25+ Surfkampen/vakanties

28-04-2017 15:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben benieuwd of iemand wel eens is mee geweest op een surfkamp? Ik ben zelf net 26 en het lijkt me leuk om van de zomer alleen naar een surfkamp te gaan.



Iemand ervaringen met een organisatie voor surfkampen of andere leuke actieve vakanties waar je alleen heen kan? Of als een vriendin mee wilt, met z'n tweeën. Ben benieuwd of er meer mensen alleen zijn, hoe dat soort vakanties jullie zijn bevallen en of je het zou aanraden!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf 28 en vorig jaar voor het eerst alleen op kitesurf vakantie geweest. Dat was in Esposende Portugal via de organisatie KiteHolland. Was erg leuk, alleen het kitesurfen erg zwaar.. en moest van die vakantie dus echt bijkomen

Dit jaar ga ik alleen op vakantie via Mambo reizen naar Kroatie, deze week geboekt!
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring,maar ik kwam laatst chickie clinics tegen. Vond ik er op de site en op Facebook leuk uitziet
Alle reacties Link kopieren
hier ervaring met Chickey clinics, heeel erg leuk! inmiddels een aantal keer mee op pad geweest..
Alle reacties Link kopieren
Saiko is prima, zelf vind ik Zarautz beter dan les landes, ben fan van san Sebastián.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou inderdaad goed kijken naar de leeftijds grenzen, vriend van me ging met een surfkamp mee voor 'twintigers' en zat met allemaal jongelui van net 18..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben als dertiger naar een surfkamp in Marokko geweest (surfmaroc). Waren eigenlijk allemaal mensen van 25-35 degene van 23 was echt een jonkie. Maar dat was wel buiten de vakanties, in de vakantie heb je toch meer kans op jonge jongeren.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor alle reacties! Er is niet heel veel aanbod voor 25+, Ripstar lijkt me leuk maar dat is 21+ en de leeftijd schijnt ook wel rond de 21 te liggen daar..

Verder bij Mambo betaal je al met vrij veel geld omdat er voor alles ongeveer extra kosten worden gerekend.



Ik ga nog even verder opzoek met jullie tips!
Alle reacties Link kopieren
quote:Whadiepooh schreef op 30 april 2017 @ 23:30:

Dank voor alle reacties! Er is niet heel veel aanbod voor 25+, Ripstar lijkt me leuk maar dat is 21+ en de leeftijd schijnt ook wel rond de 21 te liggen daar..

Verder bij Mambo betaal je al met vrij veel geld omdat er voor alles ongeveer extra kosten worden gerekend.



Ik ga nog even verder opzoek met jullie tips!



Nog een aanvulling: juist de reizen die all-in zijn (dus met bus/vliegtuig en al) zijn vaak erg op jongeren gericht. Kijk ook vooral naar surfhostels die gewoon verblijf met lessen aanbieden. Sommigen zijn niet meer dan dat, maar de meeste hebben bv ook wel activiteiten en bieden diner aan etc. Hoef je alleen nog een ticket te boeken en klaar. Dat soort 'camps' hebben vaak geen leeftijdsgrenzen, juist omdat ze zich niet op een specifieke leeftijd richten.

Googlen op 'surf camp' of 'surf lodge' brengt je meestal al een heel eind.
Alle reacties Link kopieren
ik kan je fuerteventura correlejo aanraden. als je eens op surfhouse googled kom allerelei opties tegen (zoals surfblend).

Je komt dan in backpacker achtige huizen terecht waarin iedereen surflessen neemt, en allerlei nationaliteiten.

ik was daar met 24 de jongste, en ik vond t heerlijk



succes
You're a diamond dear, they can't break you
Alle reacties Link kopieren
Kan iig ripstar afraden.. Alleen maar kiddies (Ripstar Frankrijk) ook was het surfen minder. . Ondanks dat je aan het strand zit is het daar niet handig. Bij hoog water kun je niet surfen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven