'Hutje op de hei' . Tips?

28-08-2014 20:03 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind oktober wil ik graag een lang weekend in mijn eentje weg.

Ik heb behoefte aan rust, ruimte, natuur om te wandelen, privacy , goed glas wijn en een boek!

Ideale ingrediënten voor een echt 'hutje op de hei'.



Iemand tips? Graag!!
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik heerlijk even tot mijzelf wil komen. Even alleen met mijzelf , ruimte en vooral rust!
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
Waar is dat huisje Nouchi?
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
quote:chillies schreef op 28 augustus 2014 @ 23:00:

Waar is dat huisje Nouchi?



Groesbeek.



Vakantiebungalow Het Boshuisje

Sfeervol vier persoonsvakantiehuisje op voormalig landgoed 'Die Hooghe Hoederbergh' midden in het Groesbeekse bos. Zeer geschikt voor natuur(vogel)liefhebbers maar ook om van de rust en stilte te genieten, met een wijntje bij de kachel of om te relaxen in de eigen sauna. De bungalow is sfeervol, eenvoudig maar compleet uitgerust met in de woonkamer een houtkachel. De eigen bostuin (700 m2) met groot zonnig terras op het zuiden biedt voldoende privacy om na de sauna, in de boslucht lekker af te koelen in de aanwezige relaxstoelen. Prijs per week vanaf ¤ 325,00. Speciale prijzen voor de midweken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Groesbeek is prachtig! Alleen maar 20 min van mijn huis
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
quote:chillies schreef op 28 augustus 2014 @ 23:05:

Groesbeek is prachtig! Alleen maar 20 min van mijn huisLekker dichtbij als je heimwee krijgt en je kind gaat missen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 28 augustus 2014 @ 23:09:

[...]





Lekker dichtbij als je heimwee krijgt en je kind gaat missen





Nouschi staat hier bekend als een eerlijke en zeer directe graftak.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ze zeker missen... In de laatste 10 min van het weekend :-)
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
Echt niet! Maar ook dat maakt geen moer uit.

Lekker gaan, wandelen, muziek luisteren en lezen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 28 augustus 2014 @ 23:14:

[...]







Nouschi staat hier bekend als een eerlijke en zeer directe graftak.gewaardeerde humorvolle forummer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren




Jah duh.... als ik dat geschreven had dan had je me niet eens serieus genomen!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Oh heerlijk toch!! Ga nu slapen en dromen over heerlijke huisjes :-)
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook ineens alleen naar een huisje. Stapel boeken mee, badschuim.... Ooohhhhh
Alle reacties Link kopieren
Hahaha grappig dat ik veel vrouwen lekker maak. En zin geef hiermee !! Top! Hiervoor gezegd zorgen is belangrijk
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
Goed voor jezelf zorgen dus.... Is belangrijk
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Oh, klinkt heerlijk Chillies! Ik ga volgende week een weekend Centerparcs doen, maar nu weet ik wel wat ik moet meenemen: een boek en wijn!



Geniet van je hutje op de wei.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 28 augustus 2014 @ 22:33:

[...]



Woon jij in een 'hutje op de hei' dan? Als ik naar je ava kijk zie ik direct een prachtige bosrijke omgeving voor me. Een dak van bladeren waar hier en daar de zonnestralen door heen breken.

Ow, zoals je het beschrijft klinkt het heerlijk!

Nee geen hutje op de hei, 10 minuten lopen naar `t bos. En ook geen hutje, maar een oerburgerlijk rijtjeshuis... met m`n eigen zooi.
Alle reacties Link kopieren
Dan maar geen woning ruilen
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
Er zijn veel leuke huisjes te vinden... Had er eentje helemaal naar mijn zin. Zie ik ineens dat het sanitair ergens verderop op de camping is! Jammer !
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
welke was dat chillies? * nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
In ansen of zo. Link kopiëren lukt niet op de foon helaas
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
In elk geval op natuurhuisje.nl

Drenthe Ansen
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
Hier heb ik recent gezeten. Twee slaapkamers waarvan eentje met stapelbed, badkamer met douche, toilet en wastafel, houtkachel, keuken met combimagnetron, zithoek met televisie, veranda, tipi, hangmat, etc.. Superplek!



Huisje
Alle reacties Link kopieren
Ziet er goed uit! Ook alleen geweest?
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
Is een wijnvat een idee??
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Chillies, ik vind het heel leuk om mee te lezen en mee te genieten van de ideeën.

Vroeg me tegelijkertijd ook af, heb je ook zoiets perfectionistisch in je, dat je zo`n bijna/helemaal-perfect huisje zoekt? ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven