Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.



Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:







Oh ja, en we komen van hier .



Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Waarom niet twee aparte topics. Er was toch al een topic voor de winterhaters?


Happy new topic! Misschien even een linkje in het oude topic zetten? En wat een mooie foto, word er helemaal blij van!
@Lelijk: dit is dus een vervolg op het zomerdepressietopic, voor zomerhaters en winterliefhebbers. Zoals de titel al aangeeft dus eigenlijk . Winterhaters mogen zich inderdaad elders vervoegen. Hoewel, als ze hier komen om ons een hart onder de riem te steken of ons veel winterplezier te wensen kan ik persoonlijk wel leven met een paar winterhaters hier hoor.



@Mayhem: het linkje staat er, in het ouwe topic. Ik was nog net op tijd, want hij is al dicht ook .



Vinden jullie ook niet dat het al zo gezellig vroeg donker wordt?
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2013 @ 21:25:

Vinden jullie ook niet dat het al zo gezellig vroeg donker wordt?Ja, en dat wordt alleen maar eerder
Alle reacties Link kopieren
Ik wil kou kou kou en nu nu nu.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier in jullie nieuwe topic winterliefhebbers!







Ik verheug me erg op de herfst, en nog meer op de winter met hopelijk héél veel sneeuw. Niets fijner en leuker dan het maken van voetstappen in kersverse sneeuw. Wandelingen door de sneeuw die zo heerlijk onder je schoenen knispert als het vriest. Gezellig kaarsjes aan en warme chocolademelk. Comfortabele en warme truien en vesten. Schaatsers op de sloten en meren. Kortom, ik vind de winter een fantastisch seizoen en kan niet wachten tot het zover is!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2013 @ 21:25:

@Lelijk: dit is dus een vervolg op het zomerdepressietopic, voor zomerhaters en winterliefhebbers. Zoals de titel al aangeeft dus eigenlijk . Winterhaters mogen zich inderdaad elders vervoegen.



@Mayhem: het linkje staat er, in het ouwe topic. Ik was nog net op tijd, want hij is al dicht ook .



Vinden jullie ook niet dat het al zo gezellig vroeg donker wordt?





Oeps verkeerd gelezen



Happy new topic!!
Hoi MV! En dank je wel Soulcats! Wat omschrijf je de winter mooi. De knisperende sneeuw onder je schoenen
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk de laatste week met dit weer!!! Nog maar even tot de kerst!!
Ja, vooral als die sneeuw nog maagdelijk is. Toen ik een jaar of veertien was had ik een keer een vriendinnetje te logeren en tijdens het nachtbraken zagen we ineens dat het sneeuwde, dus wij naar buiten om lekker te knisperen . Uiteindelijk kwamen we met een enorme omweg door allerlei dorpjes in de stad terecht, waar we werden opgepikt door een paar lieve politie-agenten die het maar eng vonden, twee van zulke jonge meisjes alleen op straat. Ze hebben ons keurig thuis gebracht ook nog, en mijn moeder heeft er niets van gemerkt .
Alle reacties Link kopieren








Ik vind dit geen leuk topic
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 04 september 2013 @ 21:40:

[afbeelding]



[afbeelding][afbeelding]



Ik vind dit geen leuk topicDie middelvinger vind ik best grappig .
Ah, goed dat ik dit nieuwe topic gevonden heb!



Ben hier al een tijd niet geweest. Ik ben een beetje in de war, ik ben aan de ene kant blij dat de zomer en daarmee de hitte voorbij is, aan de andere kant vind ik toch ook wel weer lastig dat het straks winter wordt. Maar eigenlijk ben ik altijd een beetje aan het mutsen met de veranderingen van de seizoenen. Zo was ik eigenlijk wel gewend dat het langer licht was, en nu moet ik weer wennen aan dat het vroeger donker wordt.



Nou goed, happy new topic in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Mooi verhaal Lady, ik zie het zo voor me



Ik ben al ietsiepietsie over de 40 maar als er sneeuw verwacht wordt, en ik word 's nachts wakker en het heeft inderdaad gesneeuwd dan sta ik op en ga ik buiten lopen. Dan voel ik me volmaakt gelukkig. En ik verwacht niet dat dat kinderachtige gedrag ooit over zal gaan
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2013 @ 21:38:

Ja, vooral als die sneeuw nog maagdelijk is. Toen ik een jaar of veertien was had ik een keer een vriendinnetje te logeren en tijdens het nachtbraken zagen we ineens dat het sneeuwde, dus wij naar buiten om lekker te knisperen . Uiteindelijk kwamen we met een enorme omweg door allerlei dorpjes in de stad terecht, waar we werden opgepikt door een paar lieve politie-agenten die het maar eng vonden, twee van zulke jonge meisjes alleen op straat. Ze hebben ons keurig thuis gebracht ook nog, en mijn moeder heeft er niets van gemerkt .



Wat een verhaal

Ik zie het helemaal voor me. Donkere besneeuwde straten, verlichte vensters vanuit de huizen... Zo gezellig!
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 04 september 2013 @ 21:40:

[afbeelding]



[afbeelding][afbeelding]



Ik vind dit geen leuk topicI love it.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:mayhem schreef op 04 september 2013 @ 22:05:

[...]





Wat een verhaal

Ik zie het helemaal voor me. Donkere besneeuwde straten, verlichte vensters vanuit de huizen... Zo gezellig!



Met die verlichte vensters viel het wel mee. Het was half twee 's nachts .



Ik ben trouwens nog geen haar veranderd hoor. Ik heb zelfs mijn kinderen wel eens om vijf uur 's nachts hun bedjes uit gerost om samen te kunnen knisperen .
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2013 @ 22:14:

[...]





Met die verlichte vensters viel het wel mee. Het was half twee 's nachts .



Ik ben trouwens nog geen haar veranderd hoor. Ik heb zelfs mijn kinderen wel eens om vijf uur 's nachts hun bedjes uit gerost om samen te kunnen knisperen .Dat weten ze over 25 jaar nog! Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic (en sterkte voor hen bij wie het vandaag en morgen wéér te warm was!!! Grrrr dammit!)

Ik heb al nieuwe snowboots gekocht Jippiejj!!!
Because it says so in the book!
Alle reacties Link kopieren
Deze: http://www.zomerlaarzenko ... s.oliver-snowboot/184313/



Mijn olang boots waren ineens lek dus die hoef ik niet meer!

Winterjas wil ik van happyrainy days
Because it says so in the book!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2013 @ 22:14:

[...]





Met die verlichte vensters viel het wel mee. Het was half twee 's nachts .



Ik ben trouwens nog geen haar veranderd hoor. Ik heb zelfs mijn kinderen wel eens om vijf uur 's nachts hun bedjes uit gerost om samen te kunnen knisperen .

wat een leuke moeder ben jij!



Mooie snowboots HermioneGranger.

Ik wil ook een Happyrainydays winterjas, vind ze prachtig.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 september 2013 @ 22:14:

[...]





Met die verlichte vensters viel het wel mee. Het was half twee 's nachts .



Ik ben trouwens nog geen haar veranderd hoor. Ik heb zelfs mijn kinderen wel eens om vijf uur 's nachts hun bedjes uit gerost om samen te kunnen knisperen .Ik deel de mening van Soulcats. Volgens mij ben jij echt een hele leuke moeder!
quote:lelijk86 schreef op 04 september 2013 @ 21:31:

[...]





Oeps verkeerd gelezen



Happy new topic!!



Ik ook



Happy new topic! Ik blijf hier lekker mee spieken, aangezien ik nog steeds ergens tussenin hang. Nog even volhouden, dan zijn jullie weer aan de beurt om te genieten!
Alle reacties Link kopieren








De laatste dagen ploeteren zijn aangebroken! De échte herfst zal inderdaad nog even op zich laten wachten, maar wat zal het al heerlijk zijn als het lekker niet meer boven de 20 graden komt

Happy topic allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven