Adults only zon bestemming in Maart

05-02-2016 19:42 93 berichten
Man en ik willen heel erg kinderloos lekker luxe een paar dagen naar de zon.

Zit de godganse dag tussen de stinkende pubers en wil nu eens 'keihard los' (als in investeren in elkáár ipv in onze bv het gezin) met mijn man in een tropisch resort. Waar moet ik zijn?



Ik dacht zelf aan Kaapverdië, Dubai, of de Canarische eilanden.



Ik wil geen 8 uur tijdverschil want we kunnen geen weken weg ivm gezin en werk. En heb geen zin in een jetlag ( dus Amerika, en de bovenwindse eilanden en de Maladiven en Bali etc vallen af (helaas)

Dus vlieg-afstand binnen 6 uur en niet meer dan 3 uur tijdsverschil.



En als het heel even kan: geeeeen gezinnen met kleine kinderen!!!!!



WIe heeft er goede ideeen of gafe locaties. Voorkeur: warm/tropisch/luxe
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met keihard los?
.
Nou ja, geen swingers toestanden ofzo



Gewoon keihard ons onderdompelen in een tropisch oord en vooral veel niks doen ( en af en toe een beetje cultuur snuiven)

En vooral geen gezinnetjes.

Van de zomer naar een gezinscamping maar nu even lekker met z'n tweeën.



Gambia leek me ook wel wat.



Toevoeging: geen enge ziektes, geen inentingen, geen gevaar voor aanslagen of wat dan ook,
Aquamundo heijderbos..



Verder vindt je echt geen "bounty" met die eisen
Keihard los in Dubai? Hoe dan?

Ga dan naar een plat oord waar niemand raar opkijkt van twee losgaande mensen.
Oh nietsdoen, dat is niet losgaan.

Tropisch en niet lang willen vliegen. Dan blijft er niets over.
Alle reacties Link kopieren
Dubai kan ik afraden. Tenzij je tussen de rijke Russen met verwende koters wil zitten en het niet erg vindt dat die hele zandbak draaiende wordt gehouden door een systeem van moderne slavernij
Niet?



En de kaapverdische eilanden dan?
Ik moet meteen aan "Cor en Don" denken bij een vakantie zonder kinderen.
Wat een gezever weer over één zinnetje.

Ik denk dat ze gewoon bedoelt; lekker luieren, veeeel eten en drinken en af en toe een excursie.

Kaapverdië is qua weer wel lekker en qua vliegen goed te doen, maar verder volgens mij echt helemaal níks te doen.
quote:sinnombre schreef op 05 februari 2016 @ 20:02:

Oh nietsdoen, dat is niet losgaan.

Tropisch en niet lang willen vliegen. Dan blijft er niets over.



Eens...

Ik zou toch kijken naar iets verder. Mexico (mooooooie resorts) of iets anders.

Kaapverdië kan. Maar resorts wel iets minder luxe en er is echt helemaal niks te doen volgens mij. Misschien vind je het wel leuk om een paar excursies te doen?
quote:Miss-Pippilotta schreef op 05 februari 2016 @ 20:04:

Wat een gezever weer over één zinnetje.

Ik denk dat ze gewoon bedoelt; lekker luieren, veeeel eten en drinken en af en toe een excursie.

Kaapverdië is qua weer wel lekker en qua vliegen goed te doen, maar verder volgens mij echt helemaal níks te doen.





Jaaaaa dat bedoel ik idd, thnx



Niks doen klinkt goed, en toch ook weer niet...

Iemand tips. Of ervaringen?



Ik heb al veel gezien opzich maar dat geeft niet. Maart is wel een nieuwe periode om op vakantie te gaan. Dat wel.
Maart in Mexico is een super periode qua weer. En het ene resort is nog fantastischer dan het andere. Echt enorm goed en mega luxe.

Maar het is te ver en teveel tijdverschil.
Ja paar excursies is wel leuk idd.

Van alleen maar luieren word ik moe

En dan kan ik idd beter naar aqua mundo



Mexico...

Ik ga ff googelen.

Jeetje wat een luxe probleem.



(We kunnen trouwens niet langer dan een week weg ivm werk en kinderen)
Ik snap je bezwaar wel als je maar een week kunt gaan. Ik ben ook een keer een week naar Mexico geweest en ik zou de volgende keer (door relatief lange vliegreis en het tijdverschil) toch minimaal een dag of 11 gaan.
Dus hopelijk toch ook wat leuke ervaringen over Kaapverdië!
Hmmm....

Ja Maart is gewoon te koud voor veel bestemmingen. Ik vond ibiza of de Azoren heel mooi maar echt te koud.



De Maladiven lokken enorm, maar jeuzus wat duur (4000 pp voor een week ) en veel te ver weg voor die par dagen.



Moelijk moeilijk.



Canarische eilanden (lanzarote, fuertventura en la gomera) zijn ook opties, want altijd goed weer. En ook vliegbaar (maar wel al een aantal x geweest)



Het wordt echt een 'romantsche' adult only vakantie. Dus het moet vooral heel erg ansichtkaart-achtig zijn (en warm).

Ik ben geen avonturier.
Je hebt gelijk Pippilotta.
Kaapverdie staat wel bovenaan.



Ik zet de kust van Marokko er ook even bij ( agadir). Ik ben er alleen eerder geweest. Maar maakt niet perse uit.
4000 euro p.p.

Tjee....
Ja echt he!!



Gaan we niet doen
quote:Yggdrasil- schreef op 05 februari 2016 @ 20:30:

Ja echt he!!



Gaan we niet doen Nee.. Wat een geld zeg...
Jamaica! Wij zijn naar Couples geweest. Exclusief resort zónder kinderen! En geen swingersdigen, gewoon veel stellen (veel Amerikanen) die in de zon willen luieren en cocktails drinken.

Er zaten geloof ik wel meer resorts daar alleen voor volwassen.

Wel te ver weg denk ik...
Zanzibar? Is wel ver vliegen, maar nauwelijks tijdsverschil dus geen jetlag.
Alle reacties Link kopieren
Tropisch en zonder jetlag en kort vliegen wordt moeilijk.



Ik ben zelf voor 1 week naar Dominicaanse Republiek geweest, was eigenlijk perfect. Rechtstreekse vlucht, en hotel dat 20minuten van de luchthaven af lag. Dan genieten van 30graden en cocktails!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven