Korting dagtickets Disneyland Parijs?

25-04-2013 10:18 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Binnenkort willen wij met 6 volwassenen en twee kinderen van 3 en 5 jaar een dagje naar Disneyland Parijs.

Wie van jullie kan mij vertellen hoe ik aan een korting kan komen., het is namelijk behoorlijk kostbaar.

Ik meen ik gelezen te hebben dat kinderen tot 6 jaar gratis naar binnen mogen, dus dat scheelt.

Hoe reserveren jullie kaartjes? Bij welke organisatie is het aan te raden?



Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt!



Groetjes, Irishgirl
Iemand lid van de anwb?

korting via anwb
Alle reacties Link kopieren
Op die anwb site staat ook een prijs voor kinderen van 3 tm 11 jaar. Lijkt mij dat jullie kinderen dus niet gratis zijn?
Nee, is volgens mij alleen als je een (actie?) pakket met hotel erbij hebt, dan geldt die korting wel, bij bijv. d reizen.
Alle reacties Link kopieren
Krabpaal en spoken, dank voor jullie snelle antwoord!



Inderdaad, ik zag net ook dat het betaald is voor kinderen vanaf 3 jaar. Ik dacht juist laatst gehoord te hebben dat kinderen tot 6 jaar gratis naar binnen mogen.

Wij zijn geen lid van de ANWB helaas .
Alle reacties Link kopieren
Ok, duidelijk krabpaal.



Wij willen 1 dag gaan aangezien we een huis in de buurt gehuurd hebben.......
Dan zou ik proberen of je van iemand zo'n kaart kunt lenen, is denk ik de goedkoopste manier. Is in ieder geval goedkoper dan via de site van disney zelf.

Het kost idd klauwen met geld.
Alle reacties Link kopieren
Dat is ons plan, misschien zijn de buren lid......



Dank!
Het is niet nodig via de ANWB te bestellen, Disneyland heeft zelf precies dezelfde aanbieding vanwege hun twintigjarig bestaan. Dus ook via hen krijg je die 20% korting.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 25 april 2013 @ 11:22:

Het is niet nodig via de ANWB te bestellen, Disneyland heeft zelf precies dezelfde aanbieding vanwege hun twintigjarig bestaan. Dus ook via hen krijg je die 20% korting.Ik deed daarstraks via hun een proefberekening, maar kwam wel hoger uit, dacht een euro of 50.
1 dag is veel te kort, meerdaagse kaarten zijn procentueel gezien ook weer goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
ja een dagkaart is schreeuwend duur! van het geld dat je daarvoor kwijt bent voor je reisgezelschap, had je dus bijna een 3 daags pakket kunnen boeken...
Bij de ANWB:

Vanaf 12 jr. 54 euro pp. 1 dag 2 parken

Kinderen 3 t/m 11 jaar 46 euro pp. 1 dag 2 parken



Bij Disneyland zelf:

Vanaf 12 jr. 59 euro pp. 1 dag 2 parken

Kinderen 3 t/m 11 jaar 52 euro pp. 1 dag 2 parken



Ik zie het verschil niet, jij wel?



Sorry de ANWB is wel goedkoper.
Die van de ANWB is dus een non-aanbieding.
Alle reacties Link kopieren
Als je niet van plan bent naar beide parken te gaan, dit is bijna niet te doen op 1 dag. Kaart kopen voor 1 park, is ook goedkoper.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 25 april 2013 @ 13:03:

Bij de ANWB:

Vanaf 12 jr. 54 euro pp. 1 dag 2 parken

Kinderen 3 t/m 11 jaar 46 euro pp. 1 dag 2 parken



Bij Disneyland zelf:

Vanaf 12 jr. 54 euro pp. 1 dag 2 parken

Kinderen 3 t/m 11 jaar 46 euro pp. 1 dag 2 parken



Ik zie het verschil niet, jij wel?



Als ik de tickets wil bestellen krijg ik toch echt een verschil;



anwb 416.00

Dinsey Totaal 458.00 EUR
Ik heb mijn post al aangepast Krabpaal. Alle euro's helpen!
Het is wel jammer, vind je niet? Afgelopen november hadden wij ook het idee opgevat een huisje te huren daar in de buurt en dan een dagje te gaan. Niet te doen.



Afgelopen maart de herkansing, toen zijn we twee nachten in een hotel daar geweest met drie dagen entree. Dat is gunstiger. Ook omdat je dan al om 8.00 uur het park op mag, is toch weer twee uur eerder dan normaal.
Alle reacties Link kopieren
Renate73, waar koop ik het best een dagkaart voor 1 park? Via de site van de ANWB kan dat niet volgens mij......
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk mosterd, maar 1 dag is echt niet de moeite. Als het een beetje druk is heb je kans dat je maar 4 attracties hebt kunnen doen. Je hebt echt minstens 2 volle dagen nodig, 3 als je de twee parken wil doen.
quote:irishgirl schreef op 25 april 2013 @ 13:19:

Renate73, waar koop ik het best een dagkaart voor 1 park? Via de site van de ANWB kan dat niet volgens mij......Wat ik zo kan zien ben je met een dagkaart voor één park zelfs duurder uit.
Alle reacties Link kopieren
Nephthys, dat is misschien wel waar ja........

Ik zal hier eens overleggen om wat langer te gaan......



Fijn dat jullie meedenken zeg!
Dubbel
Bij de fnac! Even op googlen, is soort Franse ANWB. Je koopt dan dagkaarten op datum, dus op 1 dag geldig.

1 persoon, 2 parken, 31 euro per dag! Goedkoop dus en betrouwbaar. Ik haal ze daar zelf ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:olivia1 schreef op 25 april 2013 @ 13:41:

Bij de fnac! Even op googlen, is soort Franse ANWB. Je koopt dan dagkaarten op datum, dus op 1 dag geldig.

1 persoon, 2 parken, 31 euro per dag! Goedkoop dus en betrouwbaar. Ik haal ze daar zelf ook.



Je bedoelt de Fnac boeken/muziek/dvd/ticket winkel, die heeft toch helemaal niets met wegenwacht te maken?



Maar ja, je kan er dus wel tickets kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven