Voor iedereen die er doorheen zit - hervat

23-11-2016 21:51 233 berichten
We hadden hier een praattopic voor iedereen die een steun in de rug kon gebruiken. Helaas is het topic doodgebloed. Ik mis het topic (en de vaste schrijfsters) best wel. Dus daarom dacht ik: laat ik het gewoon proberen om het topic een nieuw leven in te blazen. Dus bij deze voor iedereen die graag even van zich af wil schrijven, een digitale knuffel of schop onder de (digitale) kont nodig heeft voel je vrij om hier te posten.



Ik zal zelf later nog iets over mezelf schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag mee schrijven. Voor iedereen een knuffel die er door heen zit.



Ik werk al jaren aan mijn bedrijf geen rust geen vakantie al.mijn liefde passie en geld in gestopt en krijg het maar niet van de grond conclusie kan niet rondkomen veel stress kraakbeen ontsteking plus rug spieren doodmoe. Ik wil van de huurclubs af is nog niets zo makkelijk... Gelukkig wel een baan voor een beetje financiele lucht en hopelijk alles weg vanaf januari...
Alle reacties Link kopieren
Daremanda, natuurlijk

Heb je een idee waarom je je nu niet zo goed voelt? Weet je waar het vandaan komt? Waarom voel je je schuldig over de ruimte die je in beslag neemt? Wat bedoel je daar precies mee. En een ieder mag er wezen net als jij Het is rot als je je niet goed voelt die tijden zijn klote om te overwinnen. Knap dat je een studie bent gaan doen. Houd vol!



Laveldel, Wat een klote stress hopelijk is het vanaf januari dan een beetje rustig? En al die pijnen die er bij komen kijken zijn vreselijk. Valt niet tegenop te slikken met medicijnen heb ik in ieder geval ook gemerkt. Sterkte
quote:Sprookjesbos schreef op 24 november 2016 @ 07:16:

@Muis73, dat klinkt niet echt fantastisch. Dat van je tijdverdrijf voelen en mensen verliezen, dat herken ik wel. Koste me heel veel kracht om dat soort mensen niet meer toe te staan in mijn leven, maar het heeft me heel veel energie opgeleverd.