Schoon

30-03-2017 17:49 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
----
Alle reacties Link kopieren
Nou dan zeg je aardig dat ze zulke dingen niet hoeft te doen en of ze voortaan uit jullie slaapkamer kan blijven.

En buiten dat je hebt een schoonmoeder, maar je man dus een moeder, wat vindt hij ervan?
ze is wel goed genoeg om op je kind te passen?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gratis oppas en schoonmaakhulp in huis? Handig.
inderdaad en als je dat niet wil dan moet je gewoon je kind naar de kinderopvang brengen en daarvoor betalen
Alle reacties Link kopieren
Een slaapkamer vind ik ook persoonlijk. Zou ik ook niet op zitten te wachten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wat is er trouwens erg aan de zon in de slaapkamer? Ok als het buiten 35 graden is maar nu is het heerlijk.



Bed open laten luchten is ook beter trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ze mag de hele dag op je kind passen, maar een bed openslaan vind je te privé?

Ik zou toch eens zien of ik me daar overheen kan zetten. Zij heeft er geen moeite mee om dat voor jou en je man te doen. Neem het dankbaar aan dat ze een handje uitsteekt.



En van die rolgordijnen en de zon erop kun je waarschijnlijk prima uitleggen. Dat je niet wilt dat ze een raam open zet of het bed even lucht, een stuk lastiger. Het is ook de slaapkamer van haar zoon hè, niet alleen van haar schoondochter. Voor haar voelt dat echt anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik hang altijd mijn onderbroeken/strings buiten zodat de buurt deze kunnen zien.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt haar niet in dienst. Dus je kunt niet zeggen: wel op kind passen en koken, niet bed opmaken.



Eens met Meds, dan maar naar het kdv.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 30 maart 2017 @ 18:01:

Een slaapkamer vind ik ook persoonlijk. Zou ik ook niet op zitten te wachten.Nee ik ook niet maar zeker tegen (schoon) moeder zou ik dat ook gewoon zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat dit onder psyche?
Je laatste zinnen zeggen eigenlijk alles he.
Ik vind het ook raar als een (schoon) moeder in onze slaapkamer is. Ongemakkelijk. Net zoals ze wel eens aanbiedt om de was te doen, ongemakkelijk. Lief dat ze willen helpen maar ben ik dan ondankbaar als ik aangeef dat ik sommige dingen liever zelf doe?
Wat een luxe zo'n schoonmoeder!!!!
Alle reacties Link kopieren
Klopt misschien krom wel op kind passen en de rest niet, bijv hulp in huishouden. Kunnen we beter kdv. Maarja financieel is dit goedkoper.
Goede pijler.
quote:Nouschi schreef op 30 maart 2017 @ 18:01:

Een slaapkamer vind ik ook persoonlijk. Zou ik ook niet op zitten te wachten.Eens, maar trek je mond dan gewoon open. Hoe moeilijk is het.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 30 maart 2017 @ 18:10:

[...]





Eens, maar trek je mond dan gewoon open. Hoe moeilijk is het.Dit dus.
quote:muffin80 schreef op 30 maart 2017 @ 18:10:

Klopt misschien krom wel op kind passen en de rest niet, bijv hulp in huishouden. Kunnen we beter kdv. Maarja financieel is dit goedkoper.Is haar enige meerwaarde, dat haar diensten gratis zijn???
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 30 maart 2017 @ 18:10:

[...]





Eens, maar trek je mond dan gewoon open. Hoe moeilijk is het.Niet
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:muffin80 schreef op 30 maart 2017 @ 18:10:

Klopt misschien krom wel op kind passen en de rest niet, bijv hulp in huishouden. Kunnen we beter kdv. Maarja financieel is dit goedkoper.Of je brengt de kleine naar je schoonmoeder.
Maar waarom vind je het van je schoonmoeder niet oke, maar zou je het van je moeder wel kunnen hebben ?

Voor je man zou het dan precies andersom zijn.
quote:plukjeroos schreef op 30 maart 2017 @ 18:05:

Ik vind het ook raar als een (schoon) moeder in onze slaapkamer is. Ongemakkelijk. Net zoals ze wel eens aanbiedt om de was te doen, ongemakkelijk. Lief dat ze willen helpen maar ben ik dan ondankbaar als ik aangeef dat ik sommige dingen liever zelf doe?en dan moet je haar ook niet een dag in de week in je eigen huis op je eigen kind laten passen
quote:muffin80 schreef op 30 maart 2017 @ 18:10:

Klopt misschien krom wel op kind passen en de rest niet, bijv hulp in huishouden. Kunnen we beter kdv. Maarja financieel is dit goedkoper.voor wat hoort wat, jullie hebben gratis oppas dan moet je ook verdragen dat zij af en toe de bedden op slaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven