Narcisten die huilen uit blijdschap

07-12-2012 18:43 398 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoiii,



Sorry dat ik weer een forum open, maar ik vraag mij af of narcisten toch wel dankbaar kunnen zijn.

Mijn partner moest op zijn verjaardag huilen( half jaar terug), omdat ik een taart voor hem had laten maken.

Gister hadden wij het over en toen had hij mij verteld dat hij emotioneel werd. Ik zag dat hij op zijn verjaardag in schok was en mij heel raar aankeek en niet wist wat hij moest doen toen ik met de taart aankwam.

Tijdens het gesprek ging ik hem toen vragen stellen, waarom etc...

Toen zij hij dat hij het niet had verwacht. En hij begon een beetje te vertellen. Ik had nooit zo'n '' diep''' gesprek met hem gevoerd.



Daarna wilde hij er niet meer over hebben, toen zei hij jaa maarja vies weer he en begon de narcisme weer boven te komen...



Mijn vraag is waarom huilt een narcist uit blijdschap? Heeft dat weer met zichzelf te maken of dacht hij eindelijk iemand die voor mij gaat ofzo iets?
quote:bliksemse_bende schreef op 10 december 2012 @ 16:58:

[...]



Pas op wat je zegt. Net zo goed als wij jou niet kennen (wat je steeds roept), ken jij de forummers ook niet en weet jij niet wat zij met narcisme te maken hebben (gehad).Dat heb ik onderstreept n.a.v. mijn eigen verhaal zoals je kunt lezen, en ineens is Downnnn weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marla_Singer schreef op 10 december 2012 @ 16:48:

[...]





Ik ben er door één opgevoed. En nu in je hok met je grote waffel. Als lotgenoten het 'alleen snappen' zodra je kritiek krijgt, waar ben je hier dan eigenlijk naar op zoek? Lotgenotengewauwel.



En dat is te vinden op internet. Veel mensen hier zijn narcisme-moe, en dus keert de sfeer zich soms tegen je. Niets aan te doen.Met lotgenoten, bedoel ik partners;) Jaa, dat vind ik vervelend als er zo word gereageerd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Marla_Singer schreef op 10 december 2012 @ 17:17:

[...]





Dat heb ik onderstreept n.a.v. mijn eigen verhaal zoals je kunt lezen, en ineens is Downnnn weg. Uhh, soort van ik moet elke keer achter de laptop zitten en ik heb geen leven???
Alle reacties Link kopieren
quote:bliksemse_bende schreef op 10 december 2012 @ 16:52:

[...]



Waardering hoort ook bij gered willen worden.

En de rest is jouw teleac-interpretatie. Zit geen feit bij.

Er kunnen honderden andere redenen zijn voor zijn gedrag, maar die zie jij kennelijk niet. Herstel: die wil jij niet zien.Hij heeft geen reden, dat is een feit van narcisten. Zij doen altijd iets wat met zichzelf te maken heeft en niet met de ander;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Marla_Singer schreef op 10 december 2012 @ 17:18:

[...]





Arrogant stuk vreten.Gaan we nu ineens schelden? Ohh...dat mag nu wel he;)
quote:downnnn schreef op 10 december 2012 @ 17:22:

[...]





Gaan we nu ineens schelden? Ohh...dat mag nu wel he;)Veel succes met je sneue topic. Trouwens, heb jij niet ergens een narcist te redden?
Alle reacties Link kopieren
quote:bliksemse_bende schreef op 10 december 2012 @ 16:58:

[...]



Pas op wat je zegt. Net zo goed als wij jou niet kennen (wat je steeds roept), ken jij de forummers ook niet en weet jij niet wat zij met narcisme te maken hebben (gehad).Tja, als er ook zo over mij word gepraat, dan mag ik het ook terug zeggen neem ik aan toch?? Want als zij wat zeggen, dat ik overdrijf, dat mag wel worden gezegd.
quote:downnnn schreef op 10 december 2012 @ 17:21:

[...]





Hij heeft geen reden, dat is een feit van narcisten. Zij doen altijd iets wat met zichzelf te maken heeft en niet met de ander;)

Laat dat narcisme en die tunnelvisie nou eens een keer los en kijk met een ander blik.



Nog een keer: wil je je relatie redden of gewoon gelijk hebben?
Intelligentie en verkniptheid hebben elkaar hier recentelijk in tegengestelde richting ingehaald.
Alle reacties Link kopieren
quote:bliksemse_bende schreef op 10 december 2012 @ 17:13:

Heb je überhaupt die link geopend, die ik gegeven heb downnnn? Heb je wel gelezen wat daar over de DDH staat? Heb je de theorie (zonder voorbehoud) naast je relatie gelegd?



Sta je eigenlijk wel open voor andere mogelijkheden en/of oplossingen of heb je je compleet ingegraven met je narcisme-overtuiging?



Wil je je relatie redden of wil je gewoon gelijk hebben?Welke link??
Alle reacties Link kopieren
Ja hallo, ik ben niet 24/7 achter de laptop.
quote:downnnn schreef op 10 december 2012 @ 17:24:

[...]





Tja, als er ook zo over mij word gepraat, dan mag ik het ook terug zeggen neem ik aan toch?? Want als zij wat zeggen, dat ik overdrijf, dat mag wel worden gezegd.

Ik kap ermee downnn. Met jou is geen dialoog te voeren. Je staat nergens voor open, jij ben alleen maar naar anderen aan het wijzen en jij-bakken.

Heel kinderachtig dat ge-ja-maar-zij blablabla....



Succes met je narcist te redden.
quote:Marla_Singer schreef op 10 december 2012 @ 17:25:

Intelligentie en verkniptheid hebben elkaar hier recentelijk in tegengestelde richting ingehaald.Amen
Alle reacties Link kopieren
Het gaat mij niet om gelijk hebben, maar het gaat om dat er wordt gezegd dat het niet zo gaat. Daarom.
quote:downnnn schreef op 10 december 2012 @ 17:28:

Het gaat mij niet om gelijk hebben, maar het gaat om dat er wordt gezegd dat het niet zo gaat. Daarom.







Dit is echt de uitspraak van het jaar.
quote:downnnn schreef op 10 december 2012 @ 16:43:

[...]





Nogmaals, je kent hem niet en ook zijn omgeving niet. Dus ja, ik ben zijn redder in nood.En van welke nood precies denk jij dat je hem moet redden?
quote:downnnn schreef op 10 december 2012 @ 17:28:

Het gaat mij niet om gelijk hebben, maar het gaat om dat er wordt gezegd dat het niet zo gaat. Daarom.





Zo, daar ga ik de avond lekker mee in!
quote:bliksemse_bende schreef op 10 december 2012 @ 17:31:

[...]







Zo, daar ga ik de avond lekker mee in! Het gaat mij niet om gelijk hebben, het gaat mij erom dat anderen steeds niet gelijk hebben!!!
Ik vind jou trouwens meer een paranoïde persoontje (stug star denkpatroon,bij elke kritiek meteen de aanval inzetten) dan een HSPertje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marla_Singer schreef op 10 december 2012 @ 17:25:

Intelligentie en verkniptheid hebben elkaar hier recentelijk in tegengestelde richting ingehaald.Jij grossiert in de briljante oneliners
Your luck's about to change, cher.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marla_Singer schreef op 10 december 2012 @ 17:25:

Intelligentie en verkniptheid hebben elkaar hier recentelijk in tegengestelde richting ingehaald.
Alle reacties Link kopieren
Pff, dan niet heeeeee.





JIJ gaaat ervan uit dat ik de hele tijd achter de laptop zit.



IK stop er ook mee, daaaag sukkels
quote:downnnn schreef op 10 december 2012 @ 17:26:

Welke link??

Wacht effe... je hebt de link niet gezien, niet geopend en niet gelezen en toch beweer je stellig dat het niet zo is? Je weet dus niet eens waar het over gaat?



quote:downnnn schreef op 10 december 2012 @ 17:35: daaaag sukkelsand a nice day to you too!
Downnnn, aljeblieft, het lijkt me verstandig dat JIJ psychische hulp gaat zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven