landal nieuwvliet-bad of roompot cadzand-bad

28-02-2015 20:09 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Wij willen in maart een weekje weg, even uitrusten en uitwaaien...

iemand ervaring met 1 van beide parken (of beide) en iemand die me een beetje kan tippen?



Wij houden van luxe huisjes en willen omdat het maart is ook graag een beetje lekker zitten (ook als het prutweer is...).

Ook een beetje lekker luxe park is fijn. Dicht bij strand, leuk dorpje enz.



Beide parken zijn nieuw en niet ver van elkaar gelegen. Heb Zoover al wel gezien maar dat zijn natuurlijk vooral recensies van 1 park natuurlijk. Iemand die op park A zat en langs park B fietste en dacht: jeetje, wij zitten veel leuker? Of juist niet? Of iemand die in de buurt woont en het verschil een beetje ziet?



Dank je wel!!!
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga in augustus naar Cadzand-Bad! Ken de andere niet....

Het park Cadzand-Bad ligt lekker dicht aan het strand en ze hebben nieuwe, luxe huisjes met sauna! Zin in!
Alle reacties Link kopieren
Cadzand bad geweest toen die net geopend was. Wij hadden een luxe huisje voor 10 personen met een grote sauna en aanlegsteiger met bootje en een spelcomputer (xbox dacht ik). Op de huisjes is echt niets aan te merken. Het zwembad en vertier stelt niet zoveel voor, dus je moet wel van het strand houden. Het landal park ken ik niet.
Alle reacties Link kopieren
cadzandbad; Erg mooi park. Een keer doorheen gefietst , en de omgeving vond ik super toen in de vakantie. Mooi strand. Vlakbij een natuurgebieden aan t strand en fiets zo naar Knokke.



Nieuwvliet. Ook langsgefietst. Ook mooi. Ik vind zelf Cadzand bad iets leuker te zitten qua omgeving.
Ik ken beide parken en kom veel in NIeuwvliet. Nieuwvliet is rustig gelegen en Cadzand is een drukkere badplaats. Met name in de hoogzomer is Landal in Nieuwvliet veel fijner omdat het dichter bij het strand ligt en het strand niet bomvol is. Roompot is erg groot en sommige huisjes liggen behoorlijk ver van het strand. In maart maakt dat niet zoveel uit. Roompot in Cadzand is veel massaler dan Landal in Nieuwvliet. Het is maar net waar je van houdt. Persoonlijk gaat mijn voorkeur daarom uit naar Landal in Nieuwvliet maar dat kan voor en ander wel anders zijn.

PS Niet vergeten om naar Knokke en Brugge te gaan!
Alle reacties Link kopieren
Brugge zijn wij toen ook geweest. Was toen mooi weer. Je kunt langs de rondweg overal gratis parkeren. Zelfs in de zomer was nog plek, zoveel parkeerplekken zijn er. Het is de lange weg langs het stadje , 10 min lopen v centrum.
Alle reacties Link kopieren
Cadzandbad ligt gewoon aan zee hoor. Een steenworp afstand. Je loopt zo naar t strand . Het is wel een erg groot park 450 huizen en hierdoor ben je niet misschien niet binnen 10 minuten lopen aan het strand . Vond t erg indrukwekkend om te zien, je ziet t park van verre al liggen. Mooi open.
Alle reacties Link kopieren
En Roompot heeft 40 beach houses op palen laten bouwen aan t strand Kamperland in Zeeland. Staat artikel in NRC . Milieu en natuurorganisaties vrezen recreatieve wildgroei. Zien er wel gaaf uit die huizen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven