mensen op straat

02-12-2016 21:29 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zonet ging ik even naar de AH om wat te halen (die is gewoon in het dorp dus ongeveer 5 minuutjes fietsen). En toen kwam ik een jongen en een meisje tegen en die denk ik rond de 19 waren ongeveer 2 koppen groter dan mij en die keken mij heel intimiderend aan en toen hoorde ik die jongen gewoon zeggen: 'pak jij haar dan pak ik haar fiets'. Ik wou nog wel terug fietsen om hun op hun bek te slaan maar gelukkig kon ik mezelf beheersen want ze waren natuurlijk wel echt 2 koppen groter dan mij en ik zit ook niet op vechtsport. Dat soort rare dingen over komen mij echt wel 3x per jaar op de fiets. Dit was dan echt wel het extreemste maar ik vraag mij gewoon af of ik de enige ben die dit overkomt.
I ain't nobody's bitch!!
3x per jaar??



Nee nog nooit gehad, je weet zeker dat je geen stemmen hoort?
Alle reacties Link kopieren
Vast niet de enige maar ik ben blij dat ik dit niet meemaak.
Internagelaktisch
Nee nog nooit gehad.
Niet herkenbaar, maar ik ben zelf altijd degene die minstens 2 koppen groter is dan het gemiddeld stuk petjestuig. Mijn spullen worden 'gewoon' gejat waar ik zelf niet bij ben.
Alle reacties Link kopieren
Oh Gatver wat eng. Nooit meegemaakt gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Penelope_ schreef op 02 december 2016 @ 21:36:

3x per jaar??



Nee nog nooit gehad, je weet zeker dat je geen stemmen hoort?Wat is dit voor lage reactie dan
quote:p03smiauw schreef op 02 december 2016 @ 21:43:

[...]





Wat is dit voor lage reactie dan



Nou ja, als je dit drie keer per jaar meemaakt... Blijkbaar voegde dit duo geen daad bij hun woord, wie weet hoort TO wel dingen die er niet zijn.



Het staat wel bij de pijler 'Psyche' he
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel zeker dat ik geen 'stemmen' hoor, ik hoorde die jongen dat duidelijk tegen zijn vriendin zeggen.
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
Voor sommige mensen is dit humor. Zeker op een vrijdagavond. Om nou te zeggen dat ik dan de aandrang voel om terug te fietsen om iemand op zijn/haar bek te meppen: nee, niet echt.
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:DarylinaTWD schreef op 02 december 2016 @ 22:02:

Ik weet wel zeker dat ik geen 'stemmen' hoor, ik hoorde die jongen dat duidelijk tegen zijn vriendin zeggen.Je post dit anders wel op 'psyche'. Wil je ons toch niet wat vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor ook wel eens dingen in die strekking.

Opmerkingen die jongeren blijkbaar stoer kunnen vinden

Ik ben zelf niet zo'n fan van groepjes jongeren en denk dat ik dat uitstraal en opmerkingen daar soms vandaan komen. Laatst een groepje van jonge jochies (15/16) waarvan er eentje riep: 'Je hoeft niet bang te zijn, we gaan je verkrachten, meer niet'.

Nou, dan sta ik dus met m'n mond vol tanden.



Stoerdoenerij, je zou het je ene oor in en het andere gelijk weer uit moeten laten gaan.

Maar da's makkelijker gezegd dan gedaan, vind zulke dingen ook intimiderend en irritant.

Kan het zijn dat jij ook iets van ongemak / angst uitstraalt als je langs fietst? Omdat je het regelmatig meemaakt
Alle reacties Link kopieren
Oei ik maak ook wel eens zo'n opmerking... Maar dan vaak bij mensen die met een leuke hond lopen.

Dan zeg ik tegen mijn vriend pak jij die man dan neem ik de hond snel mee...



Gelukkig zeg ik het niet op een bedreigende manier want die eigenaren beginnen altijd te lachen en geven dan een leuke tegen reactie
Alle reacties Link kopieren
Eng dorp...brrr!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:iris1986p schreef op 02 december 2016 @ 22:57:

Oei ik maak ook wel eens zo'n opmerking... Maar dan vaak bij mensen die met een leuke hond lopen.

Dan zeg ik tegen mijn vriend pak jij die man dan neem ik de hond snel mee...



Gelukkig zeg ik het niet op een bedreigende manier want die eigenaren beginnen altijd te lachen en geven dan een leuke tegen reactieIk zou oppassen!
Alle reacties Link kopieren
Zit er een Appie in iMoskou ????
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dit topic komt me heel bekend voor.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Doe oortjes in op de fiets.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 02 december 2016 @ 22:33:

[...]



Je post dit anders wel op 'psyche'. Wil je ons toch niet wat vertellen?Haha nee man ik wist niet waar ik hem anders in moest zetten. Ik dacht dat psyche hetzelfde is als psychisch.
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 02 december 2016 @ 22:35:

Ik hoor ook wel eens dingen in die strekking.

Opmerkingen die jongeren blijkbaar stoer kunnen vinden

Ik ben zelf niet zo'n fan van groepjes jongeren en denk dat ik dat uitstraal en opmerkingen daar soms vandaan komen. Laatst een groepje van jonge jochies (15/16) waarvan er eentje riep: 'Je hoeft niet bang te zijn, we gaan je verkrachten, meer niet'.

Nou, dan sta ik dus met m'n mond vol tanden.



Stoerdoenerij, je zou het je ene oor in en het andere gelijk weer uit moeten laten gaan.

Maar da's makkelijker gezegd dan gedaan, vind zulke dingen ook intimiderend en irritant.

Kan het zijn dat jij ook iets van ongemak / angst uitstraalt als je langs fietst? Omdat je het regelmatig meemaakthmm nee niet echt, maar als ik een groepje in moet halen dan bereid ik me er wel op voor. Ik straal niet echt uit dat ik 'bang' zou zijn ofso denk ik. Want dat ben ik niet, ik irriteer me er meestal gewoon aan. Maar deze week ging zo'n groepje mongooltjes kreunen naar mij (bijna iedereen want ik hoorde ze al van een paar kilometer afstand) en toen zei ik: 'Je voelt je zelf wel stoer he, heb je ooit al weleens geneukt? Nee natuurlijk niet niemand wil jou omdat je zo f*king lelijk bent'. 5 minuten later kwamen ze nogal intimiderend naast me fietsen met 10 man, ik zeg niet dat ik toen niet een beetje bang was....
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 02 december 2016 @ 22:59:

Eng dorp...brrr!dichtbij de stad he dan krijg je dat gedonder
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
quote:DarylinaTWD schreef op 02 december 2016 @ 23:37:

[...]





Haha nee man ik wist niet waar ik hem anders in moest zetten. Ik dacht dat psyche hetzelfde is als psychisch.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 02 december 2016 @ 23:18:

Doe oortjes in op de fiets.heb ik, maar ik ben geen pussy die zich laat vernederen dus ik scheld altijd terug.
I ain't nobody's bitch!!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 december 2016 @ 23:03:

Zit er een Appie in iMoskou ????natuurlijk
I ain't nobody's bitch!!
3x per jaar? In wat voor raar dorp woon jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven