Lekker zonnige bestemming begin april

25-02-2017 18:49 20 berichten
Ben op zoek naar inspiratie voor een lekker zonnige bestemming begin april. Iets waar we een beetje kunnen zwemmen, beetje leven is en lekker beetje in de zon kunnen zitten. Is zuidelijk europa dan al lekker warm genoeg?
Alle reacties Link kopieren
Canarische eilanden lijken me een prima keuze.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Is dat leuk? Ik heb zo'n beeld van Britse bejaarden als ik daar aan denk. Wat zijn de leuke plekken?
Nee zuid europa is dan nog niet lekker, je kan zomaar een dag 20 /22 graden hebben. Maar vewacht geen echt warm zomerweer.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 25 februari 2017 @ 18:52:

Canarische eilanden lijken me een prima keuze.Nee joh! Ik ben meerdere keren op gran canariaen Tenerife geweest en vind het leuk!
http://www.waarschijntdezonwel.nl/naar-de-zon-in-april
Alle reacties Link kopieren
Je hebt verschillende eilanden, er zijn genoeg actieve dingen te doen. En ja, je hebt (bejaarde) overwinteraars, maar zeker niet 'alleen maar'.



Voor jouw eisen lijkt het me er prima.

Ik ben vorig jaar op Lanzarote geweest, Puerto del Carmen. Een airbnb appartement, 100 meter van de boulevard en het strand. Genoeg terrasjes, restaurants en winkeltjes maar helemaal geen last van de drukte omdat we daar wat vanaf zaten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik wilde ook gelijk de Canarische Eilanden typen. Weet niet hoe je bij dat beeld van Britse bejaarden komt. Dat heb ik namelijk helemaal niet ervaren.
Canarische eilanden is afschuwelijk.



Ik zou voor Menorca of Mallorca gaan (goed uitzoeken waar het leuk is. Dus niet naar El Arenal gaan bijvoorbeeld).
Dubaiiiii
http://www.klimaatinfo.nl/spanje/balearen/mallorca.htm



17 graden gemiddeld in april. Volgens mij zoekt ze wat warmers
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 25 februari 2017 @ 19:08:

Canarische eilanden is afschuwelijk.





Bijzonder. Er zijn een stuk of 5 eilanden met allemaal hun eigen karakter en jij vindt ze allemaal en overal afschuwelijk?

Wat vond je er zo vreselijk aan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wel een canarisch eiland maar is Tenerife niet iets voor jullie? Daar is de temperatuur dan ook al lekker.

Fuerteventura zou ik niet kiezen omdat daar een behoorlijke wind kan staan en dat maakt het dan gelijk ook wat frisser.

Gran Canaria is alweer jaren geledeb dat ik er ben geweest was wel heerlijk weer en een mooi eiland ook.

Het schijnt dat de winkelcentra daar verpaulerd zijn maar weet niet of dat ondertusen al opgeknapt is.
Canarische eilanden zijn enige Europese bestemming met strandweer in april.
Voor Europa kom je echt niet verder dan de Canarische Eilanden inderdaad, en dat is prima. Ik heb er heerlijke vakanties gehad.

Zoals Superhuisvrouw zegt: kijk even goed hoe het met de windrichting en ligging zit, de wind kan verraderlijk koud zijn
Alle reacties Link kopieren
Als je echt warm wil, zou ik voor Kaapverdië, Dubai of Aruba/Curaçao gaan. Zelf gaan we begin/midden april bijna elk jaar naar Italië. We gaan dit jaar voor de 5e keer op rij en of we nu noord, zuid of op een eiland zitten we hebben meestal wel rond de 20 graden. Lekker zonnetje -en daarvoor gaan we ook altijd even, om de eerste zon mee te pakken-, maar geen zwemweer. Overigens nemen wij altijd hotel met overdekt of verwarmd zwembad omdat we (en zeker de kinderen ook altijd wel even willen zwemmen) om dat op te lossen.
quote:hannaeva schreef op 25 februari 2017 @ 19:43:

Canarische eilanden zijn enige Europese bestemming met strandweer in april.Nee hoor, cyprus ook!
Alle reacties Link kopieren
Lanzarote Puerto del carmen is leuk. Wij waren er een paar jaar geleden in deze tijd van het jaar en heerlijk weer gehad. Wij vonden het toen te fris om te zwemmen maar er waren genoeg mensen die het wel deden.



Op Tenerife kan ik parque santiago 4 aanraden. Fijne accommodatie. Wel heel toeristisch maar die kant van Playa de las Americas is wel leuk vond ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga dit voorjaar naar Marokko en daar is het dan al lekker weer. Misschien ook een optie?
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_290341 wijzigde dit bericht op 02-04-2017 12:27
Reden: Accountkiller
% gewijzigd
Accountkiller

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven