Fijne sportlegging en bh

14-03-2024 19:58 29 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben al een tijdje op zoek naar een beetje leuke sportlegging. Wensen: niet doorschijnend, squatproof, hoge taille, leuke print. Van bv Stronger zag ik mooie, maar die zijn best aan de prijs en wil voor dat bedrag geen miskoop doen. En dan wilde ik er graag een bijpassende high impact sportbh bij. Die ik nu heb houdt de boel goed op z’n plek, maar ik ben altijd blij als ie uit kan en dan staan de striemen in mn vel. Wie weet raad?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan je zeggen dat leggings van Stronger geen miskoop zijn: ik heb er 4 en ze kleden zo mooi af! Echt de mooiste leggings die ik heb qua fit en ze zakken ook niet af. Voor mij het geld meer dan waard
Alle reacties Link kopieren Quote
vlokkenopjebrood schreef:
14-03-2024 20:10
Ik kan je zeggen dat leggings van Stronger geen miskoop zijn: ik heb er 4 en ze kleden zo mooi af! Echt de mooiste leggings die ik heb qua fit en ze zakken ook niet af. Voor mij het geld meer dan waard
Goed om te horen, dank! Weet jij of het een Europese toko is? De website vermeldt mogelijke invoerrechten en dat is een hoop gedoe, weet ik uit ervaring.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben ook heel blij met mijn sportleggings van Stronger. Ik heb er 3 en mijn dochter ook eentje. Zeker weten geen miskoop. Qua sportbh heb ik er laatst eentje gekocht van Triumph (triaction) via Zalando met een flinke korting. Ik heb nog nooit zo’n fijne sportbeha gehad. Ik weet alleen niet wat voor maat je hebt en of hij voor jou ook zo fijn is natuurlijk, maar met mijn 75B vind ik het een aanrader. Heb er meteen nog een gekocht.
Alle reacties Link kopieren Quote
oneenietweer schreef:
14-03-2024 20:25
Goed om te horen, dank! Weet jij of het een Europese toko is? De website vermeldt mogelijke invoerrechten en dat is een hoop gedoe, weet ik uit ervaring.
Volgens mij komt het uit Zweden. Ik heb in ieder geval geen invoerrechten hoeven betalen.
Alle reacties Link kopieren Quote
De sportleggings van het merk Crivit van de Lidl vind ik echt top!. Goede kwaliteit elastische stof die goed ademt, uitstekende pasvorm (ja, tot in de taille) door de specifieke snit, sluiten goed aan en zitten erg lekker. Kan je online bestellen. OJa, en ronduit goedkoop voor deze kwaliteit.
wildemimosa wijzigde dit bericht op 14-03-2024 20:30
Reden: aanvulling
3.89% gewijzigd
don't watch the movie, read the book
Alle reacties Link kopieren Quote
vlokkenopjebrood schreef:
14-03-2024 20:10
Ik kan je zeggen dat leggings van Stronger geen miskoop zijn: ik heb er 4 en ze kleden zo mooi af! Echt de mooiste leggings die ik heb qua fit en ze zakken ook niet af. Voor mij het geld meer dan waard
Eens! Hele fijne broeken, geld waard.

Over sportbh’s lees ik mee!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben ook blij met stronger.

Als je even kunt wachten, schrijf je in voor de nieuwsbrief. Er zijn wel eens goede acties. Ik heb met kerst goedkoop setjes kunnen scoren.

Ik vind alleen de sport topjes irritant met wassen want de vulling zit er meestal los in.
Ze zitten wel goed strak verder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees dat Stronger verkocht wordt in de Bijenkorf in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Dus mocht je in de buurt wonen/zijn, dan zou je ook daar kunnen kijken en passen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben erg tevreden over de leggings van ABYL, beetje hetzelfde als stronger. Leggings zitten hoog (vind ik fijn) zaken niet af en schijnen niet door.
Ik heb een hele kleine cup dus heb niet echt steun nodig in een bh, maar deze zitten ook fijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
oneenietweer schreef:
14-03-2024 20:25
Goed om te horen, dank! Weet jij of het een Europese toko is? De website vermeldt mogelijke invoerrechten en dat is een hoop gedoe, weet ik uit ervaring.

Het komt uit Zweden
althans: toen ik het 2 jaar geleden bestelde. Dus geen invoerrechten
Alle reacties Link kopieren Quote
Sportleggings vind ik te warm, maar als sportbh zweer ik bij deze https://eu.triumph.com/bh-s/sport/zond ... 0004_Black
Geen dansende borsten, gewoon stevig verpakt.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren Quote
Jullie zijn eensgezind! Heb een bestelling geplaatst :yes:
Alle reacties Link kopieren Quote
Sportbh is natuurlijk ook erg afhankelijk van je maat, ik vind deze heel fijn:
https://www.decathlon.nl/p/sportbeha-vo ... QvEALw_wcB

Blijven tot nu toe ook heel goed in de was. Heb er twee, allebei worden 1x per week gebruikt en gewassen, nu een jaar lang.

Voor leggings is het denk ik ook afhankelijk van wat je er mee gaat doen. Voor fitness heb ik bijv van gymshark die fijn zijn, maar als ik echt ga hardlopen heb ik iets nodig met touwtje anders zakt het alsnog af (als iemand daar nog een fijne van weet...)
daphne wijzigde dit bericht op 14-03-2024 21:24
Reden: Toevoeging
0.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
oneenietweer schreef:
14-03-2024 21:22
Jullie zijn eensgezind! Heb een bestelling geplaatst :yes:
Lekker!
Ik zit ook ineens weer op hun website 😇 (kan nooit genoeg hebben 😁).
Alle reacties Link kopieren Quote
Blackstar schreef:
14-03-2024 20:25
Ik ben ook heel blij met mijn sportleggings van Stronger. Ik heb er 3 en mijn dochter ook eentje. Zeker weten geen miskoop. Qua sportbh heb ik er laatst eentje gekocht van Triumph (triaction) via Zalando met een flinke korting. Ik heb nog nooit zo’n fijne sportbeha gehad. Ik weet alleen niet wat voor maat je hebt en of hij voor jou ook zo fijn is natuurlijk, maar met mijn 75B vind ik het een aanrader. Heb er meteen nog een gekocht.
Ook met cup 80E zeer tevreden over Triumph triaction, ik heb deze in lichtgrijs:

https://eu.triumph.com/bh-s/sport/minim ... 10629.html
Alle reacties Link kopieren Quote
WildeMimosa schreef:
14-03-2024 20:29
De sportleggings van het merk Crivit van de Lidl vind ik echt top!. Goede kwaliteit elastische stof die goed ademt, uitstekende pasvorm (ja, tot in de taille) door de specifieke snit, sluiten goed aan en zitten erg lekker. Kan je online bestellen. OJa, en ronduit goedkoop voor deze kwaliteit.
Eens! Ik heb ook een sportlegging van dit merk en die zit perfect.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben erg fan van de sport bh’s van Anita. Cup G, dus ik moet stevig ingesnoerd zijn, anders vliegt de boel alle kanten op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sport bh van Under Armour is fijn!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb leggings van de h&m. Met touwtje door de band, het zijn eigenlijk hardloopleggings maar ze zijn soepel genoeg mee te yoga-en of squatten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Stronger, Aim’n, Gymshark en Lululemon zijn mijn favoriet en ik sport aardig veel cq. ik heb veel uitgeprobeerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb leggings van Gymshark en AYBL. Die laatste raad ik niet aan.
Bh/top van Stronger, die vind ik na verschillende merken geprobeerd te hebben het fijnste.

Toen ik begon met sporten had ik gewoon kleding van de Decathlon. Vond ik ook prima, was ook squatproof en deed wat het moest doen. Bij de eerste sale die ik tegenkwam van Gymshark daar legging gekocht en wat een verschil! Zit echt zoveel fijner!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gymshark is vaak afgeprijsd te krijgen via Otrium
Daphne schreef:
14-03-2024 21:23

Voor leggings is het denk ik ook afhankelijk van wat je er mee gaat doen. Voor fitness heb ik bijv van gymshark die fijn zijn, maar als ik echt ga hardlopen heb ik iets nodig met touwtje anders zakt het alsnog af (als iemand daar nog een fijne van weet...)
Ik loop hard in leggings van Hunkemöller. Hun collectie wisselt maar ze hebben regelmatig leggings met hoge taille en zakken op de bovenbenen voor sleutel/telefoon. Die zakken niet af!
Alle reacties Link kopieren Quote
Daphne schreef:
14-03-2024 21:23
Sportbh is natuurlijk ook erg afhankelijk van je maat, ik vind deze heel fijn:
https://www.decathlon.nl/p/sportbeha-vo ... QvEALw_wcB

Blijven tot nu toe ook heel goed in de was. Heb er twee, allebei worden 1x per week gebruikt en gewassen, nu een jaar lang.

Voor leggings is het denk ik ook afhankelijk van wat je er mee gaat doen. Voor fitness heb ik bijv van gymshark die fijn zijn, maar als ik echt ga hardlopen heb ik iets nodig met touwtje anders zakt het alsnog af (als iemand daar nog een fijne van weet...)
Voor hardlopen zijn fusion leggings fijn. Maar die zijn wel aan de prijzige kant. Kwalitatief echter bijna de fijnste die je kunt krijgen.
Voor mij een goede tweede zijn de baleaf leggings van Amazon. Niet met touwtje maar wel met een goede brede band bij de buik die op zijn plek blijft. Ik doe telefoon etc in de zijzakken en de broek zakt dan niet af.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven