Who am I? Enlightenment reporting

13-03-2017 18:05 757 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo beste seekers en enlightened ones,





Ik ben een tijdje geleden begonnen met self enquiry (zelf ondervraging) om mijn echte zelf te leren kennen.



De vraag die ik mezelf stel is "Wie ben ik", onder andere bekend van Ramana Maharshi (who am I).



Ik zou hier mijn voortgang qua enlightenment doorgeven omdat het rapporteren het proces schijnt te versnellen.



Het een en ander liep wat anders dan ik vantevoren gehoopt had omdat ook veel mensen het kennelijk niet eens zijn met de inhoud van het topic en dat ik een en ander ook niet zo goed voorbereid had.



Ben jij ook met enlightenment bezig via dezelfde methode dan nodig ik je uit mee te doen en jij vooruitgang ook Door te geven. Je schijnt namelijk zo'n 50 tot 100 keer sneller enlightenment te bereiken wanneer je vooruitgang mededeelt aan anderen.



Dus daarom.



Alle tips en ervaringen, etcetera op het gebied van enlightenment zijn ook erg welkom.



Ik wil graag snel enlightenment bereiken, vandaar.



Ik hoop dat je echt iets positiefs toe voegen hebt zoals extra informatie over snel enlightenment bereiken of je eigen resultaten op dit gebied.



Ben je tegen dit topic dan heb ik je helaas niets te melden omdat ik vastbesloten ben. Je zult het dan zonder reactie van mij moeten doen. Dit om tijdbesparing en focus redenen. Ik wil niet op ieder tegenargument ingaan.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nog even yogisch vliegen hop hop ..
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Mijn belangrijkste kennisbron is persistent non symbolic al experience (zoek finders coarse).



Verder het werk van Ramana Maharshi en papaji.



Snelle verlichting is kennelijk mogelijk.
quote:S-Groot schreef op 13 maart 2017 @ 18:44:quote:Ben jij ook met enlightenment bezig via dezelfde methode dan nodig ik je uit mee te doen en jij vooruitgang ook Door te geven. Je schijnt namelijk zo'n 50 tot 100 keer sneller enlightenment te bereiken wanneer je vooruitgang mededeelt aan anderen.



Soort piramidespel dus. Goed bedacht.



Nu nog even iets aan je Nederlandse taal doen.



Hoeveel kunnen we verdienen aan dat model?

Ik heb geldnood.
quote:Euforie777 schreef op 13 maart 2017 @ 19:10:

Mijn belangrijkste kennisbron is persistent non symbolic al experience (zoek finders coarse).



Verder het werk van Ramana Maharshi en papaji.



Snelle verlichting is kennelijk mogelijk.



Hier dit is pas snel:



Alle reacties Link kopieren
quote:Euforie777 schreef op 13 maart 2017 @ 19:10:

Snelle verlichting is kennelijk mogelijk.Maar voor echte verlichting zou het je doel of streven niet mogen zijn, dat staat er namelijk nogal haaks op. Dus al kàn het snel.. Niet met jouw insteek.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind plassen altijd zo'n verlichting. Helemaal als ik het lang op heb moeten houden.
Alle reacties Link kopieren








Nou alsjeblieft!

Graag gedaan hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 13 maart 2017 @ 19:22:

Ik vind plassen altijd zo'n verlichting. Helemaal als ik het lang op heb moeten houden.





Je rugzak afdoen na een lange wandeling geeft ook zéér snelle verlichting.
Oei, is Shree Rajneesh nu al gereïncarneerd?
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat ik door deze verslaggeving toch serieuzer met mijn doel bezig ben; gerichter, stabieler.
quote:Euforie777 schreef op 13 maart 2017 @ 19:10:

Mijn belangrijkste kennisbron is persistent non symbolic al experience (zoek finders coarse).



Verder het werk van Ramana Maharshi en papaji.



Snelle verlichting is kennelijk mogelijk.Nope impossible. Instant spiritualiteit is geen spiritualiteit...
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 13 maart 2017 @ 19:22:

Ik vind plassen altijd zo'n verlichting. Helemaal als ik het lang op heb moeten houden.



Soms kan eens goed poepen echt verlichten! Heerlijk!!!



TO ga je dit topic gebruiken om stoïcijns je eigen verhaal te blijven vertellen of leg je ook wat uit?,
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Euforie777 schreef op 13 maart 2017 @ 19:48:

Ik merk dat ik door deze verslaggeving toch serieuzer met mijn doel bezig ben; gerichter, stabieler.Oei, dan is het niet best gesteld met je stabiliteit, als je van dit topic al stabieler wordt .
quote:Fee-de-Goede schreef op 13 maart 2017 @ 19:12:

[...]





Hoeveel kunnen we verdienen aan dat model?

Ik heb geldnood.Als je bovenaan staat veel. Sta je onderaan dan kost het je geld.
quote:Filee schreef op 13 maart 2017 @ 20:08:

[...]



Als je bovenaan staat veel. Sta je onderaan dan kost het je geld.Ik sta altijd bovenaan.
Alle reacties Link kopieren
Het geeft me rust om verslag uit brengen aan jullie.



Bedankt!



Ik ga zo door!
Alle reacties Link kopieren
Wanneer heb je "enlightenment" bereikt?



Of stel ik nu een te serieuze vraag?
Alle reacties Link kopieren
Dit ontspant me, deze self enquiry met verslaglegging.
Alle reacties Link kopieren
En wat is je zelfonderzoek dan?

Weet je al wat er met je Nederlands is gebeurd?
quote:Euforie777 schreef op 13 maart 2017 @ 20:19:

Het geeft me rust om verslag uit brengen aan jullie.



Bedankt!



Ik ga zo door!Schiet dan even op. Als je die 3000 posts bereikt hebt, ben ik van dit onzin topic af.
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 13 maart 2017 @ 20:31:

Wanneer heb je "enlightenment" bereikt?



Of stel ik nu een te serieuze vraag?



Dat schijnt moeilijk te omschrijven zijn, als je dat bedoelt.



Wanneer? Dat schijn je zelf wel vrij snel te weten.



Dat is vaag omschreven vind ik zelf, maar zo schijnt het te zijn.



Maar het schijnt haalbaar te zijn binnen een week als je de jou geschikte methode gevonden hebt.



De finders coarse van Jeffery Martin duurt onder andere om die reden 15 weken.
Alle reacties Link kopieren
Verlichting is dat je het aardse losgelaten hebt. Dat kan niet in een week.
Alle reacties Link kopieren
En waarom zou je dat überhaupt willen?
quote:Phaedra__ schreef op 13 maart 2017 @ 20:41:

Verlichting is dat je het aardse losgelaten hebt. Dat kan niet in een week.Ooh Jawel hoor. mompelt iets over de dood

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven