Mensen...

21-01-2017 17:58 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom vinden egoïstische mensen die medelijden zoeken,

anderen egoïstisch?



En dat ze een goede persoonlijkheid hebben?



Alle reacties Link kopieren
En jij TO? ben jij egoistisch? hunker je naar aandacht? Wil je echt een antwoord op je vraag of weet je het zelf al?
Alle reacties Link kopieren
Die zal ik later wel beantwoorden maar ik ben nu heel egoïstisch bezig (Home video's + Brave kijken).
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 21 januari 2017 @ 18:06:

[...]





Waarom is kinderen krijgen egoïstisch?



De enige reden dat je kinderen neem is voor jezelf. Jij wil het graag en dat doe je dan. Ongeacht of dat ongeboren kind daar op zit te wachten of de rest van de planeet/mensheid. Daarmee zeg ik overigens niet dat je geen kinderen zou moeten krijgen, ik wil ze ooit ook heel graag.

Ik denk alleen dat mensen zich nogal vergissen in het beoordelen van egoïsme van anderen. Je bent zelf namelijk behoorlijk egoïstisch. Puur en alleen al doordat je in leven wilt blijven. Dus tsja, egoïstisch zijn is uiteindelijk helemaal zo slecht nog niet.
quote:Faranya schreef op 21 januari 2017 @ 19:19:

[...]





De enige reden dat je kinderen neem is voor jezelf. Jij wil het graag en dat doe je dan. Ongeacht of dat ongeboren kind daar op zit te wachten of de rest van de planeet/mensheid. Daarmee zeg ik overigens niet dat je geen kinderen zou moeten krijgen, ik wil ze ooit ook heel graag.

Ik denk alleen dat mensen zich nogal vergissen in het beoordelen van egoïsme van anderen. Je bent zelf namelijk behoorlijk egoïstisch. Puur en alleen al doordat je in leven wilt blijven. Dus tsja, egoïstisch zijn is uiteindelijk helemaal zo slecht nog niet.In deze zin is egoïsme ook nodig om voort te kunnen planten, en idd om te overleven. Daarom denk ik ook dat het niet puur egoïsme is maar meer de biologische drang daar voortplanting om als soort te kunnen overleven
Ik ben niet egoïstisch, jullie snappen gewoon niet dat ik veel belangrijker ben dan jullie.
quote:retrostar schreef op 21 januari 2017 @ 19:18:

Die zal ik later wel beantwoorden maar ik ben nu heel egoïstisch bezig (Home video's + Brave kijken).Hee bedankt voor de tip. I funniest homevideos!
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 21 januari 2017 @ 18:06:

[...]





Waarom is kinderen krijgen egoïstisch?Omdat niemand zit te wachten op jouw kinderen. Of van wie dan ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 21 januari 2017 @ 19:28:

[...]





In deze zin is egoïsme ook nodig om voort te kunnen planten, en idd om te overleven. Daarom denk ik ook dat het niet puur egoïsme is maar meer de biologische drang daar voortplanting om als soort te kunnen overlevenHoud die biologische drang maar in dan.
quote:Medina schreef op 21 januari 2017 @ 19:36:

[...]





Houd die biologische drang maar in dan.Daar is het al te laat voor
quote:Medina schreef op 21 januari 2017 @ 19:35:

[...]





Omdat niemand zit te wachten op jouw kinderen. Of van wie dan ook.Dacht al dat is wel erg persoonlijk naar mij toe, nu klinkt het beter
Ik ben geen egoist dussss want ik heb geen kinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 21 januari 2017 @ 19:32:

[...]





Hee bedankt voor de tip. I funniest homevideos!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:Pruttie schreef op 21 januari 2017 @ 19:28:

Ik ben niet egoïstisch, jullie snappen gewoon niet dat ik veel belangrijker ben dan jullie.





Dit is een goede insteek van Pruttie.

Geef je volkomen gelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 21 januari 2017 @ 19:37:

[...]





Dacht al dat is wel erg persoonlijk naar mij toe, nu klinkt het beterHet was niet persoonlijk bedoeld en zo klonk het eerst inderdaad, vandaar de aanvulling.
Alle reacties Link kopieren




Egoïsme heeft volgens mij niets te maken met kids?
quote:Medina schreef op 21 januari 2017 @ 19:48:

[...]





Het was niet persoonlijk bedoeld en zo klonk het eerst inderdaad, vandaar de aanvulling.Ik snapte na de aanvulling dat het niet persoonlijk was
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 21 januari 2017 @ 18:07:

Hoe zoek je naar medelijden dan? Ik denk dat de meeste mensen medeleven prettiger vinden dan medelijden, gezonder ook.





Ook een goede insteek



Egoïstische mensen zoeken dus medeleven terwijl ze zelf egoïstisch zijn



quote:moedervan2engeltjes schreef op 21 januari 2017 @ 19:56:

[...]





Ook een goede insteek



Egoïstische mensen zoeken dus medeleven terwijl ze zelf egoïstisch zijn



Nou ik snap werkelijk waar niet wat nou je bedoeling is
quote:moedervan2engeltjes schreef op 21 januari 2017 @ 19:56:

[...]





Ook een goede insteek



Egoïstische mensen zoeken dus medeleven terwijl ze zelf egoïstisch zijn



Tja iedereen heeft liefde nodig, ook egoistische mensen. Anders noem je ze meestal eenzame mensen, want die vragen geen liefde van anderen. Ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zouden ze dit toch doen?



- Ligt het aan de opvoeding?

- of?
Ik vind mijn warrige interpretatie best passen bij de warrige posts.
quote:moedervan2engeltjes schreef op 21 januari 2017 @ 20:00:

Waarom zouden ze dit toch doen?



- Ligt het aan de opvoeding?

- of?Oh die weet ik. 50-50 nature nurture he, da's wetenschappelijk onderzocht en beslecht, die discussie.
quote:Ameliaaa schreef op 21 januari 2017 @ 20:00:

[...]





Tja iedereen heeft liefde nodig, ook egoistische mensen. Anders noem je ze meestal eenzame mensen, want die vragen geen liefde van anderen. Ofzo. Niet perse eenzaam, kan ook gewoon een bewuste keuze zijn om alleen te zijn.
quote:Ameliaaa schreef op 21 januari 2017 @ 20:01:

Ik vind mijn warrige interpretatie best passen bij de warrige posts.
quote:aife schreef op 21 januari 2017 @ 20:02:

[...]





Niet perse eenzaam, kan ook gewoon een bewuste keuze zijn om alleen te zijn.O ja. Nou allenig dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven