen moeite om jou te antwoorden. nemen de tijd om jou van antwoorden te voorzien. Jij gaat alles verwijderen. Dat is best asociaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 maart 2017 @ 17:35:

Die nick en dan snel alles weghalen. Mij is het wel duidelijk welke rol jij in dit verhaal hebt. In ieder geval niet die van het slachtoffer die steun zoekt en die oprecht haar verhaal wil delen om ook anderen te helpen.



Ik kan mij best voorstellen dat je een beetje bang wordt. Misschien kan 1 van de mods of een andere handige tech je ip adres achterhalen en dit melden bij de politie. Misschien stop je dan met het verleiden kinderen tot seks.Ik heb niets misdaan, het enige wat ik wou, was een antwoord. Ik weet dat het heel erg asociaal is geweest om zomaar mijn berichten te hebben verwijderd, maar ik ben niet zo bekend met forums en ik weet dat bekenden mij kunnen herkennen wat ik liever niet wil. Daardoor wil ik dus oprecht mijn excuses aanbieden. Nogmaals ik heb NIETS misdaan. Ik had alleen een vraag waar ik al een tijdje mee zat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yakatani schreef op 23 maart 2017 @ 17:35:

[...]





Mensen doen moeite om jou te antwoorden. nemen de tijd om jou van antwoorden te voorzien. Jij gaat alles verwijderen. Dat is best asociaal.Daar heb je gelijk in, Het spijt me echt. Ik hoop dat je me kunt begrijpen, ik wil liever niet herkent worden door bekenden die mijn verhaal wel weten. Ik dank iedereen zeer en oprecht voor het beantwoorden van mijn vraag die ik had. Het spijt me voor mijn asociaal gedrag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelleke schreef op 23 maart 2017 @ 17:34:

[...]



Wij stoppen moeite en tijd in een antwoord en jij verwijdert de boel. 1 Dat mag niet, 2 het is behoorlijk vervelend voor ons.





Mijn excuses daarvoor, echt. Het was niet mijn bedoeling. Dit is mijn eerste keer op een forum en ik wist niet dat dit zo uit de hand kon lopen . Ik voel me heel naar door al die beschuldigingen. Jullie kunnen mij melden als jullie dit willen, ik ben geen slechte vrouw en heb dus ook niets te verbergen, anders had ik z'n topic nooit gestart waar mensen makkelijk kunnen achterhalen wie ik ben. Ik weet dat er onduidelijkheden zijn over mijn Nickname. Ik wist gewoon niet wat ik voor nickname kon gebruiken, alles wat ik in gedachte had was namelijk al in gebruik, Ook mijn excuses daarvoor.



Het spijt me echt voor alle onduidelijkheid
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je er nu van? Dat je dit als volwassen man gedaan hebt?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 23 maart 2017 @ 18:00:

Wat vind je er nu van? Dat je dit als volwassen man gedaan hebt?



Ik ga hier niet meer op in, maak maar een melding, desnoods haal je de politie er bij. Ik heb niemand ooit kwaad gedaan, wel is het met mij gebeurd en wou ik weten hoe hier naar gekeken woord en of dat strafbaar is.



Ik vind het heel jammer dat ik van alle kanten beschuldigd woord alleen omdat ik mijn berichten heb verwijderd. Ik zocht hier een antwoord die ik nu heb. Het spijt me voor alle onduidelijkheden maar stop met beschuldigen, alsjeblieft.
Alle reacties Link kopieren
quote:plasjepal schreef op 23 maart 2017 @ 18:04:

[...]





Ik ga hier niet meer op in, maak maar een melding, desnoods haal je de politie er bij. Ik heb niemand ooit kwaad gedaan, wel is het met mij gebeurd en wou ik weten hoe hier naar gekeken woord en of dat strafbaar is.



Ik vind het heel jammer dat ik van alle kanten beschuldigd woord alleen omdat ik mijn berichten heb verwijderd. Ik zocht hier een antwoord die ik nu heb. Het spijt me voor alle onduidelijkheden maar stop met beschuldigen, alsjeblieft.Dit was en serieuze vraag en zeker geen beschuldiging.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Meid bedenk eerst dat je dit op internet kunt vinden? Maar nee vervolgens open je een topic en zijn mensen betrokken en vragen dingen, ga jij even dood leuk je OP verwijderen en je berichten. Heel irritant.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 23 maart 2017 @ 18:06:

[...]



Dit was en serieuze vraag en zeker geen beschuldiging.



Dit is jou vraag: Wat vind je er nu van? Dat je dit als volwassen man gedaan hebt?



Hoe wil je dat ik hierop in hemelsnaam een antwoord kan geven als ik NIET de volwassen man ben? Nogmaals, meld of klaag mij maar aan. Ik heb niets gedaan en heb dus ook niets te verbergen omdat ik NIET de man ben. Ik kan op jou vraag dus ook geen antwoord geven. Sorry
Alle reacties Link kopieren
quote:Honnx schreef op 23 maart 2017 @ 18:11:

Meid bedenk eerst dat je dit op internet kunt vinden? Maar nee vervolgens open je een topic en zijn mensen betrokken en vragen dingen, ga jij even dood leuk je OP verwijderen en je berichten. Heel irritant.





Wat je zegt klopt, en het spijt me echt. Nogmaals ik ben niet bekend met forums en dergelijke dus ik dacht dat ik zo iets wel kon maken. Het spijt me zo veel voor alle onduidelijkheid.



Ik zit hier letterlijk met tranen in mijn ogen, ik kan niet geloven dat ik zo beschuldigd wordt. Terwijl ik niets heb gedaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:plasjepal schreef op 23 maart 2017 @ 18:17:

[...]





Wat je zegt klopt, en het spijt me echt. Nogmaals ik ben niet bekend met forums en dergelijke dus ik dacht dat ik zo iets wel kon maken. Het spijt me zo veel voor alle onduidelijkheid.



Ik zit hier letterlijk met tranen in mijn ogen, ik kan niet geloven dat ik zo beschuldigd wordt. Terwijl ik niets heb gedaan!Maar waarom trek je je dit zo aan? Als je die man helemaal niet bent? Ik geloof je hoor. Als jij zegt dat je de minderjarige in dit verhaal bent, dan is dat zo.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:plasjepal schreef op 23 maart 2017 @ 18:17:

[...]





Wat je zegt klopt, en het spijt me echt. Nogmaals ik ben niet bekend met forums en dergelijke dus ik dacht dat ik zo iets wel kon maken. Het spijt me zo veel voor alle onduidelijkheid.



Ik zit hier letterlijk met tranen in mijn ogen, ik kan niet geloven dat ik zo beschuldigd wordt. Terwijl ik niets heb gedaan!Dat is nergens voor nodig, ik vraag me af jij zegt dat het je niet bezig houdt maar dat lijkt me wel anders ga je daar niet een topic over openen..
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 23 maart 2017 @ 18:18:

[...]



Maar waarom trek je je dit zo aan? Als je die man helemaal niet bent? Ik geloof je hoor. Als jij zegt dat je de minderjarige in dit verhaal bent, dan is dat zo.Kijk, als mensen boos gaan reageren omdat ik verdacht overkom, dan snap ik dat. Daarom zeg ik ook, haal de politie er maar bij. Ik heb niets gedaan en heb ook niets te verbergen. Ik vind het heel jammer dat er mensen zijn die zo harteloos kunnen zijn en zulke dingen kunnen zeggen. Maar waarom trek je je dit zo aan? Vraag je. Ik weet het niet. Het doet me gewoon veel pijn om te lezen dat mensen mij beschuldigen terwijl ik gewoon een antwoord zocht en misschien ook wel een beetje steun. Maar goed.. :(
Alle reacties Link kopieren
Maar jij bent de man niet in het verhaal. Dus hoef je je ook niet aangesproken te voelen. Ik dacht dat jij het toegegeven had, maar ik heb het verkeerd gelezen. Mijn excuses daarvoor.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:plasjepal schreef op 23 maart 2017 @ 17:10:

[...]





Omdat ik mijn antwoord heb en verder niet herkent wil woorden door bekenden. Groetjes

En toch is alles terug te vinden. Moet je niet eens voor zoeken, alle andere posters hebben genoeg gequote.



Jammer dat mensen nog altijd niet begrijpen hoe internet werkt.
Alle reacties Link kopieren
Hoe denk je steun te krijgen met het weghalen van je verhaal, vaagheden en een rare nick?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honnx schreef op 23 maart 2017 @ 18:20:

[...]





Dat is nergens voor nodig, ik vraag me af jij zegt dat het je niet bezig houdt maar dat lijkt me wel anders ga je daar niet een topic over openen..Wat mij inderdaad bezig hield is de vraag of wat er gebeurd is toen ik 14 was, strafbaar is of niet. Ik wou dit op een of andere manier gewoon weten en volledig kunnen afsluiten. Ik was ook gewoon benieuwd naar de meningen van volwassenen hier, hoe jullie dit bekijken en wat jullie van mijn verhaal vinden. Ik gaf mezelf nog altijd de schuld van wat er gebeurd is tussen die man en mij, omdat ik hem verleid had toen ik smoor verliefd was. Ik wou gewoon wat duidelijkheid
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 23 maart 2017 @ 18:27:

Maar jij bent de man niet in het verhaal. Dus hoef je je ook niet aangesproken te voelen. Ik dacht dat jij het toegegeven had, maar ik heb het verkeerd gelezen. Mijn excuses daarvoor.Geen probleem, Ik ben ook heel onduidelijk geweest.. Het spijt mij.
Alle reacties Link kopieren
Wie zou jou kunnen herkennen dan? Je naam staat er niet, je leeftijd klopt niet, heb je helderzienden in je omgeving?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:plasjepal schreef op 23 maart 2017 @ 18:29:

[...]





Wat mij inderdaad bezig hield is de vraag of wat er gebeurd is toen ik 14 was, strafbaar is of niet. Ik wou dit op een of andere manier gewoon weten en volledig kunnen afsluiten. Ik was ook gewoon benieuwd naar de meningen van volwassenen hier, hoe jullie dit bekijken en wat jullie van mijn verhaal vinden. Ik gaf mezelf nog altijd de schuld van wat er gebeurd is tussen die man en mij, omdat ik hem verleid had toen ik smoor verliefd was. Ik wou gewoon wat duidelijkheidJij was een verliefde puber, jij hebt niks verkeerd gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven