EasyJet handbagage

06-10-2015 17:38 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort naar Parijs vliegen met Transavia, maar ben gewend dat je bij Ryanair 1 trolly én 1 klein tasje mee mag nemen. Alleen staat er dat je maar 1 stuk handbagage mag meenemen en dus niet dat extra tasje. Zou je dat wel in je trolly kunnen stoppen en dat er na de douane gewoon uit kunnen halen, of wordt daar bij de douane in Parijs op gecontroleerd?
Alle reacties Link kopieren
Dat is alleen in het vliegtuig zelf dus als je gaat boarden vragen ze je dat in je grotere tas te doen
Alle reacties Link kopieren
Ze checken bij de gate of je maar 1 stuks handbagage hebt, in het vliegtuig zou je die er dus uit kunnen halen. Bij aankomst wordt dat niet nog een keer gecheckt. De douane heeft hier niks mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het er al weer uithalen nadat je ingecheckt bent en door de beveiliging (of hoe heet dat?) geweest bent. Je hoeft dus niet te wachten tot je in het vliegtuig zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben juist van Ryanair gewend dat ze hysterisch streng zijn op formaat, gewicht en aantal stukken handbagage. Zolang je bij boarden maar slechts 1 ding hebt dat aan de voorwaarden voldoet, zit je goed. Al zou je in het vliegtuig er drie opblaaskrokodillen uithalen en die opblazen.......
Alle reacties Link kopieren
heb ook de ervaring dat Ryanair strenger is. Van de ca. 20keer dat ik met easyjet heb gevlogen is slechts 1x mijn handbagage gewogen en opgemeten.....Bij Ryanair mocht mij extra tasje (was net groot genoeg om mijn paspoort in te doen) absoluut niet los meegenomen worden. Dit moest ik echt in mijn trolley stoppen....
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen tijd heb ik een paar keer met Easyjet gevlogen en telkens stonden ze erop dat ik mijn kleine handtasje voor hun ogen in mijn trolley deed. Eenmaal in het vliegtuig haal ik het er dan weer uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven