Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.



Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:







Oh ja, en we komen van hier .



Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
quote:yasmijn schreef op 17 september 2014 @ 21:18:

[...]





Nee, hoor, mij hoor je niet klagen. Ik heb genoten van deze zomer, behalve een paar dagen in augustus maar dat neem ik op de koop toe.

En deze dagen zijn een heerlijk cadeautje. Eens quote:En als we net zo'n zachte winter krijgen als vorig jaar ben ik dit tevreden. Oneens
Wat mij betreft mag dit weertype het gehele jaar zo blijven! Heerlijk die warmte en
Alle reacties Link kopieren
quote:brouwer09 schreef op 17 september 2014 @ 21:30:

[...]

Het gaat vriezen dat het kraakt. En een sneeuwdek van 30 centimeter dat maar liefst 3 maand blijft liggen. Woaah, die slideshow op jou winter fb pagina is echt mooi!!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat een negatief gedoe en gezeur hier zeg.

Ik houd van alle weertypes en alle seizoenen, wel zo makkelijk ook Ik heb wel voorkeur voor de zomer hoor, maar kan ook echt genieten van de andere seizoenen. Ik ben blij met lekkere vrieskou in de winter. Maar als dat niet komt, zo be it. Idem voor de zomer, is het heerlijk warm weer, dan geniet ik. Maar als het een hele maand augustus regent, dan is dat natuurlijk flink balen, maar je kunt er zo weinig aan doen he?

Het helpt in ieder geval geen zier om er flink (overdreven) over te gaan klagen, zelfs niet met gelijkgestemden. Het weer gaat toch zijn eigen gang.



Ik verbaas me serieus over hoe jullie in het leven staan, en dan doel ik vooral op de laatste posts van BlueLagoon, want ik heb niet dit hele topic gelezen.

Hoe kun je nu van het leven genieten als je zo iets als het weer al je humeur laat bepalen? Zo ongelooflijk zonde! Er zou eens echt iets aan de hand zijn zeg...



Of moet ik dit topic met een heel vette knipoog lezen of zo?
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
quote:a_nick_is_crini schreef op 18 september 2014 @ 09:34:



Of moet ik dit topic met een heel vette knipoog lezen of zo?Wat mij betreft wel . Het is een feit dat de meeste schrijfsters m/v hier niet dol zijn op warmte, maar die afkeer is hier en daar wel wat zwaarder aangezet dan irl . Zo zit ik bijvoorbeeld echt niet de hele zomer te schelden hoor, al kan dat hier tijdens overdreven warme periodes wel zo lijken .
Zoals het weer gisteren was (en afgelopen weken) vind ik het ook prima hoor. Alleen echt die héle felle zonnedagen die we in juli bijvoorbeeld hadden, daar kan ik slecht tegen. En dan verlang ik naar herfst. Maar bij de herfst mogen voor mij ook best wel wat warmere en zonnige dagen zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:a_nick_is_crini schreef op 18 september 2014 @ 09:34:

Ik verbaas me serieus over hoe jullie in het leven staan, en dan doel ik vooral op de laatste posts van BlueLagoon, want ik heb niet dit hele topic gelezen.

Hoe kun je nu van het leven genieten als je zo iets als het weer al je humeur laat bepalen? Zo ongelooflijk zonde! Er zou eens echt iets aan de hand zijn zeg...



Of moet ik dit topic met een heel vette knipoog lezen of zo?Ik baal gewoon dat die ellenlange aanhoudende zomer maar niet voorbij wil gaan. En als we kunnen uitgaan van een nep-winter zoals vorig jaar word ik daar niet vrolijk van nee. Ik doe echt mijn best om het voor mezelf zo draaglijk mogelijk te maken en mezelf op te vrolijken met fijne dingen, maar als met alles het zweet van je gezicht gutst... Shoot me, ik walg gewoon van stinken, plakken en zweten. Ben gewoon te hygiënisch ook om van zomer te houden denk ik! Ik voel me gewoon te graag schoon. En met dit weer voel ik me niet schoon.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik vond het gisteren en de afgelopen weken (maanden dus eigenlijk) echt hels! Vandaag en morgen ook nog tropisch en brandend kloteweer, alhoewel er voor morgen ein-de-lijk niet zo achterlijk veel zonuren zijn voorspeld. Maar ja, daarvoor geldt altijd: eerst zien, dan geloven. Ben er al vaker ingetuind



Ik vind dit weer echt vreselijk om in te werken, om in de file te staan, om in de slapen (niet te doen), om binnen te zijn, maar helemaal om buiten te zijn. En al die dingen moeten nou eenmaal elke dag, dus de wat vrolijkere posts blijven inderdaad een beetje achterwege nu. Maar dat komt wel weer



Ik zie namelijk nu staan dat het volgende week beter wordt! Waarschijnlijk wat buien (wat was 'regen' ookalweer? ) en misschien zelfs temperaturen onder de 20 graden!!!! Yesssss!

Dáár kijk ik dus wel echt naar uit! We hebben natuurlijk liever -20 graden, maar ik zou al zo blij zijn met een graad of 17!



Daar hou ik me dus maar aan vast en de komende dagen en nachten nog maar even doorploeteren.

En ja, er zijn ergere dingen, maar dit topic is nou eenmaal hier voor bedoeld Lekker klagen en zeiken met een knipoog! En ook lekker mooie plaatjes van sneeuw delen, kletsen over kerstbomen en nieuwe laarzen, huisdieren en gezellige herfst- en wintertaferelen
Alle reacties Link kopieren
Nou Blue, ik ruik je vanaf hier!!



Hier hetzelfde, gelukkig ben ik strontverkouden (en wéér keelontsteking ) dan ruik ik in ieder geval mezelf even niet, haha!
Alle reacties Link kopieren
JEN!!!



Oh wat naar voor je zeg, beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Thanks Blue, komt vast goed. Nog 2 dagen en dan dit weekend lekker goed uitzieken Als de temperatuur daalt, kan ik misschien ook weer wat beter slapen en dan hoop ik dat het een stuk beter is als het echte herfstweer is aangebroken



En ik moet ook niet piepen hoor; als ik helemaal zou stoppen met roken, zou ik ook wat minder vaak ziek zijn (en zou ik niet 6 weken lang nog pijnlijk door hoesten na een infectie )

Nu door de hitte en zon rook ik er sowieso maar een paar per dag, dus wat dat betreft is het wel geluk bij ongeluk.



Ik heb van de week wel heeerlijk boerenkool gegeten! Met jus, en met een rookworst.



Proost iedereen dit weekend wel mee op de herfst?!

Waar is dat feestje? Hier is dat feestje!
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat je dit weekend goed uit kunt zieken Jen en dat je je daarna weer helemaal beter voelt. Oh lekker, boerenkool met jus en rookworst! Heerlijk vind ik dat Ik krijg er ook helemaal zin in.



Natuurlijk proost ik mee We moeten natuurlijk wel even de goden verzoeken dat het eindelijk fatsoenlijk weer gaat worden!
Alle reacties Link kopieren
We hebben hier altijd discussie over wanneer de herfst begint de ene zegt 21 September de andere zegt 23 September wat is het nu tssss
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht de 21e. Net even verkoeling gezocht in het plaatselijke zwembad, dat was wel even fijn!
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment zon,regen en onweer tegelijkertijd
Alle reacties Link kopieren
Vies weer is dit! En iedereen maar roepen dat ze het zo heerlijk vinden. Het enige voordeel is dat het zo vroeg donker wordt, dus dan heb je niet zo'n lange warme dag. Maar ik wil pittig fris droog herfstweer! Ik stik de dievenmoord zo.
't Is al met al een heel gedoe
Ehhh, ik vind het echt heerlijk hoor. Hoewel ik vannacht toch maar weer beneden ben gaan slapen, want boven wilde het maar niet afkoelen en ik dreef als vanouds mijn bed uit .

Maar kom op: dit is vast de laatste keer en juist die combinatie van lekker warm weer, koele nevelige ochtenden, mooie herfstkleuren en overal eikeltjes en paddenstoelen vind ik echt heel charmant.



Ik eis trouwens wel een Echte Winter dit keer. Dat gedruil van vorig jaar werd ik echt depri van, ik wil meters ijs, bergen sneeuw en strenge vorst . Dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze herfst-zomer ook beter te verdragen dan hoogzomer hoor De herfstinvloeden zijn heerlijk, zoals LV al aangaf!



Wel vannacht weer met de ventilator aan geslapen en toch weer wakker in een doorgezweet kussen en met een natte kop met haar. Kan ik weer de kussens gaan wassen en dat had ik net allemaal gedaan



Ben wel blij dat het morgen aan deze kant van het land al weer wat koeler gaat worden en inderdaad ik zou een periode met kou en wat sneeuw ook wel heel erg op prijs stellen deze winter.

(En ik wil zeker niet meer in de zon zitten tijdens de kerstdagen )
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Eens met Pingu! En eens met Hipstercat over niet in de zon zitten tijdens de kerst. Afschuwelijk, een keer meegemaakt en het leek wel Pasen! Dat was het jaar dat het in Zuid-Duitsland bijna 20 graden was met de kerstdagen! Dat is echt niet normaal! Dat was toen nog op het journaal. Volgens mij twee jaar geleden als ik me niet vergis.



Ik zit nog na te genieten van het zwembad en bubbelbad van vanmiddag en het is nu lekker bewolkt en de gezellige lichtjes zijn aan. En heb weer nieuwe gevulde speculaas in huis
Alle reacties Link kopieren
Het topic is trouwens vol volgens mij, gaat er iemand een nieuwe openen?
Alle reacties Link kopieren
Hier is de zon ook al lekker weg Blue, kopje thee en koekje zijn al weggewerkt



Ik weiger dit jaar met Kerst in de zon te zitten, als het hetzelfde prut weer als vorig jaar is dan koop ik 20 bussen spuitsneeuw en dan spuit ik mijn hele huiskamerraam onder. Echt, ik pik het niet meer!



FF off topic Blue: wat ben jij een mooie meid zeg!!

En hoezo afvallen??? Je gaat toch niet voor maatje 34 he
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 18 september 2014 @ 19:34:

Het topic is trouwens vol volgens mij, gaat er iemand een nieuwe openen?Hoe zie je dat dan ????
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
quote:hipstercat schreef op 18 september 2014 @ 19:38:

[...]





Hoe zie je dat dan ???? Met 3000 postings is een topic vol volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 18 september 2014 @ 19:40:

[...]





Met 3000 postings is een topic vol volgens mij.Ahhh, we zitten al op 3022
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
quote:hipstercat schreef op 18 september 2014 @ 19:37:

Hier is de zon ook al lekker weg Blue, kopje thee en koekje zijn al weggewerkt



Ik weiger dit jaar met Kerst in de zon te zitten, als het hetzelfde prut weer als vorig jaar is dan koop ik 20 bussen spuitsneeuw en dan spuit ik mijn hele huiskamerraam onder. Echt, ik pik het niet meer!



FF off topic Blue: wat ben jij een mooie meid zeg!!

En hoezo afvallen??? Je gaat toch niet voor maatje 34 he





Dan doe ik gezellig met je mee! Fijn dat je lekker hebt genoten van je kop thee en koekje! Ik denk dat er hier vanavond nog wel een lekkere kop warme chocola ingaat!



En wat ontzettend lief van je!!!!! Doet me goed!!!

Was ik als kind ook geen engeltje om te zien

En nee ik ga absoluut niet voor maatje 34, dat past ook helemaal niet bij me. Maar 42 moet haalbaar zijn en met het oog op mijn toekomstige gezondheid is het wel belangrijk. Ach, ik doe mijn best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven