Niet iedereen vind mij leuk.

16-02-2017 18:42 91 berichten
Klinkt misschien heel raar, en ik weet ook wel dat het heel normaal is, maar ik merk toch dat ik er moeite mee heb.

Ik werk sinds kort ergens anders, en ik heb vorige week te horen gekregen dat dus niet iedereen mij leuk vind.

Waarom wil ik toch zo graag dat iedereen mij leuk en aardig vind, en hoe kun je dit soort dingen beter los laten?
Alle reacties Link kopieren
Vind jij iedereen leuk?
Alleen kalmte kan ons redden.
Alle reacties Link kopieren
Vind jij iedereen even leuk en aardig?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op dit forum ook vijanden helaas
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Het is nooit leuk om zoiets te horen. Aan de andere kant: jij vindt ook niet iedereen leuk.
Zolang ze maar normaal doen, is er niks aan de hand. Ik vind ook niet iedereen leuk.
Alle reacties Link kopieren
Welke leemte maakt dat je graag door iedereen leuk gevonden worden wil?

Maar natuurlijk is die mededeling op je werk een heel andere dan wat er in het geïsoleerde zinnetje staat.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het wel hoor, wil ook graag leuk gevonden worden. Maar ik vind zelf ook niet iedereen leuk. Ik blijf tegen mezelf zeggen dat ik het niet iedereen naar de zin kan maken, dat doe ik nu al een tijdje ( ) en ik begin het onderhand te geloven.
Alleen kalmte kan ons redden.
Alle reacties Link kopieren
Bekijk het zo: jij vindt toch ook niet iedereen leuk? Leven en laten leven die handel. Gewoon vriendelijk blijven. Dan hebben ze jou niets te verwijten.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Alle reacties Link kopieren
Is er iets vervelend gebeurd op je werk?
Alleen kalmte kan ons redden.
Zal waarschijnlijk ook door mijn onzekerheid komen, het heel graag goed willen doen.

Ik doe nu totaal iets anders, kan dus nog niet alles (heel logisch) en dan heb ik ook al snel zoiets van; doe jij maar, ik kan dat nog niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:ladygaga_xx schreef op 16 februari 2017 @ 18:44:

Ik heb op dit forum ook vijanden helaasIk wellicht geen vijanden. Echter, ik heb soms het idee dat er een paar op dit forum mij een apart of raar figuur vinden...dat proef ik soms uit hun geschreven woorden...
Alle reacties Link kopieren
ik vind mensen dus niet leuk die het andere mensen alleen maar de zin wil maken en alleen maar wil dat mensen haar/hem dus leuk vinden
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
En nee, ik vind zeker niet iedereen aardig.
quote:doemediema schreef op 16 februari 2017 @ 18:45:

Ik herken het wel hoor, wil ook graag leuk gevonden worden. Maar ik vind zelf ook niet iedereen leuk. Ik blijf tegen mezelf zeggen dat ik het niet iedereen naar de zin kan maken, dat doe ik nu al een tijdje ( ) en ik begin het onderhand te geloven.Dit
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucky_Birdie schreef op 16 februari 2017 @ 18:47:

Zal waarschijnlijk ook door mijn onzekerheid komen, het heel graag goed willen doen.

Ik doe nu totaal iets anders, kan dus nog niet alles (heel logisch) en dan heb ik ook al snel zoiets van; doe jij maar, ik kan dat nog niet.Als je het nooit doet, kan je het ook niet leren
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:ladygaga_xx schreef op 16 februari 2017 @ 18:48:

ik vind mensen dus niet leuk die het andere mensen alleen maar de zin wil maken en alleen maar wil dat mensen haar/hem dus leuk vinden



Gelukkig maar...helaas maak ik het anderen soms juist niet naar hun zin, maar doe en ben ik graag wat ik wil en hoe ik ben

Daar krijg ik dan soms opmerkingen over, maar ja, je kunt niet iedereen tevreden houden. Toch?
Wie heeft jou verteld dat niet iedereen je leuk vindt? Lijkt mij niet fijn om te horen tenzij een vervelende collega mij onzeker probeert te maken met zo'n opmerking.

Als het van een leidinggevende komt, dan vind ik het niet professioneel.
quote:Floortje10 schreef op 16 februari 2017 @ 18:54:

Wie heeft jou verteld dat niet iedereen je leuk vindt? Lijkt mij niet fijn om te horen tenzij een vervelende collega mij onzeker probeert te maken met zo'n opmerking.

Als het van een leidinggevende komt, dan vind ik het niet professioneel.+1
quote:Floortje10 schreef op 16 februari 2017 @ 18:54:

Wie heeft jou verteld dat niet iedereen je leuk vindt? Lijkt mij niet fijn om te horen tenzij een vervelende collega mij onzeker probeert te maken met zo'n opmerking.

Als het van een leidinggevende komt, dan vind ik het niet professioneel.Geen leidinggevende, iemand die er al wat langer werkt en mij soms begeleid met dingen
Is jou letterlijk gezegd door een collega/leidinggevende dat niet iedereen jou leuk vindt? Dat vind ik eigenlijk onprofessioneel op de werkvloer.



Los daarvan: je hoeft iemand als persoon niet leuk te vinden om mee te kunnen werken. Ik vind ook niet alle collega's leuk, maar gelukkig kunnen we zakelijk wel met elkaar overweg.

Dus stel je professioneel op en werk goed samen waar nodig.
quote:Lucky_Birdie schreef op 16 februari 2017 @ 18:56:

[...]



Geen leidinggevende, iemand die er al wat langer werkt en mij soms begeleid met dingenDat zou ik ook niet leuk vinden om te horen. Waarom zei die persoon dat?
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft leuk vinden te maken met dingen durven doen? Als een collega te onzeker is om iets te doen kan ze best nog wel leuk zijn en betweters zijn ook wel eens niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Een heleboel mensen vinden mij niet leuk. En daar moeten ze maar mee leren leven, want dat moet ik ook.
quote:Lucky_Birdie schreef op 16 februari 2017 @ 18:56:

[...]



Geen leidinggevende, iemand die er al wat langer werkt en mij soms begeleid met dingenHoe moet ik dat voor me zien , zei ze het ongevraagd ? Dan zou ik er niet teveel waarde aan hechten .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven