Kroatie

24-10-2016 17:38 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Zoals het er nu naar uit ziet ga ik in mei/juni met mijn man naar Kroatie.

Idee is om te vliegen en een huurauto te nemen, om zo een mooie rondreis te maken. We zijn beide nog nooit in Kroatie geweest en hebben wel ervaringen met de (on)gemakken van rondreizen in een vreemd land. We hebben natuurlijk wel een paar plaatsen in ons hoofd, maar tips van ervaringsdeskundigen zijn zeker welkom!

Wat mogen we echt niet overslaan als we daar zijn?
Alle reacties Link kopieren
plitvice meren!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee! Wij willen volgend jaar ook naar kroatie, alleen wel volledig met auto.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Ik ben dit jaar met mijn vriend geweest, volledig met de auto. Ik vond het heerlijk, we hadden een mobil home nabij Split. De Plitvice meren moet je zeker niet vergeten, net als de eilanden in de buurt daar. Brac schijnt heel mooi te zijn maar daar hadden we geen tijd meer voor. Trogir is ook een heel leuk en sfeervol plaatsje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Springtouw schreef op 24 oktober 2016 @ 18:01:

Ik ben dit jaar met mijn vriend geweest, volledig met de auto. Ik vond het heerlijk, we hadden een mobil home nabij Split. De Plitvice meren moet je zeker niet vergeten, net als de eilanden in de buurt daar. Brac schijnt heel mooi te zijn maar daar hadden we geen tijd meer voor. Trogir is ook een heel leuk en sfeervol plaatsje.Plitvice meren staan zeker op het lijstje! Je andere tips ga ik bekijken!
Alle reacties Link kopieren
quote:ohmystelena schreef op 24 oktober 2016 @ 17:45:

plitvice meren!!!



Dit. Krka ook mooi.

Split, Trogir.

Klis.

Er zijn zoveel mooie dingen te zien in Kroatië.
Alle reacties Link kopieren
De eilanden! Ik ben net vandaag in Split aangekomen na anderhalve week op Vis en Hvar. Zo ongelooflijk mooi daar!

Split weet ik niet zo, het is een leuk doolhof van straatjes, maar zelfs nu -eind oktober- stikt het hier nog van de toeristen. Op de eilanden was het heel rustig. Eind van de week ga ik nog naar Trogir, daar hoor ik ook goede verhalen over.



Afhankelijk van hoe lang je vakantie is, zou ik me beperken tot een niet al te groot gebied.
Waar vlieg je op?
Alle reacties Link kopieren
We gaan 2 tot 3 weken, en vliegveld bepalen we pas laten, als we weten waar we allemaal heen willen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven