Lastminute?

07-05-2007 20:58 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen graag op vakantie naar de zon. Maar... we kunnen geen keuze maken..

Hebben jullie nog super tips voor een lekkere strandvakantie en is het ook verstandig/leuk/goedkoper om een lastminute te boeken?

Ik heb geen idee hoe zoiets gaat, maar het lijkt me wel leuk om maar te zien waar je uit komt. Aan de andere kant wil ik liever niet op het vliegveld staan en maar door moeten rijden naar Scheveningen omdat er niets te krijgen is.. :D
Alle reacties Link kopieren
Als je met lastminute bedoelt: naar Schiphol rijden en kijken in welk vliegtuig je mee kunt -> dit zou ik inderdaad niet doen. Wat je wel kunt doen, is bijv. een week vantevoren op vakantiediscounter o.i.d. kijken. Overigens zou ik die tactiek niet in het hoogseizoen toepassen (accomodaties zijn er dan nog wel maar de vliegtuigen zijn vaak vol).
Alle reacties Link kopieren
Hmm.. ja, dat bedoelde ik eigenlijk wel..

En zit sowieso aan het hoogseizoen vast, moet me aan schoolvakanties houden. Niet doen dus?
Alle reacties Link kopieren
Verder hier niemand ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Hai, als je echt aan het hoogseizoen vastzit dan zou ik denk ik niet zo snel gokken op een lastminute. Ik heb het trouwens regelmatig gedaan hoor, maar kwam uiteindelijk een keer in Blanes terecht...is nou niet echt de ideale vakantiebestemming. Buiten het hoogseizoen boeken wij altijd een lastminute! ideaal, vorig jaar zaten we in Cyprus voor € 225,- p.p incl. eten en de rest die veel eerder had geboekt zaten er voor € 600,- p.p.!!! Dit jaar gaan we weer in juni dus dat wordt weer op t laatste moment boeken!!
Alle reacties Link kopieren
Naar schiphol rijden en een ticket boeken is niet meer zo makkelijk als vroeger. Wij wilden het een jaar of drie geleden ook doen, maar kwamen bedrogen uit. Door de aanslagen vliegen maatschappijen liever met en half vliegtuig dan met een vol vliegtuig dat ze niet goed hebben kunnen checken.



We konden voor die dag nog wel een vakantie boeken van 2 weken Salou... maar dat zagen we niet zo zitten.. Uiteindelijk hebben we bij ltur (het lastminute reisbureau op schiphol) een reis geboekt met vertrek op de volgende dag en dan twee weken Dubai ... was heerlijk :-) En dat in de bouwvak.



Een tip kregen we mee om in de toekomst niet naar Schiphol te rijden, maar om op internet te kijken en dan een paar dagen van te voren te boeken.



Veel plezier ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven