Accommodatie Córdoba gezocht

10-05-2007 13:58 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet een leuke accommodatie in het centrum van Córdoba (2 nachten)? Liefst met airco. Of heeft iemand nog een reisgidje waar overnachtingstips  voor Córdoba in staan? Ik hoor het graag.

Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op google, hotels Cordoba, Spain. Er is een site waarop je ook nederlandstalig kunt boeken (ik geloof spainbookings).



Wil je echt pal in het centrum (dus bij de Mezquita)? Wij gaan zelf volgende week naar Spanje en zitten zaterdag/zondag in Cordoba. Ons hotel staat in een buitenwijk, op 10 minuten van het centrum. Wil best de gegevens even voor je opzoeken, maar volgans mij kom je met internet een heel eind.
Alle reacties Link kopieren
Als het maar 10 minuutjes lopen is, vinden we dat geen probleem, maar bij de Mezquita is ook leuk! Als het maar schoon is en gezellig...
Alle reacties Link kopieren
Tips uit de Marco Polo reisgids:



www.hotelabucasis.com ***

www.nh-hotels.com (Amistad Cordoba) ****

www.casadelosnaranjos.com

www.hotelmaestre.com



Ons hotel: Occidental Cordoba
Alle reacties Link kopieren
thanx Pinksterbloempje! Ik ga eens even kijken.



Meer tips zijn altijd welkom!
Alle reacties Link kopieren
Nog een tip uit capitool:



www.maciahoteles.com, hotel Alfaros
Alle reacties Link kopieren


Nog een tip uit capitool:



www.maciahoteles.com, hotel Alfaros

mooi!, maar erg duur ;)
Alle reacties Link kopieren
En Pinksterbloempje, hoe was het?
Alle reacties Link kopieren
Hij is al genoemd, NH hotels, Amistad.

Je hebt 2 NH hotels in het centrum van Cordoba. Amistad is in de oude stadsmuur gebouwd. SUPERRRRR!!!!
Alle reacties Link kopieren
En Pinksterbloempje, hoe was het?
Zijn vandaag net terug gekomen van 2 weken Spanje. Het hotel in Cordobo is hartstikke mooi. Luxe kamers en een prachtige tuin met zwembad. De afstand naar het centrum is wel ver, in schat zo'n minuut of 7 met de auto en dus wel een half uur lopen. Voordeel is wel weer dat een taxi niet al te duur is (voor ongeveer 15 euro ben je heen en terug).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven