Ervaringen gevraagd met Expedia.

02-06-2008 20:35 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik denk er over om mijn vakantie (naar New York) te boeken bij Expedia.



Wie heeft er al eens geboekt (vlucht én hotel) bij Expedia en hoe is dat bevallen?
Alle reacties Link kopieren
Expedia is in Amerika de grootste reisorganisatie (vergelijkbaar met TUI bij ons) en ze proberen nu ook in Europa door te breken. Tot nu schijnt ze dat goed te lukken. Ik werk zelf voor de concurrent en heb nog nooit met Expedia gereisd, maar de vrienden van me die dat wel gedaan hebben zijn allemaal erg tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding :) Het is een professionele organisatie en ik als je een leuke reis bij ze gezien hebt, zou ik het er zeker niet om laten :)
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor je reactie, Vogue!



Ze hebben inderdaad leuke pakketten, maar het enige dat ons zo tegenstaat is het overstappen in Parijs en Londen.

(Er zijn natuurlijk ook non-stop vluchten, maar niet op de dagen waarop wij willen vertrekken).
Alle reacties Link kopieren
Heb alleen ervaring met het los boeken van een hotel via expedia en dat is goed bevallen in Italie. Goede omschrijvingen en in elk budget klasse wel iets te vinden.



Hoop voor je dat er nog wat ervaringsdeskundigen op het forum posten



Fijne vakantie alvast!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar keer met deze reisorganisatie gereist. Dit is altijd prima bevallen. Goede prijs - kwaliteitsverhouding.
Alle reacties Link kopieren
Heb zelf geen goede ervaringen. Ik denk dat je wel goed een reis kan boeken, en dat je goede hotels voor weinig geld kan krijgen, maar bij mij was er iets misgegaan en ik ben schandalig te woord gestaan en heb 2 maanden gemaild om geld terug te kunnen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Heb alleen eens gekeken naar een hotel maar die waren bij hen duurder dan bij booking.com ( terwijl ze zeggen dat zij goedkoper zijn)
Alle reacties Link kopieren
lindy80 schreef op 02 juni 2008 @ 23:03:

Heb zelf geen goede ervaringen. Ik denk dat je wel goed een reis kan boeken, en dat je goede hotels voor weinig geld kan krijgen, maar bij mij was er iets misgegaan en ik ben schandalig te woord gestaan en heb 2 maanden gemaild om geld terug te kunnen krijgen.




Jeetje Lindy, wat vervelend!

En zo zie je maar weer dat iedereen andere ervaringen heeft. Ik had via Expedia een reis naar Rome geboekt (en het hotel). Het vliegtuig vertrok niet, en aangezien we maar een paar dagen zouden gaan, hebben we alles geannuleerd. Expedia gebeld, en toen ik thuiskwam had ik al een mailtje dat het hotel kosteloos was geannuleerd, en dat ik binnen 5 werkdagen mijn geld terugkreeg. Wat nog gebeurde ook!

Waar je ook boekt, lees altijd de voorwaarden. En veel plezier in New York!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor alle reacties!



Lindy80, dat is inderdaad niet erg netjes van ze.



Zorba, in jouw geval hebben ze het dus netter opgelost dan bij Lindy.

En de voorwaarden ga ik zeker even doornemen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven