Ervaringen vakantie Benidorm

26-07-2016 16:27 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een bekende van mijn vriend gaat over twee weken voor tien dagen naar een afgelegen gebied buiten Europa voor werk, waar hij een ontwikkelingsplan op zal zetten. Aangezien hij hier redelijk afgesloten van de buitenwereld zal zijn, heeft hij ons gevraagd of het ons wat leek om in die tijd op zijn huis "te passen", omdat hij wilde dat het huis bewoond bleef.



Wij gaan zelf later nog op vakantie en in eerste instantie hebben we, in verband met kosten en regelen, het aanbod dan ook vriendelijk afgeslagen. Ook was het geen locatie die wij zelf snel zouden bezoeken.



Nu heeft mijn vriend echter onverwachts een paar dagen extra vrij gekregen en zitten we er toch over na te denken te gaan. Het aanbod staat nog en we zouden dan voor het eerst met de auto gaan.



Sinds wij zelf nog nooit in Benidorm zijn geweest, vroeg ik mij af of er mensen zijn met ideeën over wat er te doen is in de buurt, hoe de mensen er zijn etc. Aangezien wij met de auto zijn, vinden wij het niet erg af en toe maximaal een uurtje ergens naartoe te rijden. Wij houden van het strand, lekker eten en actieve tripjes. Mijn schoonzusjes van 15 en 17 gaan ook mee.
Alle reacties Link kopieren
Genoeg te doen in de omgeving! Ik zeg doen :-)
Alle reacties Link kopieren
Het is een soort van Bijlmer aan het strand.
Alle reacties Link kopieren
Benidorm zelf vond ik niks, zijn er geweest toen we in de buurt op vakantie waren. Erg toeristisch en druk. De omgeving vond ik wel super, dus zou zeker gaan. Wij hebben veel mooie dorpjes/ stadjes bezocht.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon gaan inderdaad, ik ben in vergelijkbare oorden geweest (Fuengirola en Torremolinos) en inderdaad de kustlijn met mijn hoogbouw is spuuglelijk maar het achterland heel mooi. En het voordeel van heel toeristisch zitten is dat je keus genoeg hebt aan vertier en eten en drinken.



Alleen rij je voor een paar dagen vanuit Nederland naar Benidorm of zit je dichterbij?
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 26 juli 2016 @ 19:04:

Gewoon gaan inderdaad, ik ben in vergelijkbare oorden geweest (Fuengirola en Torremolinos) en inderdaad de kustlijn met mijn hoogbouw is spuuglelijk maar het achterland heel mooi. En het voordeel van heel toeristisch zitten is dat je keus genoeg hebt aan vertier en eten en drinken.



Alleen rij je voor een paar dagen vanuit Nederland naar Benidorm of zit je dichterbij?We rijden inderdaad voor tien dagen er naartoe. Om en om achter het stuur.
Alle reacties Link kopieren
Benidorm zelf vind ik vreselijk maar er is wel een heel mooie dierentuin.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:AMELIE1988 schreef op 26 juli 2016 @ 19:50:

[...]





We rijden inderdaad voor tien dagen er naartoe. Om en om achter het stuur. Dat gaat dan nog wel. Voor een week is het wat ver denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Er is veel te doen in omgeving. Stel

Je wat Benidorm betreft in op friet van piet en veel sjonnies en Anita's. Dat valt het wel mee



Strand is daar overigens erg prettig en ik vond de boulevard ook gezellig. Ik ben er lang geleden geweest met mijn ouders (was toen 21) en heb me best vermaakt
Alle reacties Link kopieren
Klinkt inderdaad precies als Torremolinos. Maar ook ik heb me daar echt prima vermaakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me zeer vermaakt in Benidorm!
Alle reacties Link kopieren
Tokkie hotspot.
Benidorm is werkelijk vergane glorie, persoonlijk vind ik het er vreselijk. Maar er zijn in de buurt heel veel leuke plaatsen die echt de moeite waard zijn om te bezoeken. Bijvoorbeeld altea, Moraira, Javea, en het is ook erg leuk om naar de natuurlijke watervallen te gaan. Fonts de algar. Dat is ongeveer een half uurtje rijden vanaf Benidorm. Ook de stad alicante is erg leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven