ArkeFly

17-11-2011 11:52 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vliegt dat? Lees veel zeikverhalen, is het echt zo slecht?
Ik was er juist heel tevreden over! Geen vertraging gehad, wij hadden tegen een kleine bijbetaling comfort class gekozen en hadden daardoor heel veel beenruimte.
Alle reacties Link kopieren
Door de lucht vliegt het... net zoals elk ander vliegtuig.
Alle reacties Link kopieren
Joh!



Momo, wij hebben ook comfort gekozen, dat is die extra euro's dus wel waard?
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt er aan hoelang je vliegt toch....
Alle reacties Link kopieren
Horror op een lange vlucht, horror. Nooit meer. Ik betaal liever wat extra voor een fatsoenlijke maatschappij.

Binnen Europa zou ik het niet erg vinden, maar verder, neen dank u, nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden ook extra ruimte gevraagd (lees: betaald) die heb je ook wel nodig! Op de terugweg waren er problemen waardoor we met een andere maatschappij vlogen en hadden we geen extra ruimte. Extra betaald dus mochten de tickets inleveren bij thuiskomst en het werd vergoed (hebben we uiteindelijk nooit gedaan). Overall is Arke echt prima!
Common sense is not so common.
Voltaire
Alle reacties Link kopieren
Ik ben meerdere keren met ArkeFly op vakantie geweest en ben er hartstikke tevreden over. Maar dat waren wel Europese vluchten, dus met langere vluchten geen ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Prima maatschappij. Je hoeft geen vorstelijk ontvangst te verwachten, maar daar betaal je ook niet voor.
Alle reacties Link kopieren
Och, 't is meestal wel met een overstap, en die overstap wisselt nogal eens zo vlak van te voren. Verder niet bepaald slecht hoor. Ook niet super prettig, maar ook de duurdere maatschappijen vallen soms flink tegen. 't Is ook een beetje geluk hebben. En verstand op nul totdat je bent gearriveerd
Alle reacties Link kopieren
Erg tevreden over Arke! Maar dan wel de premium comfort class, absoluut de moeite waard en niet eens zo heel veel duurder. Ideaal.
Listen very carefully, I shall say this only once.
Alle reacties Link kopieren
Wij wilden ook de premium comfort class boeken maar moesten voor onze baby ook nog eens 150 euro betalen... Terwijl hij nog gratis vliegt... Maarja, dat hebben we dus niet gedaan dus dan maar de middelmaat. We gaan naar Brazilie en idd zag ik later dat er een tussenlanding kan zijn...
Alle reacties Link kopieren
Maar hele wisselende meningen dus...
Heb met verre vluchten alleen maar ervaring met ArkeFly, en dat ging prima beide vakanties. We zijn wel lang en hebben tot ons geluk steeds plaatsen bij de nooduitgang gekregen (kleinere mensen die voor ons in de rij stonden kregen te horen dat ze daar niet konden zitten )



Heb wel tussenlandingen meegemaakt, maar geen overstap. Een tussenlanding van een half uur vind ik niet zo'n probleem (duurde op Jamaica wel iets langer dan gepland wat het ging Jamaican Style dus een tikje trager maar vooruit).
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop idd niet op een overstap... tussenlanding vind ik ook niet zo'n probleem. Dat ene uurtje... Krijg net mn reisbescheiden en zie dat je op hahahaha... vliegmetdesmile.nl 21 dagen vantevoren je stoel al kan reserveren (tegen betaling uiteraard). Handig hoor!
Ja, dat is waar ook, wij hebben net weer geboekt voor een vakantie met een ArkeFlyvlucht en hoorden ook dat je tegenwoordig vantevoren je stoel kunt reserveren.
Alle reacties Link kopieren
Tja, 't is wel goedkoop.. maar ik doe het never nooit meer!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vaker met Arke gevlogen op lange vluchten over het algemeen redelijk prijs/kwaliteit maar ik ben ook wel eens on te vrede geweest met een man langer dan 2 meter comfort class boeken en niet krijgen ivm dubbele boekingen en dan is het geen pretje.
Alle reacties Link kopieren
Ja, das idd heel erg ruk! Hebben wij bij KLM ook weleens gehad, alleen konden we toen helemaal niet meer mee...
Zo veel goedkoper dan andere aanbieders vind ik Arkefly niet hoor. En ja, Ugglover, ik vond het het geld meeeeeeer dan waard! Mijn man is lang en ik ben breed en dan is het lekker om extra beenruimte te hebben. Wij hadden trouwens op de heenweg ook premium comfort class, en dat was echt helemaal relaxed! Extra grote stoelen, zoveel ruimte dat ik mijn benen helemaal recht voor me uit kon steken en een flesje champagne bij binnenkomst. En ik vind het ook prettig dat je vooraf je plek al kunt reserveren.
Als je trouwens je baby bij je hebt, kan je die misschien zelfs wel op de grond te slapen leggen, op een boxkleed of deken ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:momo1980 schreef op 17 november 2011 @ 15:57:

Als je trouwens je baby bij je hebt, kan je die misschien zelfs wel op de grond te slapen leggen, op een boxkleed of deken ofzo.



En als hij bij turbulentie tegen het plafond knalt, dan maak je gewoon een nieuwe?



Slecht plan, dit.

Heb het zien gebeuren. Dat liep goed af, maar sindsdien doe ik ook braaf mijn riem vast als het moet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook met Arke fly gevlogen met tussenstop in Curacao. Wij hadden echt een crisis toestel. Dat we daarmee de oceaan overgevlogen hebben, is me nog een wonder. Ik denk dat het ermee te maken heeft, dat we via Curacao gingen. Iedereen uit het toestel werd preventief gefouilleerd en ondervraagd ivm drugssmokkel.
Alle reacties Link kopieren
Naar brazilie heb je dit seizoen een tussenlanding op Sal (kaapverdische eilanden) en op sommige dagen op Fortaleza of Natal (ligt er natuurlijk aan naar welke van deze twee bestemmingen je gaat).
Alle reacties Link kopieren
Nike, waar ging je heen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven