Zomerliefhebbers schrijven verder

25-07-2016 09:47 3304 berichten
Omdat het oude topic vol is, hier een nieuwe. Schrijf gezellig mee over de fijne kanten van de zomer en de nare kanten van de winter. De zomerse temperatuur en de zon maken mij vrolijk. De kou en regen, als het te lang aanhoudt, daar wordt ik echt somber van.



Kom hier fijn kletsen en zeuren over de fijne zomers en de vervelende winters.
Ja ik ga ook alleen een paar om wat voor te bruinen zodat ik niet glow in the dark wit ben als de zon gaat schijnen. Maar ik vind het ook heerlijk. Was laatst op vakantie eens in zo'n infraroodcabine geweest maar dat is ook lekker. Je voelt gewoon dat het je tot in je botten verwarmd.
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat klinkt ook super! Ik ga het onthouden.



Fijn dat het alweer net iets langer licht is nu. Net het verschil tussen in het licht of donker thuiskomen. Nog een maandje en dan is het helemaal een stuk beter.
Ik vind het ook echt heerlijk dat het weer langer licht wordt. Maar wat was het koud vandaag!
Alle reacties Link kopieren
ben helemaal klaar met kou!! wil zon
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Volgende week waarschijnlijk naar de sauna, kan ik ook echt naar uitkijken. Lekker warm!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ze gaven vandaag een hooguit zwakke wind af. Ik voelde dat toch echt niet zo. Express gaan wandelen met de honden langs een plas die vrij beschut ligt. Maar op sommige stukken sneed de wind nog pijnlijk in mijn gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Het was inderdaad vies en gemeen koud.

En nu ben ik alweer klaar met de avond. Ik loop dus binnen met een thermolegging, broek, hemd, shirt, sweater en dikke sjaal, 22 graden binnen, en ik heb het nog ijskoud. En mijn man snapt niet dat ik me zo rot voel in de winter. Bah!
Alle reacties Link kopieren
Het komt hier al dagen niet boven het vriespunt uit.

Zo fokking koud. Ik vertrek smorgens om 7.10 naar werk, echt te eng voor woorden. En op werk is het ook koud. En de terugweg ook. En als ik thuiskom, moet I, de houtkachel aanslingeren, want ik ben het eerst thuis. Duurt ook lang voordat het warm is.



7 maart vertrekken we richting tropen
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 17 januari 2017 @ 20:31:

Volgende week waarschijnlijk naar de sauna, kan ik ook echt naar uitkijken. Lekker warm!

Heerlijk, Male!



Goed plan!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een infraroodsauna en daar zou ik,2 x per week in, maar mijn huid is er te droog voor momenteel ik zit wel lekker onder een dekbedden beneden hoor.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eens opgezocht wat zo'n infrarood sauna is en het lijkt me heerlijk. Van gewone sauna's hou ik niet, maar dit lijkt me wel heel fijn. Ik zit nu onder een dekentje en heb een kop thee gedronken en nu heb ik het eindelijk wat warmer. Zometeen weer twee kruiken mee naar bed, 1 voor mijn voeten en 1 voor de rest. Ik lig bijna altijd eerder in bed dan mijn man en gebruik die kruik dan als een soort warme knuffel



Mijn handen doen trouwens gewoon pijn van de droogte. Jammer genoeg is mijn fijne Rituals handcreme op
quote:Maleficent schreef op 17 januari 2017 @ 20:31:

Volgende week waarschijnlijk naar de sauna, kan ik ook echt naar uitkijken. Lekker warm! Heerlijk, moet ik ook snel weer doen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn electrische deken staat al uren aan. Doe hem pas uit als ik er zo lig



De houtkachel loeit. Hete soep en thee gehad. Handen ingesmeerd met olive oil butter, niet dat dat helpt Glas rode wijn onder handbereik. En ik drink nooit rood. Door de week drink ik al helemaal nooit. Bijna nooit
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ik heb vandaag het kinderfeestje van mijn jongste gehad. Negen vriendinnetjes en dan nog mijn eigen drie dochters, ik werd ongesteld en ben snipverkouden. Ze hebben het naar hun zin gehad en het feestvarken was blij.

Ik heb net ook een lekker glas wijn gedronken, hoewel ik normaal ook niet door de week drink.
Alle reacties Link kopieren
Kinderfeestjes zouden eigenlijk ook alleen in de zomer mogen Gelukkig zijn mijn kinderen dan ook jarig, dus dan is het in ieder geval niet zo koud.

Voel je je vandaag alweer wat beter?



Het was vandaag al best vroeg licht door het heldere weer en de lucht was prachtig (knalroze stukken). Daar werd ik wel blij van, evenals van de zon die nu lekker schijnt. Maar buiten kom ik niet Heb nog wel gesport vanmorgen, dat was wel goed voor mijn energiepeil. Maar de avonden vind ik nog steeds verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Volgens nieuwswebsites is de afgelopen nacht in Twente de koudste deze winter: -10,8 graden.



Nu is het nog steeds vrij koud: -5 graden.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 23 januari 2017 @ 09:14:

Volgens nieuwswebsites is de afgelopen nacht in Twente de koudste deze winter: -10,8 graden.



Nu is het nog steeds vrij koud: -5 graden.

Ja, het was stervenskoud hier vannacht en nu nog steeds heel koud.

Ik ben er zo klaar mee!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 23 januari 2017 @ 09:18:

[...]



Ja, het was stervenskoud hier vannacht en nu nog steeds heel koud.

Ik ben er zo klaar mee!Anders ik wel. Ik heb het al dagen verschrikkelijk koud, vooral de avonden, en krijg het gewoon niet warm. En dan zijn er ook nog mensen die met deze temperaturen 's avonds (en 's nachts) een feestje geven in hun tuin, waar ik dan naartoe moet Als ik in de winter jarig zou zijn, zou ik het vieren daarvan mooi een half jaartje uitstellen
Alle reacties Link kopieren
O ja dat hadden wij met oud en nieuw, buiten, wel met veranda en houtkachel en vuurtjes.



Ik. Vind. Dat. Niet. Fijn.



Ik krijg het dan savonds thuis wel warm, de houtkachel loeit en ik sta er steeds voor



Op mijn werk is het ook zo koud. Ik heb een dikke sjaal om, vingerloze handschoenen aan en een dik vest over mijn benen. Niet normaal toch

En ik ben al eerste thuis en dan ben ik zo verkleumd dat ik er een uur over doe voordat ik die houtkachel aan heb.

En dan zet ik onmiddelijk mijn electrische deken aan voor als ik naar bed ga. Die gaat dan uit als ik erin lig.



7 maart vertrek ik naar de tropen.

Ik kan niet wachten. Normaliter gaan we in februari maar dat kon niet meer ivm werk van man.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik ben elk jaar zo jaloers op jou, Yas! Maar dat ik over 5 weken een weekje rond de 20 graden en waarschijnlijk zon heb, daar ben ik ook al heel erg gelukkig mee. Even uit die kou. En wat zou het fijn zijn als we eindelijk weer eens een mooi voorjaar hadden in plaats van regen en kou.



Hoe lang gaan jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 23 januari 2017 @ 09:53:

Ik ben elk jaar zo jaloers op jou, Yas! Maar dat ik over 5 weken een weekje rond de 20 graden en waarschijnlijk zon heb, daar ben ik ook al heel erg gelukkig mee. Even uit die kou. En wat zou het fijn zijn als we eindelijk weer eens een mooi voorjaar hadden in plaats van regen en kou.



Hoe lang gaan jullie?

Zon en 20 graden is ook prettig!



3 weken.

Als we terugkomen moet het LENTE zijn
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 17 januari 2017 @ 21:29:

Ik heb eens opgezocht wat zo'n infrarood sauna is en het lijkt me heerlijk. Van gewone sauna's hou ik niet, maar dit lijkt me wel heel fijn. Ik zit nu onder een dekentje en heb een kop thee gedronken en nu heb ik het eindelijk wat warmer. Zometeen weer twee kruiken mee naar bed, 1 voor mijn voeten en 1 voor de rest. Ik lig bijna altijd eerder in bed dan mijn man en gebruik die kruik dan als een soort warme knuffel



Mijn handen doen trouwens gewoon pijn van de droogte. Jammer genoeg is mijn fijne Rituals handcreme op Er zijn ook infrarood dekens. Kun je lekker voor de tv opwarmen
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 23 januari 2017 @ 09:27:

[...]





Anders ik wel. Ik heb het al dagen verschrikkelijk koud, vooral de avonden, en krijg het gewoon niet warm. En dan zijn er ook nog mensen die met deze temperaturen 's avonds (en 's nachts) een feestje geven in hun tuin, waar ik dan naartoe moet Als ik in de winter jarig zou zijn, zou ik het vieren daarvan mooi een half jaartje uitstellen Daar zou ik dus niet heengaan, maar vooral omdat mijn knieën hier echt heel veel pijn van gaan doen. Zomers heb ik er al moeite mee, als het geen aangename temperaturen zijn en het wat vochtig is.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dat hoorde ik je vorig jaar ook zeggen, Yasmijn, toen ging het helaas niet op he Dit jaar ben je wat later, dus we blijven er positief in staan



Wij hebben nog helemaal geen vakantieplannen en vd week hadden man en ik het er ineens over om gewoon eens zo'n aanbieding van 10 dagen naar een resort te doen. We weten verder totaal niet waar we heen willen, maar we willen wél weg naar warm en zon. En zo'n resort is niet zo erg buiten de kindervakanties, toch?

We zitten daarnaast te denken aan een lang weekend tot week naar Londen, omdat de kinderen daar eigenlijk wel graag heenwillen, en wij ook wel. Maar dat is natuurlijk niet warm.. ofnouja, dat kan wel, maar de kans is een stuk kleiner.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 23 januari 2017 @ 10:32:

[...]





Er zijn ook infrarood dekens. Kun je lekker voor de tv opwarmen



Nooit van gehoord, ik ga kijken of het iets voor mij is!



Nu zit ik soms met een kruik op de bank Diezelfde kruik had ik gisteravond te warm gemaakt, heb hem in bed bij mijn bovenlijf gehouden en nu heb ik een brandplek op mijn arm Ik heb ook wel eens een blaar ervan gehad, lekker dom. Maar ik vind de warmte ervan veel fijner dan van een electrische deken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven