Last minute HELP!

25-03-2017 20:34 21 berichten
Dag allemaal,



Mijn beste vriendin en ik willen eind april een reisje boeken. ( buiten Europa )

We twijfelen tussen o.a Mexico ( Cancun ) , Curacao en Dominicaanse republiek.

Kunnen jullie ons iets aanraden of hebben jullie zelf nog een aanrader?



We zoeken iets waar we kunnen zonnen en zwemmen maar waar ook veel te beleven valt.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Niet te ver ? En dan wel naar mexico ? Oke.. Ik zou het dan houden bij canarische eilanden ofzo..
Alle reacties Link kopieren
quote:Omdat we nog studenten zijn en we lang moeten sparen voor onze reisVan nu tot eind april sparen? Dat noem ik niet lang, maar wat wordt je budget dan?
quote:poldervrouw schreef op 25 maart 2017 @ 20:38:

Niet te ver ? En dan wel naar mexico ? Oke.. Ik zou het dan houden bij canarische eilanden ofzo..



Mexico is het verste dat we willen reizen en dat is al 10 à 11uur. Ik bedoel daarmee dat Thailand of Bali jammer genoeg geen optie is.

De Canarische eilanden hebben we al is gedaan dus we wouden het iets verder zoeken!
quote:S-Groot schreef op 25 maart 2017 @ 20:39:quote:Omdat we nog studenten zijn en we lang moeten sparen voor onze reisVan nu tot eind april sparen? Dat noem ik niet lang, maar wat wordt je budget dan?We werken allebei heel vaak, ons budget is rond de 1200 euro.
Alle reacties Link kopieren
Jezus, jullie kunnen binnen een maand de vakantie en het geld voor daar bij elkaar sparen?! Arme studenten hoor..
Alle reacties Link kopieren
quote:Lisa94_ schreef op 25 maart 2017 @ 20:41:

[...]

Mexico is het verste dat we willen reizen en dat is al 10 à 11uur. Ik bedoel daarmee dat Thailand of Bali jammer genoeg geen optie is.

De Canarische eilanden hebben we al is gedaan dus we wouden het iets verder zoeken!Sorry voor de off-topic, maar voor een student vind ik dit toch wel echt om te huilen . Oprechte vraag: is dit desinteresse/onkunde/...?
quote:montblanc schreef op 25 maart 2017 @ 20:46:

Jezus, jullie kunnen binnen een maand de vakantie en het geld voor daar bij elkaar sparen?! Arme studenten hoor..We vertrekken binnen een maand, we hebben niet maar een maand gespaard?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lisa94_ schreef op 25 maart 2017 @ 20:48:

[...]





We vertrekken binnen een maand, we hebben niet maar een maand gespaard?!Oh dat dacht ik, je zei dat jullie opeens een lastminute reisje wilden boeken. Anyway, geen tips, maar veel plezier!
Tis maar wat je niet ver vindt



Verder geen nuttige informatie, ik ga namelijk nooit zo ver of helemaal niet op vakantie
O en natuurlijk veel plezier
quote:Lisa94_ schreef op 25 maart 2017 @ 20:41:

Mexico is het verste dat we willen reizen en dat is al 10 à 11uur. Ik bedoel daarmee dat Thailand of Bali jammer genoeg geen optie is.Kijk voor de grap eens hoeveel uur een rechtstreekse vlucht naar Bangkok duurt
Alle reacties Link kopieren
Tja, wat is je budget.... Dominicaanse zit je al snel all in. Curaçao; love it maar beetje knap hotel cq resort kost behoorlijk wat centen.

Mexico, staat nog op mijn lijstje... iets met momenteel te duur voor onze wensen.



Alle 3 de bestemmingen vallen bij mij in de categorie "behoorlijk prijzig; geen jaarlijks iets"
Alle reacties Link kopieren
1. Thailand is veeeel minder ver vliegen dan Bali

2. Canarische eilanden hebben jullie gedaan? Echt je bent dus al op gram canaria, Tenerife, Lanzarote, fuerteventura, la palma en de twee andere geweest?

3. Mexico is heel mooi. Maar ik heb van Mexico stad naar de kust gereisd en de dingen die ik het mooist vond waren een behoorlijk eind van de kust.
Alle reacties Link kopieren
Cuba!

Voor een all-inclusive en vooral zonnen en strand zou ik echt Europa niet uitgaan. Zonde van je geld. Als je toch verder wilt, dan is Cuba een hele mooie optie waar heel veel te beleven valt en je aan zon en strand niet te kort komt. Vliegtickets naar Cuba zijn (samen met Colombia) momenteel de goedkoopste van alle Latijn-Amerikaanse bestemmingen.
Uiteindelijk komt alles goed. Zo niet, dan toch.
Alle reacties Link kopieren
Van die 3 landen zou ik Mexico kiezen. Retour Cancun heb je voor minder dan 500 euro. Maargoed dan reis je wel via VS,.en uiteindelijk is Thailand enz dus sneller.

Ligt er beetje wat je wil, Cancun zelf ben ik niet echt geweest, was maar 1 nachtje. Ik heb de boot genomen naar Isla Mujeres, is maar 20 min varen. Wel super toeristisch daar.

Playa del Carmen is 1 uur van Cancun, kan je met collectivo heen voor paar euro.

Vond Mexico niet heel duur eigenlijk. Vind heerlijk land om doorheen te reizen, openbaar vervoer is goed geregeld, hostels zijn gemiddeld rond de 8-10 euro voor dorms. Als je met zn 2en bent ben je misschien wel goedkoper uit om prive kamer te delen. Mensen ontzettend vriendelijk, lekker eten.

Curacao heb je in 1 weekje wel gezien, struisvogelfarm is leuk, op die brug, snorkelen,duiken maar dat was het wel denk ik. DR nooit geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg Thailand, Goed low budget te doen.
quote:sprietgras schreef op 25 maart 2017 @ 21:12:

1. Thailand is veeeel minder ver vliegen dan Bali

2. Canarische eilanden hebben jullie gedaan? Echt je bent dus al op gram canaria, Tenerife, Lanzarote, fuerteventura, la palma en de twee andere geweest?

3. Mexico is heel mooi. Maar ik heb van Mexico stad naar de kust gereisd en de dingen die ik het mooist vond waren een behoorlijk eind van de kust.



Ik ben al op Gran Canaria, Lanzarote en Fuerteventura geweest. Tenerife nog niet, maar dat heeft die vriendin dan net weer gedaan,

ik vond eerlijk gezegd Gran canaria enz. echt heel hard tegenvallen...

Thailand zou ik ZO graag eens doen maar we kunnen maar 9 dagen gaan ( terplekke ) dus we dachten dat dit misschien te weinig was.

Daarom dachten we aan curacao, Dominicaanse of eventueel Mexico omdat iemand zei dat het écht de moeite was ( ook voor zo'n korte periode ) Of dat waar is, weet ik natuurlijk niet !
Chogogo resort op Curaçao.



Maar als last minuten meg weinig geld zou ik vanwege de financiën één van de Canarische eilanden zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Zanzibar dan? Dat is 8,5 uur vliegen en een geweldige bestemming.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lisa,



Ik zag laatst ergens een leuke aanbieding voor volgens mij nog geen 700 euro voor 8 of 9 dagen Jamaica.

Aangezien ik hier volgens mij geen reclame mag maken mag je mij wel een privé berichtje sturen, dan zal ik je de naam mailen.

Daar hebben ze trouwens wel vaker leuke aanbiedingen.

Ik zag vorige week nog iets van Bali voorbij komen. Ook zo'n bedrag volgens mij.

Maar idd wel iets verder vliegen :(



Zelf ben ik ook op Jamaica geweest, en ik vond het echt een heel leuk eiland.

En behalve de vrolijke muziek en de mooie stranden heb je nog veel meer leuke dingen om te bekijken/ om te doen; watervallen, krokodillen in de black river, rumfabriek etc.



Succes met uitzoeken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven