landal warsberg

02-05-2007 19:42 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



ik ga over twee weken naar landal warsberg in duitsland. Wie is hier al eerder geweest en wat zijn de ervaringen en tips
Alle reacties Link kopieren
waar ligt het in Duitsland?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, Warsberg ligt in Saarburg, vlakbij Trier. Ik heb nog gekeken bij www.zoover.nl voor ervaringen van mensen die er zijn geweest. Maar die zijn verouderd, van vorig zomer zijn de meesten.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Fullmoon, Wij mijn partner en ik zijn er eens geweest. Ik vond het park wat achterhaald, maar alles is vrij ruim opgezet, dus je krijgt wel een vrijheid idee. Het is even een klauterpartij om van de berg af te komen - kan te voet - maar hou er rekening mee, dat dit wel een hele klus is. Je moet beslist even Saarburg in, zo'n pittoresk dorpje. Warsberg is naar mijn menig een overnachtingsstek, trek erop uit want het is een zeer mooie omgeving en dat maar even rijden vanuit nederland. Voor een lang weekend of zo vond ik het heerlijk te doen, maar het is een 'standaard' park. Je kunt er eten en rondwandelen, maar als je extra luxe zoekt zul je het er niet vinden. Gewoon verzorgd zonder poespas.
verkeerde topic
anoniem_28341 wijzigde dit bericht op 27-08-2011 22:10
Reden: foutje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er vorig jaar 2 nachtjes gekampeerd op de camping die erbij hoort. Het park is erg groot, inderdaad best ruim opgezet. Huisjes zagen er allemaal erg standaard uit. Het ligt bovenop een berg, je kunt vanaf het eind van het park met een stoeltjeslift naar het dorpje onderaan de berg. Het zwembad is niet zo groot, wel netjes. Er is een grote speeltuin bij, een restaurant, nou ja, gewoon alles wat bij een Landal park hoort. Wij waren er verder niet zo van gecharmeerd, het was ons als camping te massaal, maar als bungalowpark is het best leuk denk ik. Het ligt in elk geval in een mooie omgeving, dus je zult je er best vermaken, lijkt me.

Leuk uitstapje is om door het bos achter het park de berg af te wandelen, onderaan zit een soort vogelparkje waar ze roofvogelshows geven. Het is heel kleinschalig, je mag de vogels van heel dichtbij bekijken en sommigen zelfs aaien.
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven