Wat willen jullie?

02-09-2012 15:40 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien is deze vraag al vaak gesteld op Viva, maartoch ik ben benieuwd wat jullie graag zouden willen doen/hebben op dit moment of op korte termijn..



Ik zou heel graag een appartement willen hebben, zodat ik niet meer in 1 kamer hoef te wonen samen met mijn vriend! Want dat is niet altijd even fijn ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou heel graag een leuke vaste huurwoning willen hebben (in plaats van tijdelijke huur met m'n kersverse gezinnetje)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag gaan reizen, komt er al jaren niet van...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag met vriend een lang weekend naar Parijs gaan.

Eurodisney, parijs ontdekken, beetje shoppen, lekker eten.

*Zucht* Mijn bankrekening zegt: doe maar niet
Ja en?
Wat ik zou willen:



1) een mooie nazomer

2) de jackpot winnen in de stadsloterij

3) dat ze eindelijk erachter komen of de klachten van mijn

schoonmoeder nou van de heup of de rug vandaan komen en

dat ze snel kan worden geholpen zodat ze weer beter kan lopen en weer vakantieplannen kan maken

4) een baan van 2-3 dagen per week vinden die ik prima kan

combineren met mijn vrijwilligerswerk

5) verder mijn vrijwilligerswerk blijven doen omdat ik het zo na

mijn zin heb met de ouderen

6) een mooie locatie vinden in Keulen en daar lekker een weekendje met mijn vriend naartoe
Ik zou graag een huis in de middle of nowhere hebben met heel veel grond erbij en dan alle asielkatten opnemen. En dan natuurlijk ook genoeg geld voor de verzorging
quote:mika65 schreef op 02 september 2012 @ 18:10:

Ik zou graag een huis in de middle of nowhere hebben met heel veel grond erbij en dan alle asielkatten opnemen. En dan natuurlijk ook genoeg geld voor de verzorgingIdem, maar dan met personeel zodat ik ook nog avontuurlijke verre reizen kan maken of met leuke kleding aan gezellige uitstapjes kan gaan doen .
-
Alle reacties Link kopieren
quote:zwartezwanen schreef op zondag 02 september 2012 16:11 Ik zou graag willen weten of het goed komt met ons kindje.Sterkte, gezondheid is het allerbelangrijkste.
Ik geloof in leven voor de dood
Ik wil eh... Eigenlijk helemaal niks! Ben heel blij met mijn leven, gezondheid, werk, huisje...... Tuurlijk valt er misschien nog wel iets te verbeteren (nog meer geld, afwijking aan ruggegraat opeens weg, geen stress meer op het werk weetikveel) maar volgens mij is het eigenlijk prima als het niet 100% perfect is. Ik zit op 95% en ben daar heul erg tevreden mee.



Zo, ik ga een lekker kopje thee zetten en straks onderuitgezakt naar Boer zoekt Vrouw kijken. Gewoon, omdat het kan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou stiekem wel willen dat mijn baas koffie op zijn overhemd knoeit en dan de hele dag voor lul bij allerlei besprekingen zit.



Of zich uitrekt en dat de knoopjes van zijn hemd springen.



Zie het helemaal voor me, heerlijk!
Ik geloof in leven voor de dood
Alle reacties Link kopieren
Ik wil dat mijn vriend eindelijk is uit de schulden is.... pfff ben het ondertussen zo zat. (gelukkig is er al heel veel afgelost)

En daarna wil ik graag een huisje met tuin, want dat missen we ontzettend met een klein kindje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Geraldine schreef op 02 september 2012 @ 18:10:

Wat ik zou willen:



1) een mooie nazomer

2) de jackpot winnen in de stadslotterij

3) dat ze eindelijk erachter komen of de klachten van mijn

schoonmoeder nou van de heup of de rug vandaan komen en

dat ze snel kan worden geholpen zodat ze weer beter kan lopen en weer vakantieplannen kan maken

4) een baan van 2-3 dagen per week vinden die ik prima kan

combineren met mijn vrijwilligerswerk

5) verder mijn vrijwilligerswerk blijven doen omdat ik het zo na

mijn zin heb met de ouderen

6) een mooie locatie vinden in Keulen en daar lekker een weekendje met mijn vriend naartoeJij bent bescheiden.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik zou willen dat de vakantie nu niet is afgelopen en we morgen weer naar school/werk moeten.

Ik vind het altijd zo heerlijk.

Gelukkig weet ik ook dat ik aan het einde van de week het gewone leven weer prima vind, maar op dit moment zou ik de tijd stil willen kunnen zetten.
Ik wil een lieve vriend en 10 kg kwijt. Maakt me niet uit in welke volgorde!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil gewoon gelukkig zijn.



Eigenlijk wil ik gezond zijn, lekker in mijn vel zitten, eindelijk eens een lieve man vinden, me niet meer eenzaam voelen, me niet onzeker voelen over mijn werk, uiterlijk of toekomst, onbekommerd leven, de wereld rondreizen en genieten van het leven. Maar als ik gewoon gelukkig zou kunnen zijn zonder al deze punten af te kunnen vinken, teken ik er net zo graag voor.
quote:Doperwt schreef op 02 september 2012 @ 19:25:

Ik wil een lieve vriend en 10 kg kwijt. Maakt me niet uit in welke volgorde!Als je een lieve vriend krijgt, ben je die tien kilo zo kwijt. Dat is een garantie. Ik gun het je van harte.
quote:Cateautje schreef op 02 september 2012 @ 19:26:

[...]



Als je een lieve vriend krijgt, ben je die tien kilo zo kwijt. Dat is een garantie. Ik gun het je van harte.Aan gymnastiek zeker, maar daar staat tegenover dat het zo gezellig is om samen een wijntje te drinken met een toastje erbij en voor je het weet...... .
Alle reacties Link kopieren
Dat ik van mijn slaapstoornis "nachtangst" afkom. Vind het echt niet leuk om meerdere avonden per week mijn bed uit te rennen of alles bijelkaar te gillen. Zucht
quote:vrolijkevrouw1 schreef op 02 september 2012 @ 18:53:

Ik zou stiekem wel willen dat mijn baas koffie op zijn overhemd knoeit en dan de hele dag voor lul bij allerlei besprekingen zit.



Of zich uitrekt en dat de knoopjes van zijn hemd springen.



Zie het helemaal voor me, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik graag zou willen?

- een rustiger hoofd dat niet om het minste of geringste in de stress schiet

- meer geduld

- dat mijn terminaal zieke dierbare op miraculeuze wijze geneest

- dat mijn opa en oma nog een heleboel jaren samen gelukkig kunnen zijn

- een bankrekening met een paar miljoen erop zodat ik nooit meer iets hoef te laten omdat het einde van de maand nog ver weg is

Je ziet, mijn wensen lopen nogal uiteen .
quote:iris1969 schreef op 02 september 2012 @ 19:30:

[...]



Aan gymnastiek zeker, maar daar staat tegenover dat het zo gezellig is om samen een wijntje te drinken met een toastje erbij en voor je het weet...... .Nou, eet smakelijk, maar ik krijg onder die omstandigheden geen hap door m;n keel
quote:Cateautje schreef op 02 september 2012 @ 19:44:

[...]



Nou, eet smakelijk, maar ik krijg onder die omstandigheden geen hap door m;n keelTijdens de eerste date inderdaad niet, maar later wel hoor. Gezellig.
Ik zou willen dat ons zoontje, met pdd-nos en spraak/taalproblemen, een gelukkig en zo normaal mogelijk leven kan leiden.
Alle reacties Link kopieren
Ik wou dat ik me weer wat fitter voelde en minder misselijk..



Ik ben zwanger! :-)
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag niet zoveel willen, want eigenlijk ben ik best behoorlijk gelukkig! :-)

En toch kan ik een verlanglijstje maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven