Een zeer vreemd gebouw in Polen...

02-11-2014 13:33 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag een foto van een hotel waarvan ik eerst zou denken dat het een Photoshop-grapje is:







Maar het blijkt toch echt deze vorm te hebben. Het is een hotel met de naam Krzywy Domek. Het is in Sopot, in de buurt van Gdańsk. Zouden jullie in zo'n hotel willen overnachten?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Ja, leuk toch. Ziet er bijzonder uit.
Alle reacties Link kopieren
Beetje Gaudi-achtig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ja lijkt me leuk

ik hou wel van bijzondere gebouwen
Alle reacties Link kopieren
Mooi! Wat Nouschi zegt: Gaudi-achtig.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Jaha, cool!

Alleen is de kans dat ik naar Polen zal gaan niet zo heel groot
Tof juist!
zou dat middelste er trouwens later tussen zijn gezet, vraag ik me dan weer af?
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het binnen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Mooi, zag ik! Gewoon, als een keurig verzorgd design-hotel.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Het is onderdeel van een winkelcentrum dus je kunt er ook gaan winkelen. Het ligt aan de Oostzee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Harry Potter zou er kunnen wonen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
kan niet quoten? Maar ja, geinig. Als ik uberhaubt naar Polen zou gaan, die kans is niet zo groot... idd beetje Gaudi-achtig
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Beter dan deze



Alle reacties Link kopieren
Wat leuk!
Grappig! Slaap je toch in iets unieks! Alleen trekt polen me niet echt!
Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Erg leuk! Jammer dat het helemaal in Polen staat.
I've got nothing to do today but smile.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer dat niemand naar Polen wil, terwijl je juist de laatste tijd in het nieuws veel positieve berichten hoort :(. Gdańsk staat zeker wel op mijn lijstje om ooit te bezoeken, naast Warszawa (en de rest van het land waar ik nog niet geweest ben) en ik zou zeker nog wel 200x naar Kraków willen, vond dat echt een geweldige stad. Je hebt echt prachtige natuur in Polen (in het oosten zelfs Europa's laatste echte oerbos, verder hoge bergen in het zuiden en prachtige meren in het noord-oosten) en ook leuke steden.
Lijkt me geniaal! Zou ook best een keer naar Polen willen, dus wie weet.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi: "Beetje Gaudi-achtig."



Hm... misschien is het van Gaudí, maar het is feitelijk gebaseerd op gebouwen in sprookjes van Szancer en Dahlberg.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Leuk!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me toch afvragen of het bed dan ook scheef staat



Zou er zeker een nachtje proberen als ik de kans had.
Alle reacties Link kopieren
Te gek! Ik dacht ook altijd dat Polen wel een van mijn laatste reisbestemmingen zou zijn, maar het is er leuk! Ik zou er graag nog een keer heen willen, naar Krakau of Gdansk. En ik zou dit huis ook zeker bezoeken. Het lijkt alleen niet echt een hotel te zijn, jammer! http://krzywydomek.info/individual-customers.html
+

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven