Met spoed hulp gevraagd!

10-11-2013 14:57 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
De meeste van jullie weten nu wel van mijn misselijkheidsprobleem in gespannen situaties.

Maar nu moet ik onverwacht vanavond mee uiteten moet met mijn schoonfamilie. Toen ik dat hoorde moest ik gelijk overgeven. Ik kan als ik bij hun thuis ben nog geen pepernoot eten zonder misselijk te worden! En dan nu uiteten?!
Niks moet hè? Gewoon niet uit eten gaan dus....
het moet? nee hoor



en ben je intussen bij de HA geweest voor een verwijzing? doe dat gewoon, binnenkort komen de feestdagen er weer aan en je kan nu nog voorkomen dat je in december met hetzelfde probleem zit
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, moet.. Ja. Het is voor mijn vriend zijn verjaardag.
Alle reacties Link kopieren
En je hebt ondertussen al hulp gevraagd aan je huisarts neem ik aan?



Wat voor advies gaf deze?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan volgende week maandag pas bij de HA terecht.
Alle reacties Link kopieren
Zeggen dat je ziek bent en je moet overgeven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:jovo schreef op 10 november 2013 @ 15:05:

Ik kan volgende week maandag pas bij de HA terecht.Typisch dat mensen pas bij een huisarts terecht kunnen wanneer ze al 3x dood en begraven kunnen zijn qua wachttijd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ga gewoon verder op je vorige topic! Gek van mezelf



Je hebt al tig adviezen op dit onderwerp gehad!
Alle reacties Link kopieren
Niet gaan dus. Weten ze je van je probleem af? Want dan zullen ze het toch wel begrijpen?
Alle reacties Link kopieren
Sensoor.nl



Korrelatie.nl
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 10 november 2013 @ 15:12:

[...]





Typisch dat mensen pas bij een huisarts terecht kunnen wanneer ze al 3x dood en begraven kunnen zijn qua wachttijd.Als je iets hebt waaraan je dood kan gaan, kan je écht wel eerder bij de huisarts terecht hoor! Je kan niet verwachten dat een probleem - hoe vervelend ook - waar je zelf al een tijd mee rondloopt voor je je meldt bij de huisarts, ineens als gloeiende spoed behandeld wordt natuurlijk.....
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef niet nog tig advies over dat onderwerp. Alleen adviezen over hoe ik de avond niet-kotsend door kan brengen!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
leg uit dat je niet kan gaan ivm dit psychische probleem en zeg dat je morgen een eerste afspraak hebt bij de HA om aan een oplossing te werken



ofwel aan hem, ofwel aan zijn ouders



't is even een drempel, maar het is een goede eerste stap
quote:jovo schreef op 10 november 2013 @ 15:18:

Ik hoef niet nog tig advies over dat onderwerp. Alleen adviezen over hoe ik de avond niet-kotsend door kan brengen!Hou toch op zeg. Het gaat altijd over hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Wat zegt je vriend ervan?
Alle reacties Link kopieren
Nou, je hebt alleen last van die misselijkheid bij zijn ouders thuis. Uit eten is ergens anders, dus geen probleem.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:jovo schreef op 10 november 2013 @ 15:18:

Ik hoef niet nog tig advies over dat onderwerp. Alleen adviezen over hoe ik de avond niet-kotsend door kan brengen!



maar hoe kunnen wij nu een probleem waar jij al zo lang mee worstelt, ineens op een paar uur tijd voor je oplossen?



allee, een poging:

- ga niet

- neem een kalmeerpil
Alle reacties Link kopieren
quote:jovo schreef op 10 november 2013 @ 15:18:

Ik hoef niet nog tig advies over dat onderwerp. Alleen adviezen over hoe ik de avond niet-kotsend door kan brengen!



Men lijdt het meest door het lijden wat men vreest.



Oftewel, hou nou eens op met je zo aan te stellen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het lullig om mee te gaan, want het is zonde van hun geld, omdat ik toch niks eet. Ik krijg geen hap door mijn keel door de spanning, en als ik het toch doe moet ik kotsen.



Heb dat al gezegd tegen m'n vriend, maar die zegt dat ik gewoon mee moet gaan en dat ik zelf mag weten hoeveel ik eet.

Maar dan eet ik dus helemaal niks en da's ook zo raar voor die mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ga gewoon eten ik denk dat het tussen je oren zit. Kan je verder wel overal gewoon eten?
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo mooi dat jij je eigen toekomst zo goed kan beinvloeden door jezelf helemaal gek te maken in je hoofd! Ik zeg, doe er wat mee!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:jovo schreef op 10 november 2013 @ 15:27:

Ik vind het lullig om mee te gaan, want het is zonde van hun geld, omdat ik toch niks eet. Ik krijg geen hap door mijn keel door de spanning, en als ik het toch doe moet ik kotsen.



Heb dat al gezegd tegen m'n vriend, maar die zegt dat ik gewoon mee moet gaan en dat ik zelf mag weten hoeveel ik eet.

Maar dan eet ik dus helemaal niks en da's ook zo raar voor die mensen.





wat lief van hem!



ik heb nog geen plannen vanavond, ik ga wel in jouw plaats
Alle reacties Link kopieren
Je denkt het probleem steeds groter. Eerst was het alleen bij zijn uoders thuis, nu bedenk je dat je het probleem ook in een restaurant gaat hebben, en ik voorspel dat je morgen thuis ook niet meer kan eten, want dat ga je nu bedenken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven