Ervaring Onur Air?
vrijdag 13 februari 2015 om 20:00
Ik heb een paar jaar geleden met Corendon gevlogen, daar hoor je ook wel eens slechte verhalen over. Ik was juist best tevreden. Het personeel was aardig en behulpzaam, de maaltijd was best lekker, en ik zat prima. Het was niet heel ruim, maar omdat ik niet zo lang ben had ik zelfs nog 3 cm beenruimte over.
vrijdag 13 februari 2015 om 20:02
Voor mij nooit geen onur air meer. Bij het inchecken nog aan gegeven dat we bij elkaar willen zitten. Heeft ze ons allemaal verspreid in het vliegtuig ingedeeld. Mijn zoontje van toen 3 jaar alleen in een rij mijn moeder aan de andere kant van het gangpad. Stewardess sprak geen Engels en haalde alleen maar haar schouders op. Verder een niet vooraf aangegeven tussenlanding waardoor de 3 uur durende vlucht 6 uur duurde. Pas na 2 uur kwam het karretje met eten en drinken. Ik was blij dat ik de kleinste nog borstvoeding gaf..... Waardeloos dus, helemaal met 2 kleintjes. Oja en mijn buggy was kapot bij aankomst in Amsterdam. Er was geen enkel telefoonnummer of email adres waar gereageerd werd op mijn schademeldingen.
vrijdag 13 februari 2015 om 20:12
Tsja, ik heb bij KLM gewerkt dus ik ben waarschijnlijk erg bevooroordeeld..... Laat ik het er bij houden dat de beenruimte erg krap is. Werknemers uit mijn voormalige branche ga ik niet beoordelen.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
zaterdag 14 februari 2015 om 22:41
Als ik kan kiezen voor een andere maatschappij ga ik daar zeker mee ipv Onur. Keer met Onur gevlogen en toen we gingen dalen waren we ook binnen 10 minuten beneden. Ging met een noodgang naar beneden dat de mensen gingen gillen enzo. Mijn reactie van toen was (die ik nooit meer vergeet).....ohhh, daar gaan we ! Maar goed we hebben het overleefd haha. Wel 3 dagen verschrikkelijke hoofdpijn gehad van de snelle daling !
zondag 15 februari 2015 om 07:44
Ik had bij het inchecken gevraagd om een stoel zoveel mogelijk achterin het vliegtuig. Dus kreeg ik een plekje op de achterste rij, 42A. Kom ik in het vliegtuig, gingen de rijen maar tot 41. Na een hoop gedonder en verbazing bij de stuwardessen uiteindelijk een plekje in de 'eerste klas' gekregen.
Verder was het een prima vlucht, zonder maaltijd of drinken. Het laatste had ik zelf mee, het eerste werd me meer dan genoeg aangeboden door de mensen om me heen.
Verder was het een prima vlucht, zonder maaltijd of drinken. Het laatste had ik zelf mee, het eerste werd me meer dan genoeg aangeboden door de mensen om me heen.
maandag 16 februari 2015 om 17:54
dinsdag 17 februari 2015 om 09:43
Bedankt voor jullie reacties.
Ik had deze vlucht geboekt omdat dit qua vliegtijden het beste uit kwam en het scheelde veel geld.
De heenweg was best prima, ik heb zelf online ingecheckt dus kon zelf een stoel kiezen. Beenruimte was voor mij genoeg. Enige was dat de landing enorm lang duurde, dus tijdje zonder licht gevolgen en steeds van die zakkingen..
Ik had deze vlucht geboekt omdat dit qua vliegtijden het beste uit kwam en het scheelde veel geld.
De heenweg was best prima, ik heb zelf online ingecheckt dus kon zelf een stoel kiezen. Beenruimte was voor mij genoeg. Enige was dat de landing enorm lang duurde, dus tijdje zonder licht gevolgen en steeds van die zakkingen..