Maagd op mijn 24ste?

05-12-2016 11:02 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik ben een dame van 24 jaar en ik ben onzeker over iets...namelijk ik ben nog maagd op mijn 24ste. Ik heb het nooit weggegeven simpelweg omdat ik niet geloofde in seks voor het huwelijk of in ieder geval een serieuze relatie. Nu heb ik nog steeds geen man ontmoet die ik genoeg vertrouw maar ik schaam mij ook een klein beetje voor. 24 is best laat en ik denk ook vaak dat ik iets mis. Mijn eerste zoen had ik op mijn 22ste en het ging niet verder dan vrijen en vingeren met hem....in ieder geval alles behalve penetratie. Mis ik iets? en moet ik het anders gewoon met iemand uitproberen? Ik ben altijd bang dat mensen mij oordelen of een ''prude'' vinden als ik vermeld dat ik nog maagd ben.
Doe waar jij je goed bij voelt en ga zeker niet 'zomaar' seks hebben omdat je bang bent dat anderen je anders raar vinden.

Ik hoop dat je iemand ontmoet op wie je helemaal stapelverliefd raakt zodat je niets liever wilt dan seks met diegene, of dat nu een bestendige langdurige (huwelijks-)relatie wordt of niet.

Je bent helemaal normaal want je doet waar jij je goed bij voelt en doet er niemand kwaad mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind er helemaal niets mis mee

Je bent zo jong, heel je leven nog om te vrijen



Ga alsjeblieft niet uit angst achter te blijven met een of andere oetlul dan maar naar bed



En de leuke man die op jou verliefd wordt zal het ook niet erg vinden hoor
Gewoon doen wat jij wilt.



Meningen van anderen zijn alleen maar ballast.
Alle reacties Link kopieren
Niks om je voor te schamen. Wees juist blij dat jij geen seks hebt gehad met die mannen, want schijnbaar waren dat geen blijvertjes. Er zijn genoeg vrouwen die er spijt van hebben dat ze hun eerste keer met die ene persoon deelde, die na de daad gevlogen was of alleen maar aan zichzelf dacht. Kan natuurlijk ook nog op je 24ste gebeuren, maar over het algemeen zijn mensen dan wel wat serieuzer dan pubers. Geen zorgen dus.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
In mijn ogen is 24 aan de late kant maar ik ken er genoeg die dat ook waren en wilden wachten tot de ware en alle 3 zijn nog steeds samen met hun partners/ echtgenoten. Je bent gewoon een serieus type met eigenwaarde. Dit heb je al die tijd niet verloren voor de goede zaak dus ik zie niet in waarom je nu zou moeten bezwijken door de eventuele mening van anderen. Als ze er wat van vinden mogen ze die mening lekker houden.
Alle reacties Link kopieren
Wat mooi om te wachten op de ware. Als je gevoel bij deze man goed is, dan zou ik hem wel vertellen dat je nog niet zo veel ervaring hebt. Dan kan hij er rekening mee houden. Luister naar je gevoel, ga er voor als jij er klaar voor bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik had op mijn 24e ook last van die onzekerheid, maar het is allemaal goed gekomen. Net na mijn 25e verjaardag heb ik mijn maagdelijkheid verloren. Ik heb zelf een vriend en samen halen we de "schade" mooi samen in. Hij had juist heel veel bedpartners gehad en dat vond ik best intimiderend, maar weet je als het goed zit, dan is dat allemaal geen punt. Hij vond het wel heel lief en leuk dat ik met hem alles wilde ontdekken. Of je nou 30 mensen hebt gesekst, of 0, uiteindelijk komt alles goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 05 december 2016 @ 12:14:

In mijn ogen is 24 aan de late kant maar ik ken er genoeg die dat ook waren en wilden wachten tot de ware en alle 3 zijn nog steeds samen met hun partners/ echtgenoten. Je bent gewoon een serieus type met eigenwaarde. Dit heb je al die tijd niet verloren voor de goede zaak dus ik zie niet in waarom je nu zou moeten bezwijken door de eventuele mening van anderen. Als ze er wat van vinden mogen ze die mening lekker houden.en waarom vind jij dat als ik vragen mag?
Wees er trots op!

Dat je je lichaam bewaard voor de juiste is iets heel bijzonders! En geef het nu aub niet weg aan iemand omdat het niet tof is maagd te zijn!

Ik zou willen dat ik alleen seks met mijn man had gehad!!
Alle reacties Link kopieren
'Weggeven?' Huh?
Alle reacties Link kopieren
Niks mis mee. Doen wat jij prettig vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:racella92 schreef op 05 december 2016 @ 12:28:

[...]





en waarom vind jij dat als ik vragen mag?



Vraag je nu serieus waarom ze 24 laat vindt? Het is zelfs super laat. Gemiddelde leeftijd voor vrouwen is 15/16.

Maar daarbij geeft ze je juist complimenten als dat je eigenwaarde hebt. En het moet gewoon kunnen.

Zelf heb ik er geen waardeoordeel over. Niet goed, niet slecht. Verschilt gewoon per persoon en doe wat je fijn vindt.
Oke, blijkbaar zit je er een beetje mee, aangezien je dit topic opent.

Het maakt op zich natuurlijk niet zo veel uit, je kunt alles gaan ervaren, maar hoe zit het eigenlijk met je kennis van je eigen lichaam?

Weet je bvb hoe je jezelf moet/kunt verwennen en is seksualiteit wel een onderdeel van je bestaan?



Misschien begin je er toch intrinsiek naar te verlangen inmiddels?



Misschien kun je jezelf ook af en toe laten masseren door een professional, zodat je wel aangeraakt wordt terwijl je wacht op iemand waar je genoeg de band mee voelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desime schreef op 05 december 2016 @ 12:56:

[...]





Vraag je nu serieus waarom ze 24 laat vindt? Het is zelfs super laat. Gemiddelde leeftijd voor vrouwen is 15/16.

Maar daarbij geeft ze je juist complimenten als dat je eigenwaarde hebt. En het moet gewoon kunnen.

Zelf heb ik er geen waardeoordeel over. Niet goed, niet slecht. Verschilt gewoon per persoon en doe wat je fijn vindt.hahaha dat weet ik maar ik was rond die leeftijd ziek (lichamelijk) dus dat zat er niet in voor mij
Alle reacties Link kopieren
quote:racella92 schreef op 05 december 2016 @ 13:22:

[...]





hahaha dat weet ik maar ik was rond die leeftijd ziek (lichamelijk) dus dat zat er niet in voor mijAhh vervelend voor je. Maar doe sowieso altijd alles op zijn tijd wanneer het voor jezelf goed voelt!
Ongeveer 8% van de mensen (vrouwen zowel als mannen) blijven hun leven lang maagd, ze kunnen er zelf niets aan doen.

Dus of daar nu ééntje meer of minder bij is, vrijwillig, maakt in de eindafrekening niets uit. Alleen als het op religie gebaseerd is, vind ik het erg want dat is dan het gevolg van een indoctrinatie die menselijk lijden tot doel heeft, als voorwaarde voor ...
Alle reacties Link kopieren
Je moet het doen als jij er klaar voor bent. Ik ken het onzekere gevoel wel. Mijn eerste keer was op mijn 25e met een goede vriend. We waren beide erg nieuwsgierig, maar voelden de sociale druk. Ik was bang dat ik eeuwig maagd zou blijven. Dat de ware voor mij niet bestaat. De "relatie" heeft 3 jaar geduurd. We waren geen koppel omdat we beiden erg op onszelf zijn. Ik kijk er met een dubbel gevoel op terug. Aan de ene kant blij dat ik eens kennis heb mogen maken met seks. Maar de andere kant is dat het geen goede seks was. Wel vrijwillig, maar pijn verpeste het telkens. Ik denk dat ik toch te weinig voelde voor die man en mijn lijf tegenwerkte.
"Je maagdelijkheid weggeven" vind ik wel een beetje typische uitspraak.
quote:Ik ben altijd bang dat mensen mij oordelen of een ''prude'' vinden als ik vermeld dat ik nog maagd ben.



Waarom vermeld je het dan?? Gaat niemand ene donder aan zou ik zeggen.

Hier trouwens 30 en maagd.
Alle reacties Link kopieren
Opquote:SpringDing schreef op 05 december 2016 @ 17:48:

[...]





Waarom vermeld je het dan?? Gaat niemand ene donder aan zou ik zeggen.

Hier trouwens 30 en maagd. Mag ik vragen waarom? Is het vanwege religieuze redenen?
quote:racella92 schreef op 05 december 2016 @ 12:28:

[...]





en waarom vind jij dat als ik vragen mag?Waarom vind ik wat?
quote:alingebruik schreef op 06 december 2016 @ 14:17:

Op

[...]





Mag ik vragen waarom? Is het vanwege religieuze redenen?



Dat was het ooit wel (10 jaar geleden), maar ben inmiddels keihard van m'n geloof gevallen (goddank! )

Nu denk ik dat ik aseksueel ben, en of dat aangeboren of aangeleerd is, weet ik niet. Geen behoefte aan seksueel contact in ieder geval, en ik zie dat ook niet snel veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Maak je niet druk..ik was pas maagd af toe ik 33 jaar was.En daar heb ik nooit spijt van gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 06 december 2016 @ 19:14:

[...]





Dat was het ooit wel (10 jaar geleden), maar ben inmiddels keihard van m'n geloof gevallen (goddank! )

Nu denk ik dat ik aseksueel ben, en of dat aangeboren of aangeleerd is, weet ik niet. Geen behoefte aan seksueel contact in ieder geval, en ik zie dat ook niet snel veranderen.Een vriendin van me is 41 en ook nog maagd. Ze komt uit een streng gelovig gezin waar een gezin stichten het belangrijkst is. Ze wilde vroeger wel een gezin. Maar nooit een man gevonden. Ze zegt ook geen klik met mannen te hebben en seks interesseert haar niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven