Wat moet ik doen ?

11-09-2007 18:06 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het allemaal niet meer de jongen waar ik zo verliefd op was is nu ongeveer 5 weken geleden dodelijk verongelukt. Hij was de dag ervoor nog 23 geworden en nog geen 14 uur later is hij verongelukt. Het doet zo veel pijn er zijn heel veel dingen tussen ons gebeurt ondanks dat we eigenlijk nog niks met elkaar hadden. Hij kon het nog niet aan omdat hij heel veel mee gemaakt had met zn ex maar we waren zo verliefd op elkaar, konden elkaar niet eens meer loslaten.



Het doet zoveel pijn dat ik hem nooit meer in mijn armen kan houden en hem zeggen hoeveel ik van hem hou. Ik heb gelukkig wel nog altijd heel erg veel contact met zn ouders en 2 broers, maar dat is toch anders zonder hem.



Wat moet ik doen, voel me zo hulpeloos. Als ik op mn werk gaat gaat het redelijk omdat ik door alle hectiek geen tijd heb om over dingen na te denken maar als ik alleen in mijn bed lig kan ik niet eens meer slapen. Dan heb ik nachtmerrie's , slaap wandelen voor het eerst in mn leven enz..
Alle reacties Link kopieren
Wat verschrikkelijk voor je. Ik kan me vorstellen dat je er helemaal kapot van bent. Ook al voel je je rot in bed, ook dit rot gevoel is 'nodig' om je over een tijdje weer wat beter te voelen en het een plekje te geven.



Gelukkig heb je door je werk wat afleiding. Probeer er over te praten als je er behoefte aan hebt, of zoek troost bij vrienden/familie als je dat voelt nodig te hebben. Of schrijf het van je af.



Neem de tijd... Veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben ook mensen kwijtgeraakt hierdoor omdat ze niet begrijpen hoe gek wij op elkaar waren. Als er andere mensen bij waren waren we gewoon vrienden maar als we met zn 2e waren waren we super close. Gewoon omdat we nog heel veel voor ons zelf uit moesten zoeken.
Alle reacties Link kopieren
ach meis, wat vreselijk zeg!!! moet er niet aan denken hoe je je voelt...je liefste is er niet meer...

zoek afleiding, maar laat het verdriet wel eruit.



meer weet ik niet te zeggen...ben er stil van.

sterkte!!!

x
Alle reacties Link kopieren
We hebben zoveel voor elkaar aan de kant moeten zetten hij omdat hij vreselijk belazerd was en ik omdat ik mijn hele lvenegedacht heb dat ik lesbisch was. Maar toch ging hij voor mij en wou me laten zien hoe lief een jongen kon zijn. Het voelde zo heerlijk om samen met hem te zijn en nu is alles weg. De eerste jongen die mijn hoofd zo veranderd heeft dat ik alles aan de kant heb gezet om hem een kans te geven. En dan gebeurt dit. Het is gewoon niet te geloven, het klinkt misschien raar maar ik had echt het gevoel alsof we de ware voor elkaar waren.



2 weken geleden zei zijn moeder me dat hij heel veel van me hield en me lief vond enzo en dat hij wel wat met me wou, maar nog zo bang was. Hoor ik nu voor het eerst dat ie zo verliefd op me was heeft ie me nooit gezegt. Weet wel wat er allemaal tussen ons gebeurt is enzo maar is zo moeilijk om zo te horen.
Alle reacties Link kopieren
hoi wat erg voor je,zou je graag wonderwoorden willen geven waardoor je je beter zou voelen,maar die zijn er niet.gelukkig hed je nog een hele fijne tijd gehad met hem,het heeft jammer genoeg kort geduurt.het is soms zo oneerlijk in het leefen hij was nog zo jong.je moet tegenwoordig met de dag leven,want elke dag kan je laatste zijn.k hed mijn vader 1jaar geleden verloren aan een hartstilstand,maar mis hem met de dag meer.ik zou niet weten hoe je zoiets een plek moet geven.wens je echt heel veel sterkte praat vooral veel over hem met zijn moeder en zijn broers.hij is nu een engel waakend over juilie leven.doei sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven