Barcelona....HELP!

10-05-2007 14:32 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Wij gaan binnenkort lekker naar Barcelona voor een citytrip. Wij zijn nu alleen nog op zoek naar een hotel, echter zijn deze via het internet echt heel moeilijk te vinden. En als wij wat vinden, dan liggen de prijzen zo ontzettend hoog (ik heb mij hier echt over verbaasd).



Hebben jullie misschien tips voor mij om toch aan een hotel te komen? Is het te doen om straks bij aankomst in Barcelona op zoek te gaan naar een hotel, of zit het risico er dan in dat wij niets kunnen vinden? Ik heb wel iets gevonden wat er redelijk goed uitziet, maar dit is net buiten barcelona (mollins de rei). Ik hoor van velen dat het toch wel leuker is een hotel midden in het centrum te boeken.



Ik weet het even niet meer, iemand tips....? Ik hoor graag van jullie!



Alvast dank,

Meike
Alle reacties Link kopieren
Haaai,Ik ben geen expert, maar ben er zelf vorig jaar geweest! Ik zat toen in een hostel, die prijzen vallen erg mee! En is echt niet zo raar, ik weet niet met wie je gaat? Maar was bij ons prima te doen, vlak bij de ramblas en naast de metro! Echt geweldig dus want zo kwamen we overal! We zaten echt in de binnenstad zeg maar. Dat is denk ik toch wel t leukste in een stad als Barcalona. Maar zoals ik al zei, ik ben geen expert ;)Succes ermee! Groetjes!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven