Buggy in Venetie

14-05-2007 20:19 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, wij gaan van de zomer naar Italie op vakantie en willen dan ook graag een dagje naar Venetie. Onze zoon is bijna 4 en zit nooit meer in de buggy, nou willen wij de buggy toch meenemen zodat wij bv in Venetie ongestoord (dwz niet constant opletten waar hij is en geen gezeur over moeie benen en ik wil op je nek) kunnen rondkijken. Nou vraag ik mij alleen af of je daar wel fatsoenlijk met de buggy kan rijden, is het niet te druk of liggen er overal keitjes. Heeft iemand hier ervaring mee?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
De drukte zal, denk ik, niet echt een probleem zijn voor een buggy. In de zomer is het wel druk in Veneti]e, maar je kunt er wel gewoon rondlopen. De bestrating is niet overal even gladjes, het is immers een oude, historische stad, maar ook dat zou ik niet te veel als drempel zien. Hou er wel rekening mee dat Venetië barst van de bruggen en bruggetjes, ook met treden, dus dat zou ik zelf eerder als (letterlijke) hobbel ervaren :). Maar ja, ik ben nooit met kind(eren) daar geweest.
Alle reacties Link kopieren
hoi,



twee jaar geleden in Venetie geweest, onze kinderen waren alleen toen al ouder dus ik moest even goed nadenken over je vraag.

Maar het is inderdaad zo dat er vrij vaak trapjes zijn en dan is het juist des te vermoeiender om je kind in en uit die buggy te halen...plus..inderdaad vrij veel keitjes..en soms smalle en daardoor drukke straatjes.

Wat ik wel als tip wil meegeven...(omdat je misschien wat vaker stopt met een kleine)..ga altijd binnen wat drinken, scheeltmeestal de helft..of koop iets in een supermarktje (zitten daar ook gewoon, van die soort kleine buurtsupertjes) in de straatjes..en ga gewoon op een stenen bankje even uitrusten...het is nl wel een vreselijk dure stad wat dat betreft.



veel plezier..het is nl ook een waanzinnig mooie en gezellige stad!!!



Petra
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn 3 jaar geleden in Venetie geweest met een 1 jarige in de easy walker.

Die kunnen aardig wat hebben van keitjes en stoepranden, maar er zijn zoveel trappetjes dan moet je elke keer tillen.

Als het even kan gewoon met de benenwagen. Mijn jongste is ook 4 nu en die loopt gewoon mee de hele dag, daar is hij nu groot genoeg voor, buggy ligt wel in de auto, maar eigenlijk wordt hij niet meer gebruikt.

Ook omdat de middelste er dan in wil en die is 5 1/2 dus eigenlijk te groot.

Veel plezier in Italië

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven