Zomerliefhebbers schrijven verder

25-07-2016 09:47 3304 berichten
Omdat het oude topic vol is, hier een nieuwe. Schrijf gezellig mee over de fijne kanten van de zomer en de nare kanten van de winter. De zomerse temperatuur en de zon maken mij vrolijk. De kou en regen, als het te lang aanhoudt, daar wordt ik echt somber van.



Kom hier fijn kletsen en zeuren over de fijne zomers en de vervelende winters.
Vanaf kerst gaan heel langzaamaan de dagen weer langer worden gelukkig!
Ik heb echt wel veel last van de donkere dagen. Ik kom zo moeilijk mijn bed uit en 's avonds lig ik vanaf 20.00 uur bekaf op de bank.
Alle reacties Link kopieren
Ik was van 't weekend in Duitsland, 300 km naar het oosten, en daar was het gewoon 6 graden kouder dan hier



Verder voel ik me sowieso steeds beroerd met hoofdpijn en duizeligheid, het weer doet me ineens niet zo heel veel. Wel lekker als ik een zonnestraaltje zie, dat wel, maar ik lig liefst ergens onder een dekentje, steeds.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
godsamme tyfuskoud vandaag meer zeg ik niet anders heb ik een perma te pakken denk ik
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Moet elke ochtend mega vroeg op.. Zo donker zo koud helemaal niets aan ben blij als het weer lente is....
Alle reacties Link kopieren
Eén troost: morgen alweer de kortste dag. Maar eigenlijk gaat de tijd best snel. Tijdens ons bbq-feest met zo'n 80 man begin Juli, waren de dagen pas aan het korten. Daar is nu al bijna een half jaar overheen. Voor mijn gevoel is dat pas 3 maanden geleden ofzo.
Alle reacties Link kopieren
wat ik wel heel erg heb is wanneer het donker wordt, heb er normaal nooit echt last van. Maar de laatste tijd wordt ik al depri wann het 16.30 lijkt wel 18.00
Relax we're all crazy, it's not a competition
quote:hondenmens schreef op 20 december 2016 @ 22:05:

Eén troost: morgen alweer de kortste dag. Maar eigenlijk gaat de tijd best snel. Tijdens ons bbq-feest met zo'n 80 man begin Juli, waren de dagen pas aan het korten. Daar is nu al bijna een half jaar overheen. Voor mijn gevoel is dat pas 3 maanden geleden ofzo.Dat is inderdaad snel gegaan, maar voor mij werkt dat niet de andere kant op. Vanaf nu naar de lente, als het echt weer lekker weer wordt, duurt voor mij nog een eeuwigheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:lot75 schreef op 21 december 2016 @ 08:08:

[...]





Dat is inderdaad snel gegaan, maar voor mij werkt dat niet de andere kant op. Vanaf nu naar de lente, als het echt weer lekker weer wordt, duurt voor mij nog een eeuwigheid.Dat komt ook doordat je meestal denkt: "Oh, het is alweer bijna maart, dus lente". Maar voordat het weer een weekje lekker weer wordt, zitten we meestal alweer aan het einde van april.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie heel erg op tegen januari en februari. Dat zijn ook nog eens van die supersaaie maanden.
Ja, dat zijn de ergste maanden. Duurt zo lang.
Alle reacties Link kopieren
Op zich gaat het wel maar ik ben zo vreselijk moe steeds

Weet ook niet of het naweeën zijn van een nare periode thuis, mijn oudste heeft ruim 2 weken op kinder IC gelegen en een spoedoperatie gehad aan de andere kant van het land. Dat was allemaal in november, dus die maand ging voor mij sowieso heel snel en raar voorbij. Maar pff ik heb 's avonds echt geen puf meer om gezellig te zijn en ga het liefst om 8 uur al naar bed. Blij als ik van het zonnetje weer wat vrolijker wordt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent wat heftig! Hoe gaat het nu met je oudste?



Ik voel me ook echt bluh. Vorige week griep gehad, deze week wel weer aan het werk gegaan en vandaag zelfs weer gesport maar merk dat ik nog niet helemaal de oude ben. En dan die ellendige kou! Ik dacht dat het vandaag minder koud zou zijn.. Niet dus. Was om 8.15 nog donker, en nu is het alweer zo vroeg donker.. Bah. Zo met die feestdagen voor de deur heeft het op zich wel wat dat het 's avonds donker is, maar inderdaad, zodra het januari/februari is.. Van die saaie maanden!
Maleficent, wat heftig zeg! Hoe gaat het nu?



Hier gaat het redelijk. Maar die kou, bah. Halverwege januari en de maand februari worden lastiger, want die vind ik erg saai en kan het goed koud zijn. Ik verheug me er niet op, maar het kan meevallen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent, wat erg! Op zulke momenten besef je ook dat ons gezeik over het weer ook eigenlijk nergens over gaat... Hoe is het nu met je kind?
Alle reacties Link kopieren
Maleficent



kou en miezer regen is ook geen fijne combinatie, voel me gezicht niet meer
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Januari en feb zijn echt saaie rot maanden..... brrr
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ook elk jaar tegen Januari en Februari op. Voor het Kerstweekend geven ze 's nachts 7 af. Bijzonder warm voor deze tijd volgens de weervoorspellers. Nou, dat vind ik niet.
Alle reacties Link kopieren
januari stom, februari leuk ben dan jarig
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Het gaat nu veel beter, hij heeft een apparaatje in zijn lijf wat epilepsie aanvallen tegengaat en dat was kapot gegaan, vandaar de spoedoperatie en de epilepsie ontspoorde helemaal. Dat was allemaal erg angstig maar ik heb er nu weer alle vertrouwen in dat het wel weer goed komt met zijn nieuwe apparaatje.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
En over het weer mopperen mag best, ondanks dat hij niet kan praten weet ik dat mijn oudste net zo'n zomerliefhebber is als ik. In de zomer krijg je hem niet naar binnen en in de winter krijg je hem niet naar buiten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, hoe is het met jullie? Ik zit vandaag weer erg slecht in mijn vel. De kinderen hebben vakantie en ik zou zo graag lekker met ze naar buiten willen! Maar dan wel met zon en warmte en niet in dit miezerige k-weer. Er zit best een groot leeftijdsverschil tussen hen en binnen weet ik ook niet zoveel te doen, bovendien is het altijd overal zo druk. Dus ik baal ontzettend van deze saaie rotdag. En morgen weer hetzelfde verhaal
Alle reacties Link kopieren
gaat wel, was net boodschappen gaan doen en idd, vreselijk koud liep met opgetrokken schouders doen nog pijn. tis ook nog vreselijk druk in de stad



Relax we're all crazy, it's not a competition
Er is echt niks aan met die mist vandaag. Nu kerst voorbij is kan ik niet wachten tot het voorjaar gaat beginnen. De vogeltjes weer gezellig gaan fluiten, de bloemetjes gaan bloeien en het zonnetje heerlijk warm gaat schijnen..
Alle reacties Link kopieren
Vandaag maar een paar bordspellen gekocht en gespeeld. Het zicht is hier al de hele dag nihil. Nu het ook nog bijna donker is, lijkt het wel een horrorfilm.

Morgen gaan we maar eens schaatsen. Heb ik eigenlijk helemaal geen zin in, maar ik wil mijn kinderen wat frisse lucht en beweging geven. Hopelijk is er dan zon, dan is het voor mezelf ook nog even lekker om de ijzers onder te binden.



Houden jullie trouwens van oud en nieuw? Ik vind er eerlijk gezegd geen ruk aan met het koude miezerweer dat we hier meestal hebben. Dit jaar naar vrienden, dat is wel gezellig. Maar naar buiten om 12 uur ga ik echt niet meer doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven