Georganiseerde groepsreis IJsland?

25-07-2016 23:09 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er aan te denken om komende winter een georganiseerde groepsreis naar IJsland te doen. Dit omdat ik alleen wil gaan, dit jaar nog niet op vakantie ben geweest maar er wel even tussenuit wil gaan. Volgend jaar staat een langere reis gepland, maar ik wil er dit jaar ook nog graag tussenuit.

Wie heeft ervaring met (georganiseerde) reizen naar IJsland?
Jappeta jappeta jippie ja jee, joepeti joepeti jep jep jahoe
Doen! IJsland is een super mooi land. Ik heb geen ervaringen met georganiseerde reizen, maar IJsland is zeker de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij net andersom. wel ervaring met groepsreis, niet met ijsland
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ijsland is gaaf!



Wel koud, mn in de winter (ik vond het in augustus al koud).



Maar wat is je vraag? Of je wel of niet naar ijsland moet of de groepsreis?
Alle reacties Link kopieren
Erg mooi daar, vooral als je zelf rond gaat reizen. Dan kun je veel meer zien. Dat raad ik je eerder aan dan een groepsreis.
Alle reacties Link kopieren
quote:zecora schreef op 25 juli 2016 @ 23:21:

Ijsland is gaaf!



Wel koud, mn in de winter (ik vond het in augustus al koud).



Maar wat is je vraag? Of je wel of niet naar ijsland moet of de groepsreis?Of het inderdaad de moeite waard is, en of hoe het reizen in een groepsreis is. IJsland zou niet mijn eerste keuze zijn, maar ik wil er graag nog een weekje uit (kan dit jaar niet langer ivm mijn werk). Ijsland lijkt me wel heel mooi, ondanks dat het niet bovenaan mijn lijstje staat (nooit bij nagedacht om daar heen te gaan eigenlijk) Ik wil niet al te veel zelf regelen (en nadenken ), houd niet van zonvakanties en vind het leuk om andere mensen te ontmoeten. Win-win-win dacht ik zo. Maar het is een hoop geld voor een relatief korte periode (8dagen) en ik heb geen ervaring met groepsreizen. Dus alle input is welkom