Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.



Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:







Oh ja, en we komen van hier .



Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Het is vreselijk benauwd hier. Wat een hitte. Jeetje, soms had ik de cv al aan in september.

Ik weet het zeker, we glijden langzaam zo weer het voorjaar in.....
Alle reacties Link kopieren
quote:lammy schreef op 16 september 2014 @ 13:25:

Het is vreselijk benauwd hier. Wat een hitte. Jeetje, soms had ik de cv al aan in september.

Ik weet het zeker, we glijden langzaam zo weer het voorjaar in.....



Yup...

Precies het nare voorgevoel wat ik ook heb.

Hoe gaat het nu met je?
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 16 september 2014 @ 13:43:

[...]





Yup...

Precies het nare voorgevoel wat ik ook heb.

Hoe gaat het nu met je? Zit je hier nou ook al te klagen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 16 september 2014 @ 13:45:

[...]





Zit je hier nou ook al te klagen?





Geloof het of niet, in het echte leven ben ik heus heel gezellig
Alle reacties Link kopieren
Hi Ladies!



Ik was vanmorgen met vriend al om kwart over 9 op het strand!



Het was heerlijk weer, warm genoeg om in t-shirt en in jurkje met kort mouwtje over het strand te lopen maar half bewolkt en nevelig boven de zee. Zee was rustig en we hebben heerlijk langs de vloedlijn gelopen, daarna een visje gegeten en nog ff op een bankje gezeten. (Waar vriend in slaap viel want heeft net avonddiensten achter de rug )



Toen het drukker werd zijn we om 12 uur weer naar huis gegaan, tijd voor een tukkie!



Ik vind dit weer erg lekker, 's morgens vroeg lekker koel, overdag nog wat kunnen doen zonder vies te plakken en 's avonds weer lekker afkoelen. Van mij mag dit wel van april tm september en dan 1 oktober lekker herfstweer. Hiperster's ideale seizoenen...........
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Even off-topic.........



Hi blue, kan het zijn dat ik had gelezen dat jij op Facebook zat???



Kan het zijn dat ik je langs zag komen bij de mooie winterplaatjes???
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
HIPSTERCAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh wat leuk dat je weer even langskomt! En wat heerlijk dat jullie samen zo'n fijne ochtend hebben gehad op het strand! Echt super om te lezen! Half bewolkt en nevelig boven zee klinkt prachtig

En een visje is altijd lekker!



Ik zit inderdaad sinds kort op fb, weet alleen nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Heb het aangemaakt om een beetje contact te kunnen zoeken met verre overzeese familie en heb me toen inderdaad maar meteen aangemeld bij de Winter Addicts, haha!
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt heerlijk hipstercat

Gezellige half bewolkt en nevelig boven de zee ik geniet oprecht van de manier waarop je het vertelt.



Zelf ben ik echt teleurgesteld in het weer. Vorg jaar werd het (vond ik) ook al niet zo koud.

Ik verlang echt naar de tijd dat we onze wanten , sjaals en mutsen weer uit de kast kunnen trekken.

Lekker op de bank met een warm plaidje kunnen zitten,kaarsjes aan heerlijk.

Lekker het bos in met de hond goed warm aangekleed, en na afloop een warm kopje koffie ergens drinken.

Waar blijft de kou toch



Gister was ik met de hond op cursus had een vestje aangetrokken, na een paar minuten al bezweet was rond 9 uur in de avond gewoon echt niet koud was het pfff .
Alle reacties Link kopieren
Blue



Ik had het een beetje druk hier met super verkouden en diaree hebbende poezemeis en ben ook al weer met haar naar de dokter geweest.

Ze kreeg ook nog last van haar oogjes dus het was de hele dag tutten met mijn dame, ze ligt hier nu te slapen en ik heb het idee dat het al een stuk beter met haar gaat.



Ik kreeg een plaatje van Winter Addicts binnen en zag dat deze geliked was door iemand wiens voornaam begint met een T, was jij dat?
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Ach arme Poezenmeis

Wat ontzettend zielig! Dat ze maar snel weer helemaal opknapt!
Alle reacties Link kopieren
[quote]blue_lagoon schreef op 16 september 2014 @ 14:10:

Ach arme Poezenmeis

Wat ontzettend zielig! Dat ze maar snel weer helemaal opknapt!



Wil je vriendjes worden????



Ik zie denk ik een coverfoto van de huisprins dus dan moet jij het wel zijn! Als ik je een friend-request stuur dan herken je mijn profile picture wel.............
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Jahaaaaaaaaaaaaaa vriendjes worden lijkt me kei leuk!
Alle reacties Link kopieren
@ santaclaus5



Ik laat me door dit mooie weer niet van de wijs brengen hoor, ik heb alle plaids al schoon op de bank liggen (ook heel handig met diareeënde poes ) en ik ga gewoon door met de gezellige herfst/winter voorbereidingen (ik houd de moed er in )



Heb inmiddels als 3 glazen potten bij elkaar gescharreld die ik ga insmeren met lijm en dan met zout zodat je windlichten maakt die er uit zien alsof ze bevroren zijn. Super leuk, en gezien op een kerstblog. Zal ff kijken of ik een link kan vinden:



Gevonden!!!!

https://www.welke.nl/look ... et-zout-rollen.1348917599
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 16 september 2014 @ 14:14:

Jahaaaaaaaaaaaaaa vriendjes worden lijkt me kei leuk!



Het lukt me niet om je toe te voegen en ik denk dat dit met jouw privacy instellingen te maken heeft. Ik heb je net een bericht gestuurd en die zit dan in je overige inbox.



Mss lukt het je om mij toe te voegen, ik heb namelijk geen bescherming alles op mijn pagina is openbaar (en daar ben ik mij ook van bewust) dus ik denk dat het wel lukt om mij een friend request te sturen!
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Gedaan!
Alle reacties Link kopieren
@Blue



Gelukt!!!!!!!
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie deze ook al? http://www.christmaholic.nl

Vind die ook erg leuk om in de sfeer te komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:santaclaus5 schreef op 16 september 2014 @ 14:39:

Kennen jullie deze ook al? http://www.christmaholic.nl

Vind die ook erg leuk om in de sfeer te komen.Dit is ook een mooie site, lekker voor de kerstmood
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Laat mij nou zeggen dat ik hier in Friesland totaal geen last heb van de warmte, hihi. Vandaag vond ik het hooguit warmpjes. Erg bewolkt (in de middag kwam de zon door) en in de ochtend was er voor de vijfde keer ofzo in de ochtend mist deze maand... heerlijk om dan naar je werk toe te fietsen!



Sterkte allemaal!
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Alle reacties Link kopieren
Het vieze gore zweet gutst van me af. En wat heb ik gedaan... Even gestofzuigd en de was opgehangen
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 16 september 2014 @ 17:20:

Het vieze gore zweet gutst van me af. En wat heb ik gedaan... Even gestofzuigd en de was opgehangen





Het is hier in het Westen echt goed te doen; heb ook nog ff een wasje gedaan.
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
quote:hipstercat schreef op 16 september 2014 @ 20:14:

[...]







Het is hier in het Westen echt goed te doen; heb ook nog ff een wasje gedaan.



Dank je voor de hug lieve Hipstercat Geef jou er ook 1 gewoon omdat het kan



Voel me alweer een stuk relaxter, het huishouden is gedaan, gekookt gegeten en de afwas is gedaan, kattenbak helemaal verschoond en vuilnis weg en nu is het tijd om lekker te relaxen met de ventilator aan! Samen met vriend en kat.
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 16 september 2014 @ 20:19:

[...]





Dank je voor de hug lieve Hipstercat Geef jou er ook 1 gewoon omdat het kan



Voel me alweer een stuk relaxter, het huishouden is gedaan, gekookt gegeten en de afwas is gedaan, kattenbak helemaal verschoond en vuilnis weg en nu is het tijd om lekker te relaxen met de ventilator aan! Samen met vriend en kat.



Hugs altijd goed, een mens kan nooit genoeg hugs krijgen



Hier ook net de kattebak gedaan en nu voor de tv, ga jij straks nog Dubbeltje op z'n kant kijken? Heerlijke trash tv zal ik maar zeggen........
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ga straks ook dubbeltje kijken! Maar eerst Michael en Samantha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven