Ibiza, ''kijk mij eens gehalte?''

27-06-2016 10:59 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hbericht verwijderd
anoniem_257823 wijzigde dit bericht op 07-10-2017 15:56
97.83% gewijzigd
Het is niet echt kijk mij gehalte ligt eraan aan welke kant je bent van het eiland. Het is immens populair geworden een tweede saint tropez zal ik maar zeggen.
Ik zou niet meegaan met het idee dat je een man gaat ontmoeten. Ga lekker mee om een leuke (feest) tijd te hebben.
Ga gewoon lekker mee op vakantie. Wat boeit het jou überhaupt als die mensen zo zouden zijn?? Jij bent daar toch voor je vakantie, niet om vrienden te maken of een man te vinden?!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook niet ervan uitgaan dat ik iemand ontmoet. Ik zou wel meegaan om even uit mijn eigen te zijn, een nieuw land te zien en het leuk te hebben met mijn vriendinnen.
Gewoon gaan en genieten.



Op Ibiza is het lang niet allemaal "kijk mij nou". Zijn je vriendinnen wel zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 27 juni 2016 @ 11:10:

Gewoon gaan en genieten.



Op Ibiza is het lang niet allemaal "kijk mij nou". Zijn je vriendinnen wel zo?Dat ligt er maar net aan wat die vriendinnen van plan zijn inderdaad.... een Ibiza vakantie kan je met een beetje "pech" een fortuin kosten.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me voor je vriendinnen niet echt supergezellig, wanneer je meegaat met vooral de instelling om daar een nieuwe lover te vinden. Of jouw vriendinnen moeten er met dezelfde instelling heen gaan natuurlijk! Ik zou zeggen ga gewoon even lekker ertussen uit met vriendinnen, geniet ervan.
quote:spectral schreef op 27 juni 2016 @ 11:15:

[...]



Dat ligt er maar net aan wat die vriendinnen van plan zijn inderdaad.... een Ibiza vakantie kan je met een beetje "pech" een fortuin kosten.

Ja. En behalve het geld kan zo een vakantie dan niet leuk zijn.

24/7 samen kan soms tegenvallen.
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft er toch niet te wonen?
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Ik zou alleen meegaan, omdat je het leuk vindt om met je vriendinnen mee te gaan. Niet voor die vent, die je daar vast niet gaat vinden.

Ibiza is voor iedereen leuk, maar als je hele hippe vriendinnen hebt, is de kans groot dat je tussen de proleten komt te zitten.
Alle reacties Link kopieren
joehoeoeoeoe kijk naar ons!!!!!!!













very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 27 juni 2016 @ 11:22:

Ibiza is voor iedereen leuk, maar als je hele hippe vriendinnen hebt, is de kans groot dat je tussen de proleten komt te zitten.hip en proleten klopt niet helemaal bij elkaar...
Wat voor vakantie hebben je vriendinnen voor ogen? Als ze alleen maar uit willen gaan in de hippe tenten moet je een dikke portemonnee meenemen.



Wat jammer dat je vooral op vakantie wilt om een leuke man te ontmoeten...
Alle reacties Link kopieren
Wat een gekke motivatie voor een vakantie houbjij erop na.

Op vakantie om een man te scoren

Gek, ik zou met vriendinnen op vakantie gaan omdat ik het leuk vind om met de meiden te zijn, en dankbaar dat ik met ze mee mag omdat mijn relatie op de klippen is gelopen en dus geen vakantie bestemming heb



Maar goed dat ben ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:-KING- schreef op 27 juni 2016 @ 11:22:

joehoeoeoeoe kijk naar ons!!!!!!!



[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]Wanneer was jij daar?
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 27 juni 2016 @ 11:29:

[...]



Wanneer was jij daar?ik zit er nu, met een zwarte cowboyhoed en een cocktail.
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 27 juni 2016 @ 11:29:

Wat een gekke motivatie voor een vakantie houbjij erop na.

Op vakantie om een man te scoren

Gek, ik zou met vriendinnen op vakantie gaan omdat ik het leuk vind om met de meiden te zijn, en dankbaar dat ik met ze mee mag omdat mijn relatie op de klippen is gelopen en dus geen vakantie bestemming heb



Maar goed dat ben ikDat van die man is ook maar één zinnetje uit het topic he Natuurlijk ga ik ook om een leuke tijd met vriendinnen te hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 27 juni 2016 @ 11:28:

Wat voor vakantie hebben je vriendinnen voor ogen? Als ze alleen maar uit willen gaan in de hippe tenten moet je een dikke portemonnee meenemen.



Wat jammer dat je vooral op vakantie wilt om een leuke man te ontmoeten...Ze houden denk ik wel van de duurdere clubs. Maar ook weer niet elke dag, denk in een week tijd drie keer naar een feest, verder gewoon ''ergens'' zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pien02 schreef op 27 juni 2016 @ 11:32:

[...]



Dat van die man is ook maar één zinnetje uit het topic he Natuurlijk ga ik ook om een leuke tijd met vriendinnen te hebben.

De vraag is waar ze dan zitten op het eiland, en wat ze allemaal van plan zijn.... qua clubs, stranden, strandtenten en uiteten voornamelijk.



Ennuh alle clubs zijn duur op Ibiza (lees 50/100e entree, drankjes vanaf 10e).
quote:Pien02 schreef op 27 juni 2016 @ 11:32:

[...]



Dat van die man is ook maar één zinnetje uit het topic he Natuurlijk ga ik ook om een leuke tijd met vriendinnen te hebben.

In je OP was dat zinnetje de enige positieve motivatie om te gaan...





Een keer of drie naar een hippe club, en de rest van de tijd gewoon zon, terrasje, flaneren, zoiets? Waar op het eiland zitten ze, dat maakt best veel uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou denken als ik jouw vriendin was..



"Graag of niet......."
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 27 juni 2016 @ 11:33:

[...]



Ennuh alle clubs zijn duur op Ibiza (lees 50/100e entree, drankjes vanaf 10e).Mijn hemel!!
Ik zou sowieso uit je hoofd zetten dat je daar weer een leuke man gaat ontmoeten. (Mede) daarvoor op vakantie of uitgaan vind ik altijd een beetje wanhopig overkomen. Het is er ook niet super geschikt voor want de meeste mannen gaan voor hun lol en uitsluitend kortstondige avontuurtjes op vakantie en/of uit. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.



Ga lekker genieten van het mooie eiland, je vriendinnen, het uitgaan.. En een vakantie fling of een ONS is wat realistischer, dus als je dit bedoeld met een leuke man ontmoeten, dan denk ik dat je daar wel goed zit.



En natuurlijk komen daar genoeg mensen die zichzelf fantastisch vinden met een zeer hoog "kijk mij eens" gehalte. Maar er is veel meer dan alleen dat. Je kan bijvoorbeeld een auto huren en het eiland gaan verkennen! Wel zou ik even bespreken met je vriendinnen wat zij allemaal van plan zijn, want zo'n vakantie kan een fortuin kosten als je alleen maar naar de dure plekken gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pien02 schreef op 27 juni 2016 @ 11:32:

[...]



Dat van die man is ook maar één zinnetje uit het topic he Natuurlijk ga ik ook om een leuke tijd met vriendinnen te hebben.



Ja, weet je zeker dat je daar tijd voor over hebt? Een man zoeken kan nogal tijdrovend zijn.



Wat voor vakantie zijn je vriendinnen van plan? Veel zuipen stappen, strand, natuur etc etc. Ik hoop dat je zelf ook wel kan bedenken dat je bij de ene soort vakantie andere types tegenkomt dan bij de andere.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven