Kindvrij vliegen, bericht voor elninjoo!

26-08-2013 11:21 82 berichten
Een vliegtuig met een kindvrije cabine, zodat je vlucht niet verstoord wordt door eventuele jengelende kinderen. Ik moest meteen aan jou denken elninjoo En zelf lijkt het me ook ideaal!



http://nos.nl/op3/artikel ... ren-in-het-vliegtuig.html
Alle reacties Link kopieren
Hahaha! Toen ik alleen al las '' Kindvrij '' dacht ik aan Elninjoo. Toen zag ik het er pas achter staan, Grappuug!





Lijkt mij ook wel ideaal trouwens.

bedankt voor de link!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Geweldig!!!
Ideaal!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat heerlijk, wil ik ook!
Ik spreek toch geen Chinees?!
He, dat lijkt me ook wel wat. Een goed begin van de vakantie: ga ik lekker rustig een boek lezen daar, mijn vrouw en kinderen redden zich wel in de herrie-afdeling.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kent EN dit principe allang... Maar ideaal is het wel!
Because it says so in the book!
Alle reacties Link kopieren
Deze past dan weer leuk bij de vliegreis...



http://www.nu.nl/lifestyl ... -vakanties-neemt-toe.html
quote:ondernemer schreef op 26 augustus 2013 @ 11:32:

He, dat lijkt me ook wel wat. Een goed begin van de vakantie: ga ik lekker rustig een boek lezen daar, mijn vrouw en kinderen redden zich wel in de herrie-afdeling.Haha!
Ik heb nog nooit intercontinentaal gevlogen, maar ik heb wel altijd het geluk dat ik voor een stel etters zit. Eerst ééntje die constant in zijn neus zat te boren en dat aan mijn hoofdsteun afveegde, terwijl hij 5 uur lang in mijn rug zat te schoppen en aan mijn hoofdsteun zat te trekken.



Jaar daarop, een groep kinderen die echt 5 uur lang scheten zaten te laten. Echt hele vieze, stinkende scheten. (En weer dat schoppen in mijn rug...)



Dus ik zou wel meer betalen, zelfs op korte vluchten!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ideaal, net terug uit Madrid en daar ook weer op de heen en terugweg krijsende koters achter me gehad in het vliegtuig, nu is Madrid niet ver maar ik had een overstap en was dus 5 uur onderweg en had 4x gillende kindjes in het vliegtuig.

Zou dus met alle liefde extra betalen voor een kindvrije sectie van het vliegtuig.
Alle reacties Link kopieren
Ideaal
Nou, zo te zien niet alleen voor Elninjoo
Alle reacties Link kopieren
quote:ondernemer schreef op 26 augustus 2013 @ 11:32:

He, dat lijkt me ook wel wat. Een goed begin van de vakantie: ga ik lekker rustig een boek lezen daar, mijn vrouw en kinderen redden zich wel in de herrie-afdeling.



hahahaha!!



Lijkt mij ook ideaal. Heb zelf pas gevlogen en 3 uur in gejank en herrie gezeten.( nu was het kindergehalte op deze vlucht ook extreem hoog)

Pff... dacht in het begin ook echt, Oh... my... god, dit ga je niet menen.
Ik heb wel kinderen, maar het lijkt mij ook fijn! Heel naar als je zo hutje mutje zit en er zit er 1, of meer te krijsen... Ook voor kind naar, ik neem ze daarom maar niet mee in een vliegtuig tot ze 6 zijn ofzo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:rozehanddoek schreef op 26 augustus 2013 @ 11:43:

Ik heb nog nooit intercontinentaal gevlogen, maar ik heb wel altijd het geluk dat ik voor een stel etters zit. Eerst ééntje die constant in zijn neus zat te boren en dat aan mijn hoofdsteun afveegde, terwijl hij 5 uur lang in mijn rug zat te schoppen en aan mijn hoofdsteun zat te trekken.



Jaar daarop, een groep kinderen die echt 5 uur lang scheten zaten te laten. Echt hele vieze, stinkende scheten. (En weer dat schoppen in mijn rug...)



Dus ik zou wel meer betalen, zelfs op korte vluchten!



Erg hè dat de ouders daar niks van zeggen!



Ik zat laatst van New York naar Amsterdam naast vier Zweedse volwassenen (40+) die ontzettend stonken naar alcohol en oud zweet. Was ook geen pretje! De lucht was sterk genoeg om het gangpaadje te overbruggen nou dan weet je wel hoe erg ze stonken. En natuurlijk weer alcohol bijbestellen.
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik haat herrie aan mijn kop en die zal ik altijd proberen te ontlopen. in zo'n grote sigaar kun je geen kant op, dus als je zo'n klein blerchagrijn naast je hebt zitten, daar ben je dan wel mooi klaar mee. Ik vind het wel heel goed, kindvrije afdelingen.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me heerlijk als al die chagerijnige mensen naar hun eigen cabine vertrekken
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:cecilia74 schreef op 26 augustus 2013 @ 12:00:

[...]





Erg hè dat de ouders daar niks van zeggen!



Ik zat laatst van New York naar Amsterdam naast vier Zweedse volwassenen (40+) die ontzettend stonken naar alcohol en oud zweet. Was ook geen pretje! De lucht was sterk genoeg om het gangpaadje te overbruggen nou dan weet je wel hoe erg ze stonken. En natuurlijk weer alcohol bijbestellen.Dat vind ik nog veel erger! Dan vind ik een blerend kind weer minder erg want daar hoef ik dan weer niet van te kotsen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rozehanddoek schreef op 26 augustus 2013 @ 11:43:

Ik heb nog nooit intercontinentaal gevlogen, maar ik heb wel altijd het geluk dat ik voor een stel etters zit. Eerst ééntje die constant in zijn neus zat te boren en dat aan mijn hoofdsteun afveegde, terwijl hij 5 uur lang in mijn rug zat te schoppen en aan mijn hoofdsteun zat te trekken.





Dus ik zou wel meer betalen, zelfs op korte vluchten!





Schoppen in de rug heb ik altijd de snelle oplossing voor. Zodra de hete koffie en thee wordt neergezet, knal ik met een rotvaart mijn stoel naar achteren.

Het resultaat is dat ze de verbrande benen amper kunnen bewegen. Het gejengel wordt onderdrukt door mijn Bose-koptelefoon.
Alle reacties Link kopieren
Volwassen mensen kunnen idd ook te penetrant in je personal space zitten, en die heb je al niet veel in een vliegtuig.



Daarom is vliegen sowieso ook niet mijn favoriete manier van reizen.

Te veel gedoe, te veel wachten overal, te veel mensen dicht op mijn huid.

Liever reis ik gewoon met de auto, in mijn eigen vertrouwde ruimte.



Maarja, dat kan niet altijd.

Vliegen is echt noodzakelijk kwaad.
Alle reacties Link kopieren
Hier 7 pagina's aan ergernissen over vliegen... :-)



http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=121734
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb liever een jengelend kind naast me dan iemand die erg stinkt.
qstix, dat is mij te agressief. Ik probeer het met de ouders op te lossen, maar helaas werkt dat vaak niet. Ik had op een gegeven moment 5 kinderen in 2 stoelen achter me zitten, dat is gewoon niet te doen! (Het waren schijnbaar 2 gezinnen die samen op vakantie gingen en alle kinderen kwamen samen op die 2 stoelen zitten om film te kijken ofzo...
Het ergste vind ik nog wel dat het niet aan de kinderen ligt maar aan de ouders. Dan zeg je wat over het trappen tegen je rugleuning zegt zo'n moeder poeslief "ach, het is vakantie he"

Ja, dat is precies hoe ik mijn vakantie wilde beginnen ja



Gelukkig had ik de stewardessen aan mijn zijde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven