H4 visum VS

16-01-2017 21:24 4 berichten
Zijn er Viva-forummers met een H-4 Amerika in gekomen? Hoe was je ervaring daarmee?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet in elk geval dat je mogelijkheden om zelf te werken daarmee heel klein zijn. Op dit visum zelf mag het niet (ook geen freelance werk voor bv Nederlandse opdrachtgever!). In sommige gevallen kun je sinds 2015 wel een extra werkvergunning aanvragen, maar dan moet je wel heel zeker weten dat je echtgenoot voldoet aan de juiste eisen.
Hij voldoet aan de eisen. Zodra de werkgever de procedure voor de greencard start, kan ik een werkvergunning aanvragen. Ik was meer benieuwd naar het proces. Interview ed. Op allesamerika kwam ook niet veel feedback. De meeste mensen schijnen op andere visa het land in te komen.
Ikzelf niet, wij destijds op een L1/2 visum maar een paar vrienden wel. Ervaring was ok zover ik weet, maar ze wisten dat ze op een gegeven moment de VS weer moesten verlaten. En als spouse mocht je niet werken dus voor diegenen met een carrière is dat natuurlijk behoorlijk rampzalig. Afhankelijk van paspoort zullen ze meer of minder rigoreus zijn met hun 'inquisitie', zie hieronder wat voorbeeld vragen:



https://www.path2usa.com/h4-visa-interview-questions

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven