Mijn vader ligt in t ziekenhuis...

15-01-2014 13:34 1304 berichten
Mijn pa is vanmorgen niet goed geworden, er is een ambulance bij gekomen en hij is met spoed naar t ziekenhuis gebracht.

Daar is hij nagekeken en is gebleken dat zijn.aorta is gescheurd. Hij is met spoed naar de operatie kamer gebracht, met 50 % kans dat het goed gaat... Of fout...



Ik voel zoveel, ben bang en ik weet het gewoon even niet. De operatie zal uuuuuren duren, maar voor hetzelfde geld zijn er teveel scheuren. Er waren al tekenen dat er mogelijk meer scheuren waren...

Shiiiittttt, ben zo bang...
Oh, wat naar voor je! Dikke



Veel sterkte! Ik duim voor jullie dat alles goed gaat!
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk voor je. Heel veel sterkte en ik hoop dat er gauw goed nieuws voor je komt.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Wat verschrikkelijk voor je!.. De onzekerheid en angst.

Ik hoop dat het goed komt, knuffel voor jou
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even een knuffel.



Het wachten in onwetendheid is frustrerend.



Ik wil je adviseren alles op te schrijven. Wat de artsen zeggen, wat jij voelt, wat er straks op de IC gebeurd e.d.. Zodat je later dit alles nog eens kunt teruglezen en het hopelijk ook aan je vader kunt laten lezen. Nu ben je verdoofd en krijg je niet alles mee. Als je het opschrijft kun je het later nalezen wat er gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Dikke knuffel, ik hoop dat alles goed komt!
Alle reacties Link kopieren
Bah wat naar!



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Bah wat verschrikkelijk sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Godver wat vreselijk. Veel sterkte!!
Heel veel sterkte! Je bent hopelijk niet alleen nu? Anders gauw mensen om je heen verzamelen die je kunnen steunen.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte!!!



Ben jij nu ook in het ziekenhuis?
Bah, akelig nieuws!!



Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Ik duim!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Dankje allemaal...



Ben nu even niet in het ziekenhuis, even wat afleiding. Judo van mijn zoontje bijwonen.

Straks gaan we weer naar t ziekenhuis en dan wachten.



Ik ben niet alleen, mijn man heeft vrij genomen en is bij mij.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat vreselijk meid!!
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreselijke boodschap, heel veel sterkte
Jee Polkadot, wat een nachtmerrie. Veel sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Polkadot28 schreef op 15 januari 2014 @ 13:34:

Mijn pa is vanmorgen niet goed geworden, er is een ambulance bij gekomen en hij is met spoed naar t ziekenhuis gebracht.

Daar is hij nagekeken en is gebleken dat zijn.aorta is gescheurd. Hij is met spoed naar de operatie kamer gebracht, met 50 % kans dat het goed gaat... Of fout...



Ik voel zoveel, ben bang en ik weet het gewoon even niet. De operatie zal uuuuuren duren, maar voor hetzelfde geld zijn er teveel scheuren. Er waren al tekenen dat er mogelijk meer scheuren waren...

Shiiiittttt, ben zo bang...Dat is schrikken! gescheurde aorto is geen fijne om te hebben. Komt hij door de operatie dan worden zijn kansen een stuk beter.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Sterkte voor jullie!
Sterkte Polkadot
He gat, dat is flink schrikken! Ik wens je heel veel sterkte en zal ook meeduimen voor een succesvolle operatie!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!
There is no always forever...just this...
Veel sterkte, wat een verschrikkelijk nieuws!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven