Mensen...

21-01-2017 17:58 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom vinden egoïstische mensen die medelijden zoeken,

anderen egoïstisch?



En dat ze een goede persoonlijkheid hebben?



Alle reacties Link kopieren
Huh???,
?? Vertel eens.
Alle reacties Link kopieren
Begrijp ik het goed dat je jezelf egoïstisch vindt?
Alle reacties Link kopieren
Geef me even

What a nuanced anxiety
Omdat ze van realiteitszin gespeend zijn.
Alle reacties Link kopieren
En wie zoekt er medelijden? En waarom word er medelijden gezocht?

Is een oplossing zoeken niet beter dan medelijden zoeken?
Ik snap niet zoveel van je OP, kan je iets meer uitleg geven?
Alle reacties Link kopieren
Vertel!
Alle reacties Link kopieren
Totaal geen idee waar je heen wilt. Maar wij mensen zijn per definitie egoïstisch. Je doet dagelijks ook allerlei egoïstische dingen. Kinderen hebben is ook hartstikke egoïstisch. Dus is egoïstisch wel altijd zo negatief?
quote:Faranya schreef op 21 januari 2017 @ 18:05:

Totaal geen idee waar je heen wilt. Maar wij mensen zijn per definitie egoïstisch. Je doet dagelijks ook allerlei egoïstische dingen. Kinderen hebben is ook hartstikke egoïstisch. Dus is egoïstisch wel altijd zo negatief?Waarom is kinderen krijgen egoïstisch?
Hoe zoek je naar medelijden dan? Ik denk dat de meeste mensen medeleven prettiger vinden dan medelijden, gezonder ook.
Je op lijkt er een prahtvoorbeeld van
Alle reacties Link kopieren
Ja, oke, ik kreeg dit door:

Omdat deze mensen vinden dat zij het slachtoffer zijn en dat anderen er niet voor ze zijn. Dus vinden zij die anderen egoïstisch. Die anderen vinden de eersten weer asociaal omdat ze geen rekening met hén houden. Die luchten dan hun hart in passief-agressieve topics.



Kun je daar wat mee?
What a nuanced anxiety
Gaat het wel goed met je TO? Of is de beslissing om te gaan scheiden een beetje hard aangekomen?
Als je er niet bent geweest voor mensen toen ze jou nodig hadden, kijk dan niet vreemd op dat zij er niet voor jou zijn als jij ze nodig hebt. Kan zo op een tegeltje.
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 21 januari 2017 @ 18:06:

[...]





Waarom is kinderen krijgen egoïstisch?



Omdat je kinderen krijgt omdat JIJ ze wilt. Jouw wens, jouw gevoel. Dat kind vraagt er niet om, je weet niet eens of het kind er wel blij mee is. En dat ondanks de overbevolking, de uitputting van natuurbronnen... Tuurlijk is dat egoïsme. (Zeg ik met een grote kinderwens trouwens )



TO; veel te vaag topic. Wat wil je?
quote:Ameliaaa schreef op 21 januari 2017 @ 18:12:

Als je er niet bent geweest voor mensen toen ze jou nodig hadden, kijk dan niet vreemd op dat zij er niet voor jou zijn als jij ze nodig hebt. Kan zo op een tegeltje.
quote:Koffiehagedis schreef op 21 januari 2017 @ 18:13:

[...]





Omdat je kinderen krijgt omdat JIJ ze wilt. Jouw wens, jouw gevoel. Dat kind vraagt er niet om, je weet niet eens of het kind er wel blij mee is. En dat ondanks de overbevolking, de uitputting van natuurbronnen... Tuurlijk is dat egoïsme. (Zeg ik met een grote kinderwens trouwens )



TO; veel te vaag topic. Wat wil je?Zit idd wel wat in ja
Alle reacties Link kopieren
Als ik het goed begrijp:



De ene egoïst zegt tegen de andere egoïst: Jij zoekt medelijden?



Goed gesprek.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 21 januari 2017 @ 18:15:

Als ik het goed begrijp:



De ene egoïst zegt tegen de andere egoïst: Jij zoekt medelijden?



Goed gesprek.Lekker kort ook
Alle reacties Link kopieren
We zijn allemaal egoïstisch.

Doet me denken aan Phoebe's (Friends) zoektocht naar een onzelfzuchtige daad. Spoiler: Die kan ze niet vinden
Pivot! PIVOT!!!
TO, heb je nog wat meer uitleg?
Waarom doe jij semi-interessant door in passief-agressieve raadseltjes te praten? Dit is Facebook niet...
Wat bedoel je nou toch in vredesnaam?? Snap er geen jota van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven