Zomerliefhebbers schrijven verder

25-07-2016 09:47 3304 berichten
Omdat het oude topic vol is, hier een nieuwe. Schrijf gezellig mee over de fijne kanten van de zomer en de nare kanten van de winter. De zomerse temperatuur en de zon maken mij vrolijk. De kou en regen, als het te lang aanhoudt, daar wordt ik echt somber van.



Kom hier fijn kletsen en zeuren over de fijne zomers en de vervelende winters.
Alle reacties Link kopieren
Fijn, vakantie, geniet er van. Oke, kou is waardeloos, maar die regen in combinatie met die wind is nog erger geloof ik :( Wat een deprimerend pestweer.
Ik vind beide niks Maar dan vind ik kou ook net iets minder erg dan dit weer.
Zo hoe is het met iedereen? Rustig topicje hier. Helaas is het nog niet echt lekker lente buiten. Wel leuk om eindelijk overal de bloemetjes en knopjes overal tevoorschijn te zien komen en dat er weer meer vogels gaan zingen. Bij de boer waren ook al geitjes geboren. En nog even geduld dan gaat de klok om wat langere dagen oplevert! We gaan in die zin de goede kant op! Nu nog het terrasjes weer :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dit weekend hele kleine lammetjes in de wei
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren




Alles komt goed, alleen de rest niet
Volgens mij wordt het in het weekend wel wat beter.



Vandaag komt er een bak water uit de lucht en is het nog koud ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het, van het weekend dan, want dit is echt drie keer niks, ben er bloedchagrijnig van. Al twee keer zeiknat geregend vandaag en mag er straks nog een keer uit.. En koud is het ook nog ja.
Wat was het fijn, eindelijk een beetje lekker weer. Ik hoop dat we snel hogere temperaturen krijgen!
Echt heerlijk dit weer! Morgen wordt het 16 graden met veel zon Prima dagje voor de efteling.
Alle reacties Link kopieren
Yeahhh lente komt er aan ! Zo lekker weer.
quote:Kwebbeltje91 schreef op 11 maart 2017 @ 17:41:

Echt heerlijk dit weer! Morgen wordt het 16 graden met veel zon Prima dagje voor de efteling.



Het is zeker een mooie dag voor de Efteling!

En wij vieren voor de tweede keer in 9 jaar dochters verjaardag buiten in de tuin. Net snel de meubels schoongemaakt en de tuin opgeruimd, nu heerlijk in het zonnetje!
Oh wat was het heerlijk als je uit de wind kon zitten!
quote:swanlady schreef op 12 maart 2017 @ 19:01:

Oh wat was het heerlijk als je uit de wind kon zitten!







Ik werd er helemaal blij van!



En morgen weer zo'n dag, geloof ik. Ik moet wel werken maar we slepen dan gewoon de stoelen naar buiten voor de pauzes.
Alle reacties Link kopieren
Het is lente, maar ik kan er nog niet echt blij mee zijn. Wat een kloteweer. Vorige week heb ik twee dagen lopen stralen, zo heerlijk was het, maar zoals altijd in Nederland volgt er op een of twee dagen mooi weer een week regen, kou en wind. Gelukkig lijkt het vanaf het weekend op te knappen, daar hou ik me dan maar aan vast.



Ik wens voor jullie allemaal dat dit regengordijn snel wegtrekt en dat het een prachtige lente en zomer wordt
Ik hoop het zo!
Alle reacties Link kopieren
Het is dan ook pas om 11.28 uur officieel lente.

Ik ga ervan uit dat de wolken dan openbreken en blauwe lucht + zon verschijnt.



Ik ben op zich bang dat het bij een/de wolkbreuk blijft
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval zijn die stomme herfst- en wintermaanden weer achter de rug en kan het alleen maar beter worden. Maar voor vandaag gaat het niks meer worden vrees ik, alleen al lekker lang licht.
Lees net dat er steeds meer protest is tegen de zomertijd. En dat men de tijd op wintertijd wil laten staan. Hoop toch dat dat niet door gaat zeg!
quote:cupcakegirl schreef op 20 maart 2017 @ 14:46:

Lees net dat er steeds meer protest is tegen de zomertijd. En dat men de tijd op wintertijd wil laten staan. Hoop toch dat dat niet door gaat zeg!Ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:cupcakegirl schreef op 20 maart 2017 @ 14:46:

Lees net dat er steeds meer protest is tegen de zomertijd. En dat men de tijd op wintertijd wil laten staan. Hoop toch dat dat niet door gaat zeg!Alsjeblieft niet! Ik zou juist de wintertijd niet meer willen. Zomertijd afschaffen zou ik echt van balen, ik ben de hele winter al onchristelijk vroeg wakker, aub de zomer niet ook nog!
Alle reacties Link kopieren
De wintertijd is natuurlijk wel de officiële zonnetijd.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 20 maart 2017 @ 14:56:

De wintertijd is natuurlijk wel de officiële zonnetijd.Klopt, maar ik doe het er slecht op.
Wat een takkeweer vandaag! Dan maar genieten van de bloemetjes die ik in huis heb gehaald. Ik wil ook graag de zomertijd behouden
quote:cupcakegirl schreef op 20 maart 2017 @ 14:46:

Lees net dat er steeds meer protest is tegen de zomertijd. En dat men de tijd op wintertijd wil laten staan. Hoop toch dat dat niet door gaat zeg!Nou dat hoop ik dan weer wel. Ik trek dat ene gemiste uurtje altijd nog weken achter me aan, en niet in positieve zin. En voor het energieverbruik maakt het volgens mij ook geen reet uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik leef ook beter in de wintertijd. Van mij hoeft het verzetten dus niet.

Ik vind wat eerder donker wel lekker, ook als het warm is dus.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven