Wat willen jullie?

02-09-2012 15:40 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien is deze vraag al vaak gesteld op Viva, maartoch ik ben benieuwd wat jullie graag zouden willen doen/hebben op dit moment of op korte termijn..



Ik zou heel graag een appartement willen hebben, zodat ik niet meer in 1 kamer hoef te wonen samen met mijn vriend! Want dat is niet altijd even fijn ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag nog een kindje willen, en in de toekomst willen kijken of dat op korte termijn ook gebeurd, en of alles goed zal gaan en of het ook net zo'n makkelijk kind zal zijn als MacMini. Je ziet wel dat ik het weer enorm spannend vind.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil slapen
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag willen weten wat ik wil...
Ik wil dat het snel morgen is, ik verveel me op zondag.
Een normaal leven, met een (leuke) normale baan. Ik ben wel eens toe aan burgerlijkheid.
Ik wil van mijn liefdesverdriet af!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dolgraag een huisje buiten de stad hebben, met een tuintje, en wat beestjes (erbij) uit het asiel halen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik wil van m'n zenuwpees-gedrag af
Alle reacties Link kopieren
quote:july07 schreef op 02 september 2012 @ 16:03:

Ik wil van mijn liefdesverdriet af!

Komt heus, meidje, ik spreek uit ervaring.

voor jou!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik wil de wereld rond reizen.
Alle reacties Link kopieren
quote:guirne schreef op zondag 02 september 2012 16:00 Ik zou graag willen weten wat ik wil...Dat zou ik ook graag willen! Bijna klaar met me opleiding wil er alleen helemaal NIKS mee doen en wat wel? Tja.. Geen idee
Ik zou willen dat ik beter met mijn emoties om kan gaan in plaats van enorm boos te worden om niks...
Alle reacties Link kopieren
Mijn 1e gedachte was "miljoen winnen in de staatsloterij!"

Maar eigenlijk heb ik geen idee waar ik dat geld dan aan zou uitgeven. Dus ik geloof niet dat ik erg prangende dingen wil.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
ik had iets besteld en ik verwacht het komende week. Gewoon iets leuks.
it's a big club and you ain't in it
Ik zou willen dat ik eens een tijd stabiel zou zijn. Veel last van stemmingswisselingen en depressieve gevoelens.

Nou ja zie mijn motto eigenlijk verwoord die het het beste.
Alle reacties Link kopieren
Nog een heel mooi en zonnige nazomer...
quote:tonkje schreef op 02 september 2012 @ 16:08:

Mijn 1e gedachte was "miljoen winnen in de staatsloterij!"

Maar eigenlijk heb ik geen idee waar ik dat geld dan aan zou uitgeven. Dus ik geloof niet dat ik erg prangende dingen wil.





Die was ik vergeten.

Ik wil dus een burgerlijk leven in rijkdom.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag willen weten of het goed komt met ons kindje.
@Eindeloos, wat lief van jou!



@IBI,
Alle reacties Link kopieren
Ik wil dat mijn vriend heelhuids thuiskomt en ik wil als zelfstandige werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil weten dat het goedkomt, zowel relatietechnisch als baantechnisch (over half jaar loopt contract af).

Het hoeft niet morgen te gebeuren, maar als iemand mij zou kunnen zeggen: "over een jaar heb je een onwijs leuke baan en een heel lieve vriend waar je oud mee gaat worden" dan zou dat wel fijn zijn. Eigenlijk wil ik dus van de onzekerheid in de toekomst af.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
quote:deedee86 schreef op zondag 02 september 2012 16:15 Ik wil weten dat het goedkomt, zowel relatietechnisch als baantechnisch (over half jaar loopt contract af).

Het hoeft niet morgen te gebeuren, maar als iemand mij zou kunnen zeggen: "over een jaar heb je een onwijs leuke baan en een heel lieve vriend waar je oud mee gaat worden" dan zou dat wel fijn zijn. Eigenlijk wil ik dus van de onzekerheid in de toekomst af. Dat is niet niks! Alle onzekerheid gaat niet weg, maar je kan je eigen toekomst wel een beetje sturen:) succes ermee!
Ik zou graag een baan krijgen, hebben en houden. In mijn vakgebied, maar dat is erg moeilijk op dit moment.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag na ruim 11jr mijn zoontje opnieuw in mijn leven terug willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven