Levenservaringen gemist?

01-07-2016 14:35 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames. Hoe belangrijk zijn levenservaringen? Ik weet dat ik veel ervaringen heb gemist qua liefde en vriendschappen. Ik voel me soms daardoor zo buitengesloten en denk altijd 'heb ik iets gemist'? Wat zijn levenservaringen waarvan jij denkt..had ik maar dat niet mis laten lopen? en hoe kan je alsnog op 24 jarige leeftijd ervaringen inhalen?
Alle reacties Link kopieren
Je bent 24! Geen 88!

Wat denk je dat je gemist hebt dat je onmogelijk kunt inhalen dan?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt eerder alsof je vriendschappen mist dan levenservaring... Wat bedoel je, wat mis je precies?
Alle reacties Link kopieren
Wat kun je nou op je 24ste gemist hebben?

Je hebt je hele leven nog voor je.

Maak je niet druk

De beste jaren zitten er pas aan te komen.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen maakt in zijn/ haar leven dingen mee. Leuke dingen maar ook minder leuke dingen en dat kan op iedere leeftijd.

Sommige dingen wil je niet ervaren hoor.

Levenservaringen zijn voor mij heel belangrijk geweest en iedere dag leer ik opnieuw. Vooral hoe ik tegen de dingen aan kijk zoals vriendschappen/ familie enzo.
Never give up hope.
Alle reacties Link kopieren
quote:Monatala schreef op 01 juli 2016 @ 14:37:

Je bent 24! Geen 88!

Wat denk je dat je gemist hebt dat je onmogelijk kunt inhalen dan?Een relatie
Alle reacties Link kopieren
Als je levenservaring gemist hebt is dat toch ook een levenservaring?

Je kan jezelf dan afvragen: wat heb ik er van geleerd? Wat zou ik anders willen doen?
Alle reacties Link kopieren
Je bent inderdaad afgeschreven als je op je 24e nog geen relatie hebt gehad.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Oh en wat staat er tegenover het missen van een relatie? Ik bedoel, wat heeft het niet hebben van een relatie jou (in positieve zin) opgeleverd?
Alle reacties Link kopieren
Dat kun je toch inhalen? Hop, je huis uit vanavond/dit weekend. Ga wat leuks doen, ga mensen ontmoeten en niet thuis zitten sippen. Er is heus wel ergens een man/vrouw voor je. En het voordeel van vrijgezel zijn is dat je kunt doen wat je wil, onderschat dat ook niet ;)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Dat kan je nog wel inhalen.. je bent 24!!



Enige dat ik kan bedenken is dat ik eigenlijk wel graag een studententijd gehad zou hebben. Studentenhuis enzo.... maar ach, het is anders gelopen. Het is niet anders!
Pivot! PIVOT!!!
Jeetje kind....
Alle reacties Link kopieren
quote:Jennifer19 schreef op 01 juli 2016 @ 14:47:

[...]





Een relatie

ooh je wil gewoon een vriendje

zeg dat dan!




Je hebt een paar dagen geleden al een topic over single-zijn geopend. Verwacht je nu andere reacties of wat precies.
Verder valt me op dat je iedere keer in hetzelfde kringetje blijft denken en zo goed als alle adviezen hier naast je neerlegt. Kom in beweging. Doe iets.



Je krijgt een dubieuze kamer aangeboden, vertrouwt het niet, iedereen hier zegt 'doe het niet' en dan toch blijven protesteren. Hier posten heeft dan weinig zin.
Alle reacties Link kopieren
Ja. Klinkt erg gezond allemaal zo.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt niets gemist, in jouw leven is het (nog?) niet voorgekomen.

Vraag jezelf af wat je NU nodig hebt aan liefde en vriendschappen en ga op zoek naar mogelijkheden om deze te krijgen. Hobby, werk, naar buiten en mensen ontmoeten helpen om deze dingen in je leven te integreren. En dan gaat het vanzelf weer lopen.



Kijk in je eigen gevoel wat je graag wilt en ga het halen!
Zonder oorzaak geen gevolg
24? Je leven is bijna voorbij, het lange, lange sterven gaat beginnen
Weet je wat denk ik gaat helpen? Gewoon níet ondernemen maar aan de lopende band topics openen op een forum met de vraag of het ooit nog goed komt.



Dat komt het niet, tenzij je iets gaat doen.
quote:Bugs_Bunny schreef op 01 juli 2016 @ 15:35:

24? Je leven is bijna voorbij, het lange, lange sterven gaat beginnenHet leven is een voortdurend sterven.
Alle reacties Link kopieren
Misschien wat scheidingen, een kind wat aan de drugs gaat of je niet meer wil kennen, een totaal failliet, alle vrienden die je totaal afkeuren, geen cent te makken, dumpsterdiven? Ik noem maar wat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Fame schreef op 01 juli 2016 @ 14:48:

Je bent inderdaad afgeschreven als je op je 24e nog geen relatie hebt gehad.



Oh god... Ik heb pas op mijn 26e mijn eerste serieuze relatie gekregen... Daar ben ik nog steeds mee samen..

Ben ik dan eigenlijk ook al afgeschreven en heeft mijn vriend 'gesettled for less'?
Ik moet altijd een beetje lachen als ik geen relatie en misgelopen levenservaring in een combinatie lees.



Een relatie gaat i.m.o. om samen een team te zijn en een manier vinden om je leven gelukkig samen in te delen. Dan gaat het dus helemaal niet om "jou" maar om jullie. En je bent begin 20 eerder een uitzondering hoor, als je dan al een geslaagde relatie hebt.



Kun je beter uitleggen wat volgens jou dan "levenservaring" en een relatie zozeer met elkaar te maken hebben?
#YellowLemon: Jouw recente advies aan haar:

Quote: 'En dan valt dus het kwartje, dat echt alleen crisisdienst misschien nog wel een optie is. Dus ik zou zeggen, ga naar de dokter en zoek hulp voordat je echt diep zit.' Unquote.



TO heeft gelukkig een behandelaar dus TO, bespreek al deze kwesties vooral met hem/haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 01 juli 2016 @ 15:59:

[...]





Oh god... Ik heb pas op mijn 26e mijn eerste serieuze relatie gekregen... Daar ben ik nog steeds mee samen..

Ben ik dan eigenlijk ook al afgeschreven en heeft mijn vriend 'gesettled for less'? Helemaal afgeschreven ben je, had je dat niet door dan? Heeft niemand je dat verteld? Ik dacht dat iedereen met 25 een mail kreeg dat het leven nu voorbij was en je afgeschreven was als je niet al een partner, kind en koopwoning hebt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven