Ervaringen sprsme solo together?

28-04-2017 17:57 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met sprsme en dan solo together reisjes?

En hoe zijn jullie ervaringen?
Geen ervaring mee, maar ziet er wel leuk uit! Enige risico is denk ik dat er mensen tussen kunnen zitten die je misschien minder leuk vind.

Heb je weleens alleen gereisd?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb vaker alleen gereisd, ben alleen helemaal niet bekend met hostels etc.

En wat je zegt het risico van minder leuke mensen, al zijn het maar 4 of 6 dagen dus dat is in principe te overzien.
Ik reis regelmatig alleen en verblijf altijd in hostels. Hier ontmoet je heel snel mensen.

Via Sprsme gaan is wel wat duurder, maar wellicht leuk om te proberen!
Alle reacties Link kopieren
ja het is idd wat prijziger maar het idee alleen maar toch samen vind ik leuk, plus dat het een verrassing is waar je heen gaat.

Het idee van een hostel moet ik nog even aan wennen, ik ben op dat vlak dan misschien wat verwend ;) dat word nog ff een dingetje
Ik hou wel van wat luxe, ook in een hostel. Ben qua hostels uitzoeken dus wel erg picky . Ik ga over een aantal maanden richting Azië dus dat wordt dan helemaal spannend.

Maar als ik jou was zou het doen, niets te verliezen! En laat dan even weten hoe het was, heb zelf nog een sprsme bon liggen .
Alle reacties Link kopieren
Haha oke, volgens sprsme zijn de hostels altijd met een 8 of hoger beoordeeld en veilig dus daar moet ik dan maar gewoon op vertrouwen.

Gaaf dat je richting Azie gaat! Alvast een hele mooie reis gewenst! Maar dat zal wel goed komen

Ik denk ook wel dat ik het ga doen, wat je ook zegt er valt niets te verliezen!
Alle reacties Link kopieren
Een hostel is echt niet mijn ding.voor mij een reden om niet mee te gaan.je kunt het altijd proberen toch,een korte vakantie?
Alle reacties Link kopieren
Ja het zijn maar 4 dagen, maar ik zal me wel over dat hostel heen moeten zetten ;)

Dat word nog wel een dingetje, hoe leuk het me ook lijkt, slapen met vreemden op n kamer is voor mij nog al wat
Alle reacties Link kopieren
Heb ik met nieuwjaar gedaan. Ik vond het leuk. Gezellig hostel (we sliepen alleen met elkaar op een kamer, geen onbekenden daarbij), leuke stad en in de groep waarmee ik was, waren er niet zulke grote verschillen in wat iedereen wilde doen. Dat konden we makkelijk eens worden.

Zou het best nog eens willen doen.
Alle reacties Link kopieren
Kijk dat scheelt al voor mij dat je op de kamer slaapt met de groep waarmee je reist.

Leuk te horen dat je een goede ervaring ermee hebt en dat je het nog wel eens zou willen doen. Positief dus
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het 2 keer gedaan, is super goed bevallen! Je slaapt inderdaad met z'n allen in een hostelkamer zonder onbekenden erbij dus dat is wel gezellig. Mocht je dat echt niet willen, kan je altijd een privekamer aanvragen (wel met extra kosten). De groep bij mij was beide keren ontzettend leuk en we wilden vaak dezelfde soort dingen doen. Op sommige momenten gingen we splitsen maar sowieso samen dineren en ontbijten. Als dit je eerste srprsme reisje is heb ik nog 20 euro korting voor je als je daar belang bij hebt.

Heb je meer vragen, mag je ze ook altijd stellen
Alle reacties Link kopieren
quote:Mmm889 schreef op 30 april 2017 @ 00:40:

Kijk dat scheelt al voor mij dat je op de kamer slaapt met de groep waarmee je reist.

Leuk te horen dat je een goede ervaring ermee hebt en dat je het nog wel eens zou willen doen. Positief dus Ja, zeker positief. Ik zou het wel aanraden!
Alle reacties Link kopieren
Ik zat er vanmiddag ook naar te kijken! Denk dat ik het ook een lang weekend ga proberen, mochten het echt geen leuke mensen zijn kun je tenminste snel weer naar huis!



Wat was de gemiddelde leeftijd in jullie groepen?
In hostels heb je ook privé kamers voor bijvoorbeeld 1,2,4,8 personen. Zullen ze vast bij sprs me zo doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Whadiepooh schreef op 30 april 2017 @ 23:26:

Ik zat er vanmiddag ook naar te kijken! Denk dat ik het ook een lang weekend ga proberen, mochten het echt geen leuke mensen zijn kun je tenminste snel weer naar huis!



Wat was de gemiddelde leeftijd in jullie groepen?21 en 20.
Alle reacties Link kopieren
quote:Foodisgood schreef op 30 april 2017 @ 10:59:

Ik heb het 2 keer gedaan, is super goed bevallen! Je slaapt inderdaad met z'n allen in een hostelkamer zonder onbekenden erbij dus dat is wel gezellig. Mocht je dat echt niet willen, kan je altijd een privekamer aanvragen (wel met extra kosten). De groep bij mij was beide keren ontzettend leuk en we wilden vaak dezelfde soort dingen doen. Op sommige momenten gingen we splitsen maar sowieso samen dineren en ontbijten. Als dit je eerste srprsme reisje is heb ik nog 20 euro korting voor je als je daar belang bij hebt.

Heb je meer vragen, mag je ze ook altijd stellen



Ik vind het al fijn te lezen dat je alleen met de groep op n kamer ligt.

Wel ben ik wat ouder dan de leeftijd die je later noemt. Daar heb ik sprsme even een email over gestuurd.

Maar wel super te horen dat je het twee keer heel leuk heb gehad ik krijg er stiekem steeds meer zin in!
Alle reacties Link kopieren
^Er zijn ook wel eens oudere groepen heb ik meegekregen! Meestal is het gewoon wie boekt die gaat mee.

Ik weet dat er tijdens een van mijn solo togethers ook een andere groep ging met allemaal wat oudere mensen. Als je gaat, veel plezier alvast!
Alle reacties Link kopieren
Neem in ieder geval oordoppen mee voor als iemand snurkt of heel zwaar ademt. En een pyjama waarmee je je durft te vertonen op de gang richting toilet / douches. Slippers zijn ook wel handig voor als de douchevloer vies is. En een toilettas die je kunt ophangen. Ik doe meestal na het douchen weer snel even mijn pyjama aan en dan kleed ik me in de kamer aan. Niet boven zo'n natte vloer en met een rij wachtende mensen.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog een leuke kortingsbon/code liggen, die ik mag gebruiken?

Ik wil ook gaan boeken! Lijkt me tof!
Alle reacties Link kopieren
quote:Foodisgood schreef op 01 mei 2017 @ 16:02:

[...]





21 en 20.Het lijkt mij ook leuk om een keer te doen, maar dit is wel iets dat me tegenhoud. Ben niet oud maar ook zeker geen 20 meer...
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:KitKeller schreef op 02 mei 2017 @ 23:14:

[...]





Het lijkt mij ook leuk om een keer te doen, maar dit is wel iets dat me tegenhoud. Ben niet oud maar ook zeker geen 20 meer...Ik heb antwoord gekregen van sprsme en ze zeggen dat de leeftijd tussen de 18 en 35 ligt
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy--stone schreef op 02 mei 2017 @ 12:54:

Neem in ieder geval oordoppen mee voor als iemand snurkt of heel zwaar ademt. En een pyjama waarmee je je durft te vertonen op de gang richting toilet / douches. Slippers zijn ook wel handig voor als de douchevloer vies is. En een toilettas die je kunt ophangen. Ik doe meestal na het douchen weer snel even mijn pyjama aan en dan kleed ik me in de kamer aan. Niet boven zo'n natte vloer en met een rij wachtende mensen.Dank voor de tips, ik ben een groentje op hostel gebied.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bouktim schreef op 02 mei 2017 @ 21:12:

Iemand nog een leuke kortingsbon/code liggen, die ik mag gebruiken?

Ik wil ook gaan boeken! Lijkt me tof!Ik wel! Kan je alleen geen bericht sturen. Als je mij je mailadres stuurt kan ik hem je opsturen.
Alle reacties Link kopieren
Er is ook een facebook pagina van srprs.me met allemaal reizigers die een trip via srprs.me hebben gemaakt!

De groep heet: srprs.me travellers



En mocht er iemand nog een kortingscode nodig hebben, stuur me gerust een bericht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven