Jouw reisplannen voor 2016?

02-01-2016 19:53 317 berichten
Alle reacties Link kopieren
Januari, een mooie periode om de vakantie(s) te gaan plannen!



Waar gaan jullie dit jaar naartoe (of wat staat op de planning)?
Alle reacties Link kopieren
TO begint;

Heb nog niks geboekt, maar mijn wensen zijn als volgt:

Voorjaar 2 weken relaxen op 1 vd ABC-eilanden

Zomer citytrip naar Kopenhagen of Oslo

Najaar nog een citytrip
Alle reacties Link kopieren
Volgende maand naar Florida en in mei naar Portugal. Heerlijk om zulke fijne reisvooruitzichten te hebben!
Shoot first, ask questions later!
In november naar Sumatra, Sulawesi,bali,lombok en de gili eilanden.

Nog niet geboekt maar nu al zin in.
Alle reacties Link kopieren
Cuba, IJsland, China, Ierland, Londen, Zweden... E.e.a. hangt af van de hoogte van mijn bonus.
In april naar Thailand, in de zomervakantie weet ik nog niet (misschien Portugal) en in de winter Oostenrijk snowboarden.
In de zomer 6 weken naar vietnam
In mei een rondreis op Java en Bali. Eerste keer in mijn leven dat ik zo ver weg ga en op rondreis, super spannend.

In de zomer blijven we daardoor gewoon thuis, of misschien dat we iets leuks in Nederland gaan doen. Na Indonesië ga ik pas nadenken over wat we volgend jaar kunnen gaan doen.
Begin april 4 dagen naar Lissabon.

In juni 10 à 14 dagen kamperen in Frankrijk of Noord-Italië.
In februari een weekendje Stockholm en verder verhuis ik in augustus/september naar Zweden dus zomervakantie zit er voor mij dit jaar niet in
Alle reacties Link kopieren
Zoveel mogelijk de weekenden op onze eigen zeilboot doorbrengen. En met een beetje mazzel hopelijk ook wat langer. Maar 2 zelfstandigen, dus geen vakantiedagen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Ik was van plan om in het voorjaar paar dagen Rome te gaan bezoeken,of langer en dan in combinatie met Napels en Pompei. Maar toen las ik dat het een heilig jaar is en dus druk in Rome dus dat stellen we even uit. En buiten dat ga ik het komende half jaar een opleiding doen en moet even wij met mijn tijd om gaan. Nu wil ik een paar dagen naar Sevilla denk ik maar het kan ook iets anders worden nog. Mij lijkt een paar dagen Terschelling of Vlieland me ook wel lekker.



In het najaar hebben we het plan om naar de VS en dan sowieso naar Hawaii alleen weten we nog niet welke eilanden en hoe lang precies en wanneer precies, het zou ook nog januari 2017 kunnen worden.
Alle reacties Link kopieren
In de zomer 7 weken naar Bali en misschien ergens nog een weekendje in Europa.
Alle reacties Link kopieren
Drie weken toeren door Amerika.
quote:Zharon09 schreef op 02 januari 2016 @ 20:10:

In mei een rondreis op Java en Bali. Eerste keer in mijn leven dat ik zo ver weg ga en op rondreis, super spannend.

In de zomer blijven we daardoor gewoon thuis, of misschien dat we iets leuks in Nederland gaan doen. Na Indonesië ga ik pas nadenken over wat we volgend jaar kunnen gaan doen.Gaaf,die rondreis heb ik afgelopen maart gedaan. Zo goed bevallen dat ik meer wil zien van Indonesië.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva1966 schreef op 02 januari 2016 @ 20:04:

Cuba, IJsland, China, Ierland, Londen, Zweden... E.e.a. hangt af van de hoogte van mijn bonus.



Wauw heerlijk! Ga je dan steeds kort op reis, of heb je veel vakantiedagen?



Leuke bestemmingen zie ik voorbijkomen!
Alle reacties Link kopieren
Later deze maand een week naar Lanzarote.

Verder geen reisplannen, eerst zien hoe het loopt met baby (verwacht in mei).

Hoop dus op een lekkere zomer in NL.



Heel misschien in najaar met familie op vakantie ivm zoveel jarig huwelijk van ouders.
quote:melbrw schreef op 02 januari 2016 @ 20:19:

[...]





Gaaf,die rondreis heb ik afgelopen maart gedaan. Zo goed bevallen dat ik meer wil zien van Indonesië.Wat tof! Het is eerst een groepsreis (van Fox) op Java en daarna los naar Bali + verlenging. Ik gok ook wel dat ik daarna meer wil zien van Indonesië, ik hoor er zoveel goeds over. Lombok en de Gili eilanden lijken me ook nog erg mooi. Sumatra en Sulawesi durf ik denk ik nog niet aan, dat wordt me voor nu iets te avontuurlijk. Eerst maar kijken hoe dit me afgaat.
Alle reacties Link kopieren
hier ook nog niets geboekt (druk zoekende qua tickets) maar op de planning staat (data staan al vast)



voorjaar city trip met kind 2. bestemming bekend

zomer 3 weken met gezin, bestemming nog onbekend

najaar, city trip met kind 3, bestemming nog keuze uit 2

eind van het jaar, 3 weken naar azie met kind 1





kortom.. 2016 is mega reis jaar en vooral heeeel hard sparen
Alle reacties Link kopieren
Februari: week met de hele familie naar een Canarisch eiland



Van april-oktober: seizoensplek met onze caravan op een camping in de buurt van het strand, dus dat worden veel weekendjes lekker kamperen



Zomer: weten we nog niet, maar wel nog verder weg, misschien met de tent of misschien gaan we eens een camper huren om dat uit te proberen.
..
Alle reacties Link kopieren
Wat maken er veel een verre reis, als ik dat zeggen mag!

Dat gaat hier echt niet hoor! In 2014 wel gedaan ivm huwelijksjubileum maar daarvóór was ruim 10 jaar geleden. Hopelijk lukt het ons weer in 2017 (ander jubileum hahaha).



Maar ik klaag niet, wij gaan ook regelmatig weg maar dan wat korter en vaak in eigen land. Tot nu alleen 3 weken zomervakantie in Nederland gepland. Met de eigen caravan dit keer, deze is pas net aangeschaft dus dit wordt onze eerste lange periode ermee weg (wel al 2x testweekend gedaan). Wel spannend dus.



Voor de meivakantie nog niets geboekt, maar dan wil ik wel graag naar het buitenland. Meestal boekten we ca 10-12 dagen in een chalet op een camping in Frankrijk/Italië, maar dit jaar krijgt manlief waarschijnlijk maar één week vrij en dan gaan we geen 1000 km rijden. Wel wat vage plannen maar nog niets concreets.
Alle reacties Link kopieren
Heeft met keuzes te maken mamaonbekend, jij hebt waarschijnlijk kinderen en ik niet en dat scheelt natuurlijk in de kosten. En wij hoeven daardoor ook niet in dure schoolvakanties.
quote:Zharon09 schreef op 02 januari 2016 @ 20:24:

[...]





Wat tof! Het is eerst een groepsreis (van Fox) op Java en daarna los naar Bali + verlenging. Ik gok ook wel dat ik daarna meer wil zien van Indonesië, ik hoor er zoveel goeds over. Lombok en de Gili eilanden lijken me ook nog erg mooi. Sumatra en Sulawesi durf ik denk ik nog niet aan, dat wordt me voor nu iets te avontuurlijk. Eerst maar kijken hoe dit me afgaat. Exact dezelfde! Ik pb je ff
Alle reacties Link kopieren
En wij doen zo'n reis ook niet elk jaar hoor. Dit jaar naar Spanje en Tenerife geweest bijvoorbeeld.
quote:dolfje schreef op 02 januari 2016 @ 20:42:

Heeft met keuzes te maken mamaonbekend, jij hebt waarschijnlijk kinderen en ik niet en dat scheelt natuurlijk in de kosten. En wij hoeven daardoor ook niet in dure schoolvakanties.Ik heb wel een kind maar daar laat ik me niet door tegenhouden. Goed plannen en dan kunnen mooie reizen nog steeds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven